جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

اگر آپ تیل کی جلد سے پریشان ہیں تو یہ 10 غذائیں خوراک میں شامل کریں، ماہرین سے جانیے ان کے فوائد .

تیل والی جلد کے لیے آپ ان غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

ہم میں سے بہت سے لوگ تیل کی جلد سے پریشان ہیں۔ روغنی جلد کی وجہ سے ہمارا چہرہ بے جان اور بدصورت نظر آنے لگتا ہے۔ اس کے علاوہ، تیل والی جلد کی وجہ سے، آلودگی اور دھول کے ذرات آسانی سے آپ کے چہرے پر بیٹھ سکتے ہیں.جو آپ کے چہرے پر مہاسوں اور مہاسوں کا باعث بنتے ہیں۔ مہاسوں کے ان داغوں کی وجہ سے آپ کا چہرہ بھی خراب نظر آنے لگتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کے چہرے اور ناک پر تیل بھی جمع ہو جاتا ہے. جس کی وجہ سے چہرے کے ان حصوں پر دانے اور دانے جلدی آتے ہیں. لیکن آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے لیے آپ کو بس کچھ آسان ٹپس پر عمل کرنے کی ضرورت ہے. اور آپ اپنی بے عیب اور چمکدار جلد واپس حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کی جلد صحت مند اور چمکدار بھی نظر آئے گی۔ تاہم، آپ کو کچھ چیزوں سے پرہیز کرنے کی بھی ضرورت ہے. تاکہ آپ کی جلد ہمیشہ صحت مند اور خوبصورت رہے۔ 

10-foods-to-have-if-you-have-oily-skin-in-urdu
Image Credit- Freepik

تیل کی جلد سے نجات کے لیے یہ غذائیں کھائیں۔Eat these foods to get rid of oily skin

1. وٹامن سی. Vitamin C. 

تیل والی جلد سے نجات کے لیے آپ کو اپنے کھانے میں وٹامن سی کی زیادہ مقدار لینا چاہیے۔ یہ جسم کو detoxify کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ کے چہرے کی چمک بھی اس کی مدد سے آتی ہے۔ اس کے لیے آپ سنگترہ، آملہ، لیموں، امرود اور پپیتا کا استعمال کریں۔ آپ چاہیں تو اس کا جوس بنا کر پی سکتے ہیں یا فروٹ اسموتھی بنا کر بھی پی سکتے ہیں۔ آپ اس پر فلیکس سیڈز اور چیا سیڈز بھی لگا سکتے ہیں۔ اس سے آپ تیل والی جلد سے آسانی سے چھٹکارا پا لیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  پستے کو زیادہ کھانے کے نقصانات، جانیں کب اور کتنی مقدار میں پستے کھانے چاہئیں؟

2. اینٹی آکسیڈنٹس . Antioxidants

چہرے کو صحت مند رکھنے کے لیے زیادہ سے زیادہ اینٹی آکسیڈنٹ سے بھرپور غذائیں کھائیں۔ ان کھانوں کو ابال کر، جوس یا سوپ بنا کر پینے کی کوشش کریں۔ اس سے آپ کو ان کھانوں کے غذائی اجزاء اچھی طرح ملتے ہیں۔ آپ اینٹی آکسیڈنٹس کے لیے ہری سبزیاں اور پھل کھا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر گاجر، بروکولی، پھلیاں، پالک اور ٹماٹر کھا سکتے ہیں۔ پھلوں میں آپ وٹامن اے اور سی سے بھرپور پھل بھی کھا سکتے ہیں۔

3. اومیگا 3 فیٹی ایسڈز . Omega 3 fatty acids

اومیگا 3 فیٹی ایسڈ جلد کے لیے بہترین ہیں۔ اس کے استعمال سے جلد میں چمک آتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ جلد کو پانی کی کمی سے بھی بچاتا ہے جس کی وجہ سے جلد پر جھریاں نہیں پڑتی ہیں۔ اس کے لیے آپ ٹھنڈے پانی کی مچھلی، زیتون کا تیل، فلیکسیڈ اور سویا بین کھا سکتے ہیں۔ آپ کے جسم کو بھی اس کے استعمال سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

4. پروٹین . Protein

پروٹین چہرے کو ٹائٹ کرنے کے لیے بہت اچھا ہے۔ یہ چہرے کے دھبوں اور مہاسوں جیسے مسائل سے بھی نجات دلاتا ہے۔ پروٹین کے لیے آپ اپنی خوراک میں دالیں، سویابین، انڈے، مچھلی اور پھلیاں کھا سکتے ہیں۔ پروٹین کو جسم کے خلیوں کی تعمیر کے لیے بھی بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سرد موسم میں سردی سے بچنے کے لیے یہ 4 مشروبات پیئے، بنانے کا طریقہ اور فوائد جانیں۔

5. کھیرا. cucumber

تیل والی جلد کے لیے، آپ کا مطلب پانی دار پھل ہیں جن میں پھلوں یا سبزیوں میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس کے لیے آپ کھیرا، ناریل کا پانی، تربوز، انناس اور آم کھا سکتے ہیں۔ آپ اس میں بہت سے پھل اور سبزیاں شامل کرکے سلاد کھا سکتے ہیں۔ یہ آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے، جو جلد سے تیل کو ختم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

10-foods-to-have-if-you-have-oily-skin-in-urdu
Image Credit- Freepik

6. خشک میوہ جات.  Dried fruits

خشک میوہ جات جلد کے مسائل کے لیے بھی بہت اچھے ہیں۔ اس سے جلد صحت مند رہتی ہے اور داغ دھبے بھی دور ہوتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کاجو، بادام، اخروٹ، پستہ، کھجور، کشمش اور مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔ صبح انہیں بھگو کر کھانے کی کوشش کریں۔ یہ چہرے کے لیے بہت اچھا ہوگا۔

7. وٹامن اے اور وٹامن ای. Vitamin A and Vitamin E.

وٹامن اے اور وٹامن ای چہرے کی صحت کے لیے بہت اچھے ہیں۔ اس میں اینٹی ایجنگ اور جھریوں کو کم کرنے کی خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ یہ تیل کی جلد کو ٹھیک کرکے چہرے پر تناؤ بھی برقرار رکھتا ہے۔ اس کے لیے آپ سبز پتوں والی سبزیاں، بادام اور پھل کھا سکتے ہیں۔ آپ اسے سورج مکھی کے بیج، کدو کے بیج اور چیا کے بیج ڈال کر بھی کھا سکتے ہیں۔

اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو ان چیزوں سے پرہیز کریں۔

1. اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو آپ کو جنک فوڈ اور تیل والی چیزوں کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔

2. اس کے علاوہ آپ کو مٹھائی کا استعمال بھی کم کرنا چاہیے۔ یہ تیل والی جلد کو بھی بہت نقصان پہنچا سکتا ہے۔

3. تیل والی جلد کے لیے پالش شدہ دانے کھانے سے پرہیز کریں۔ یہ جلد کے مسائل کا سبب بن سکتا ہے۔

4. میٹھے مشروبات کا استعمال نہ کریں۔ اس سے مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

5. کسی بھی پروڈکٹ کو استعمال کرنے سے پہلے اس کے بارے میں اچھی معلومات حاصل کریں۔ اس کے علاوہ قدرتی چیزوں کا زیادہ سے زیادہ استعمال کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button