صحت مند غذا

سردیوں میں بار بار چائے-کافی نہیں بلکہ ان 5 طریقوں سے دودھ پئیں، صحت بہتر ہو گی۔

سردیوں کے موسم میں بار بار چائے اور کافی پینا اچھی عادت نہیں ہے۔ اس کے بجائے اگر آپ ان 5 طریقوں سے دودھ پیتے ہیں تو آپ کو مزید فوائد حاصل ہوں گے۔

سردیوں کے موسم میں لوگ اکثر خود کو گرم رکھنے کے لیے زیادہ چائے یا کافی پیتے ہیں۔ بہت زیادہ چائے اور کافی آپ کے جسم کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ چائے یا کافی میں ریفائنڈ چینی ملا کر پینا بھی. آپ کو صحت کے کئی مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ موسم سرما صحت کے لیے بہترین موسم ہے۔ اس موسم میں گرمی اور تازگی حاصل کرنے کے لیے ضروری نہیں. کہ آپ چائے یا کافی پئیں، بلکہ آپ مختلف طریقوں سے دودھ پی کر بھی خود کو تروتازہ رکھ سکتے ہیں۔ خاص بات یہ ہے کہ دودھ بہت صحت بخش ہے۔ لیکن ہم آپ کو ایسے 5 طریقے بتا رہے ہیں، جن کے ذریعے آپ دودھ کو مزید غذائیت سے بھرپور بنا سکتے ہیں۔ ان طریقوں سے دن میں 2 سے 3 بار ایک کپ دودھ پینے سے آپ کی صحت بہت بہتر ہوگی. اور آپ کو سردیوں میں تمام ضروری غذائی اجزاء بھی مل جائیں گے۔

5 creative ways to drink more milk during winter season in urdu

1. ایک کپ دودھ دو کھجور کے ساتھ.(A cup of milk with two dates)

کھجور کو سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ کھجور میں بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں، جو آپ کے پورے جسم کے لیے انتہائی فائدہ مند ہوتے ہیں۔ کھجور میں آئرن کی مقدار اچھی ہوتی ہے اور قدرتی چینی ہونے کی وجہ سے اس کی مٹھاس آپ کو نقصان نہیں پہنچاتی۔ اس لیے سردیوں میں جب بھی آپ کو محسوس ہو کہ آپ کو دوبارہ توانائی حاصل کرنے کی ضرورت ہے تو آپ 2 کھجوریں کھا سکتے ہیں اور 1 کپ دودھ پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے جسم کو فوری توانائی ملے گی۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو خشک کھجور کا پاؤڈر بھی اپنے ساتھ رکھ سکتے ہیں۔ آپ اسے دودھ میں ملا کر پی سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کم کرنا ہو یا تناؤ، بلیک کافی ان 4 طریقوں سے فائدہ مند ہے، زیادہ پینے کے کچھ نقصانات جانیں۔

2. ہلدی ڈال کر پی لیں۔(Add turmeric and drink)

ہلدی میں ایک خاص عنصر ہوتا ہے جسے کرکیومین کہتے ہیں۔ یہ عنصر آپ کے جسم کو کینسر، ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر جیسی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی سوزش خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ سردیوں میں ہلدی والا دودھ پینا آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ آپ اسے صبح کے ناشتے میں، شام کو ناشتے کے ساتھ اور رات کو سونے سے پہلے کھا سکتے ہیں۔

3۔ پاؤڈر گری دار میوے ڈال کر دودھ پی لیں(Drink milk after adding powdered nuts)

اپنے پسندیدہ گری دار میوے جیسے کاجو، بادام، پستہ، اخروٹ وغیرہ کو پیس کر ایئر ٹائٹ کنٹینر میں رکھیں۔ اب جب بھی آپ تھکاوٹ یا نیند سے نجات چاہتے ہیں تو فوراً ایک کپ یا ایک گلاس دودھ میں 2-3 چمچ گری دار میوے کا پاؤڈر ملا کر پی لیں۔ گری دار میوے کے اینٹی آکسیڈنٹس آپ کے جسم کو صحت مند بھی رکھیں گے اور آپ کے جسم کی تعمیر بھی کریں گے۔

5 creative ways to drink more milk during winter season in urdu

4. ادرک کا دودھ.(Ginger Milk)

نزلہ و زکام سے نجات کے لیے لوگ اکثر ادرک کی چائے پیتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو چائے کے بجائے ادرک کا دودھ بھی پی سکتے ہیں۔ ادرک میں ایک خاص عنصر جنجرول پایا جاتا ہے، جو آپ کو کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ ادرک کا ذائقہ گرم ہوتا ہے۔ ادرک کا دودھ بنانے کے لیے دودھ میں تھوڑی ادرک ڈالیں اور دودھ کو ابالنے تک پکائیں۔ اس کے بعد اسے چھان کر پی لیں۔ روزانہ رات کو ایسا کرنے سے آپ کا معدہ صبح صاف ہو جائے گا اور آپ کو نزلہ اور کھانسی کا کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: گڑ اور کالی مرچ کے فوائد: گڑ اور کالی مرچ کا مرکب نزلہ و زکام جیسے 8 مسائل کو دور کرتا ہے

5. بیجوں کے پاؤڈر کے ساتھ دودھ.(Milk with Seeds Powder)

نٹ پاؤڈر کی طرح، آپ پاؤڈر بنانے کے لیے کچھ صحت مند بیجوں کو بھی پیس سکتے ہیں۔ بیجوں کی بہت سی اقسام ہیں، جو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھی جاتی ہیں، کیونکہ ان میں اینٹی آکسیڈنٹس کی اچھی مقدار ہوتی ہے، جیسے کدو کے بیج،

سورج مکھی کے بیج، فلیکس سیڈز، چیا سیڈز، بیج وغیرہ۔

ان سب کو برابر مقدار میں ملا کر پیس لیں اور اس میں 2 چمچ دودھ ڈال کر پی لیں۔ اس سے دودھ کا ٹیسٹ بھی بڑھے گا اور غذائیت بھی کئی گنا بڑھ جائے گی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort