صحت مند غذا

سیب کا سرکہ صبح خالی پیٹ پینے سے صحت کو یہ 5 فائدے مل سکتے ہیں۔

خالی پیٹ ایپل سائڈر سرکہ کا استعمال آپ کو تیزی سے وزن کم کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔

سیب کا سرکہ صبح خالی پیٹ پینے کے بہت سے فائدے ہیں۔ اس کی مدد سے آپ آسانی سے وزن کم کر سکتے ہیں۔ سیب کا سرکہ صبح نہار منہ پینے سے ذیابیطس اور کولیسٹرول کے مسئلے میں بھی آرام ملتا ہے۔ اس کے علاوہ سیب کے سرکے کے استعمال سے آپ کا مدافعتی نظام بھی مضبوط ہوتا ہے۔ دراصل سیب کے سرکے میں ایسیٹک ایسڈ اور سائٹرک ایسڈ ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں وٹامن بی اور سی بھی پائے جاتے ہیں۔ یہ عناصر بہت سے مسائل کو حل کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ سیب کا سرکہ صبح خالی پیٹ پینے کے فوائد اور اس کے استعمال کا طریقہ۔

سیب کا سرکہ صبح خالی پیٹ پینے کے فائدے .

5 health benefits of drinking apple cider vinegar in urdu

1. وزن کم کرنے میں مددگار . Helpful in Weight Loss

سیب کا سرکہ پینے سے وزن میں تیزی سے کمی آتی ہے۔ سیب کے سرکہ میں ایسیٹک ایسڈ پایا جاتا ہے جو جسم کی چربی کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم میں چربی کو جمع نہیں ہونے دیتا۔ اس سے آپ آسانی سے وزن کم کر سکتے ہیں لیکن اس کے ساتھ صحیح خوراک اور ورزش کا ہونا بھی بہت ضروری ہے۔

2. ہاضمے کے مسائل سے نجات. Relieve Digestion Problem

بہت سے لوگ ہاضمے کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ گیس، تیزابیت اور قبض کا مسئلہ بھی کھانا درست ہضم نہ ہونے کی وجہ سے ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں ایپل سائڈر سرکہ ہاضمے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ صبح کے وقت ایپل سائڈر سرکہ کا استعمال ہاضمے کے جوس کو متحرک کرتا ہے، جو ہاضمے میں مدد کرتا ہے۔ اس لیے روزانہ صبح اٹھ کر سیب کا سرکہ پینا آپ کو دن بھر ہلکا محسوس کرتا ہے۔

3. مدافعتی نظام کو مضبوط بنائیں. Make Immune System Strong

ایپل سائڈر سرکہ کا استعمال مدافعتی نظام کو مضبوط کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ایپل سائڈر سرکہ میں ایسیٹک ایسڈ اور فلیوونائڈز پائے جاتے ہیں، جو آپ کے جسم کو بیماریوں سے بچاتے ہیں۔ اس کی اینٹی مائکروبیل خصوصیات بیکٹیریا سے لڑ کر جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتی ہیں۔ اسے متوازن مقدار میں استعمال کرنے کے بہت سے فوائد ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں سیب کا سوپ پینے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے آسان ترکیبیں۔

4. کم کولیسٹرول. Lower Cholesterol

کولیسٹرول کی بڑھتی ہوئی سطح آپ کے لیے خطرناک ثابت ہو سکتی ہے۔ اس سے ہارٹ اٹیک اور امراض قلب کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ سیب کے سرکہ میں موجود ایسٹک ایسڈ کولیسٹرول اور ٹرائگلیسرائیڈ (مختلف قسم کے فیٹی ایسڈز کا مرکب) کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، خالی پیٹ سیب کے سرکہ کا استعمال ایل ڈی ایل (خراب کولیسٹرول) کی سطح کو کم کرنے اور ایچ ڈی ایل (اچھے کولیسٹرول) کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے دل کی بیماری کا خطرہ بھی کم ہوجاتا ہے۔

5. ذیابیطس کو کنٹرول کریں۔ Control Diabetes

سیب کا سرکہ ذیابیطس کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ سرکہ کا استعمال گلوکوز کی سطح کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ایسٹک ایسڈ میں اینٹی ڈائیبیٹک اور اینٹی گلیسیمک عناصر پائے جاتے ہیں جس کی مدد سے ذیابیطس کے مسئلے میں آرام ملتا ہے۔

6. دانتوں کا پیلا پن دور کریں۔ Remove yellowing of teeth

کئی بار دانتوں کے پیلے ہونے کی وجہ سے آپ کو شرمندہ ہونا پڑتا ہے۔ ایپل سائڈر سرکہ بلیچنگ ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے، جو دانتوں کے پیلے پن کو دور رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ تاہم، آپ کو اس کی مقدار کا خیال رکھنا چاہئے.

7. جوڑوں کے درد میں آرام . Relief in Joint Pain

ایپل سائڈر سرکہ میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں جو جوڑوں کے درد یا تکلیف کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں antinociceptive خصوصیات پائی جاتی ہیں جو جلن سے آرام دیتی ہیں۔

5 health benefits of drinking apple cider vinegar in urdu

یہ بھی پڑھیں:  انجیر کا دودھ صحت کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے اسے پینے کے 4 فائدے.

سیب کا سرکہ استعمال کرنے کا طریقہ.

1. آپ اسے صبح کے جوس میں ملا کر پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو وٹامن سی وافر مقدار میں ملتا ہے۔

2. ڈاکٹر کے مشورے کے بعد ایک یا دو چمچ سرکہ صبح خالی پیٹ پیا جا سکتا ہے۔

3. ایک یا ڈیڑھ چائے کا چمچ ایپل سائڈر سرکہ نیم گرم پانی میں ملا کر پینے سے وزن میں تیزی سے کمی آتی ہے۔

4. اس کے علاوہ اگر آپ صبح سلاد کھاتے ہیں تو سیب کا سرکہ بھی سلاد میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔

احتیاطی تدابیر.

1. اس کا زیادہ استعمال بھوک کا مسئلہ کم کر سکتا ہے۔

2. اس کا بے قاعدہ استعمال متلی اور الٹی جیسی پریشانیوں کا سبب بن سکتا ہے۔

3. بہت زیادہ ایسٹک ایسڈ کا استعمال دانتوں کی خرابی کا سبب بن سکتا ہے۔

4. اس کے علاوہ، اگر آپ کی جلد حساس ہے، تو آپ کو سیب کا سرکہ استعمال کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔

سیب کا سرکہ ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی استعمال کریں۔ اگر آپ کو کوئی مسئلہ ہے تو آپ اسے استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کریں یا حمل کے دوران مشورے کے بعد ہی استعمال کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button