صحت کا دیسی علاج

اجوائن کا پیسٹ ان 5 مسائل سے راحت دیتا ہے جیسے اپھارہ اور پیٹ پھولنا ،وغیرہ

اجوائن پاکستانی کچن میں دواکی شکل میں موجود ہے۔ اجوائن حکمت میں بطور دوا استعمال ہوتا ہے۔ اجوائن کو مختلف ناموں سے پکارا جاتا ہے جیسے تمویل میں اجاوین کو اوام کہا جاتا ہے۔ جبکہ کناڈا میں اسے اوم اور تیلگو میں وامو کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اجوائن کے غذائی اجزاء کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، کافی مقدار میں توانائی ، پروٹین ، فائبر ، کاربوہائیڈریٹ ، کیلشیم ، آئرن ، پوٹاشیم وغیرہ ہیں۔ ایسی صورت حال میں اس کے استعمال سے جسم کے لیے بہت سے فوائد ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اجوائن پانی کا استعمال نہ صرف نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھتا ہے۔

بلکہ ہائی بلڈ پریشر ، گردے کی پتھری کا مسئلہ ، موٹاپا ، کولیسٹرول بڑھنے کا مسئلہ ، جوڑوں کا درد ، اسہال کا مسئلہ ، دمہ ، گیس اور قبض کا مسئلہ ، وائرل انفیکشن وغیرہ کے مسئلے پر بھی قابو پایا جا سکتا ہے۔ لیکن ہم اجوائن سے بنے پیسٹ کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ اجوائن سے بنا پیسٹ صحت کے کئی مسائل پر قابو پا سکتا ہے۔ آج ہم آپ کو اپنے آرٹیکل کے ذریعے بتائیں گے کہ اجوائن پیسٹ لگا کر کن مسائل سے چھٹکارا پایا جا سکتا ہے۔ نیز ، آپ پیسٹ تیار کرنے کے طریقے کے بارے میں سیکھیں گے۔ 

ajwain-or-carom-seeds-past-ehealth-benefits-in-urdu
ajwain-or-carom-seeds-past-ehealth-benefits-in-urdu

1- تیزابیت کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کریں۔

ہم بتاتے ہیں کہ اجوائن پانی تیزابیت کے مسئلے کو دور کرنے میں مفید ہے۔ دوسری طرف اگر اجوائن کا پیسٹ تیار کیا جائے تو یہ تیزابیت کے مسئلے سے بھی فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

  • اس پیسٹ کو بنانے کے لیے آپ کے پاس کیمر کے بیجوں کے ساتھ ہیفٹیڈا ہونا چاہیے۔
  • اب اجوائن کو پانی کے ساتھ باریک پیس لیں اور اس میں ہیسنگ ملا دیں۔
  • تیار شدہ آمیزہ پیٹ پر یعنی ناف کے اطراف میں لگائیں۔

ایسا کرنے سے نہ صرف تیزابیت کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے بلکہ پیٹ کی گیس یا پیٹ کے مسئلے سے بھی چھٹکارا پایا جا سکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ اجوائن کے اندر اینٹی اسپاسموڈک اور کارمینیٹو خصوصیات پائی جاتی ہیں ، جو گیس کے اثرات کو کم کرنے میں مفید ثابت ہوسکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں-  کچی ہلدی کا پیسٹ لگانے سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے ، اس کی دیسی علاج خصوصیات اور فوائد .

2 – جسم کے درد میں۔( body pain away)

اگر آپ کو اپنے جسم کے کسی حصے میں درد ہو رہا ہے تو اجوائن اس درد کو دور کرنے میں آپ کی بہت مدد کر سکتی ہے۔ اجوائن کو پانی میں پیس کر گاڑھا پیسٹ بنائیں۔ اب متاثرہ جگہ پر بہترین بنایا ہوا لگائیں۔ ایسا کرنے سے جسم کا درد دور ہو جائے گا۔ اس کے علاوہ اگر اجوائن کا کمپریس جسم کے درد کو دور کرنے میں مفید ہے۔ ایسی صورتحال میں اجوائن کو گیس پر اچھی طرح بھونیں اور اس کے دھوئیں سے متاثرہ جگہ پر کمپریس لگائیں۔ ایسا کرنے سے جسم کا درد بھی دور کیا جا سکتا ہے۔

3 – سوزش کے لیے اجوائن پیسٹ۔

سوزش کے مسئلے کا مطلب ہے جوڑوں میں چوٹ کے بعد اور جسم میں کس جگہ پر درد محسوس کرنا اور جلد کا سرخ ہونا۔ ایسی حالت میں ، ایک شخص علامات دیکھ سکتا ہے جیسے سر درد ، بھوک نہ لگنا ، بخار ، سردی لگنا ، پٹھوں کا جام ، توانائی کی کمی وغیرہ۔ ایسی صورتحال میں اجوائن اس پریشانی سے راحت دے سکتی ہے۔ اجوائن میں سوزش کی خصوصیات ہیں جو سوزش کے اس مسئلے سے چھٹکارا حاصل کر سکتی ہیں۔ تحقیق پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔ ایسی صورتحال میں اجوائن کو پانی میں پیس کر موٹا پیسٹ تیار کریں اور متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنا آرام دہ ہو سکتا ہے۔

ajwain-or-carom-seeds-past-ehealth-benefits-in-urdu
ajwain-or-carom-seeds-past-ehealth-benefits-in-urdu

4 – داد اور خارش سے نجات۔

اجوائن پیسٹ داد ، خارش کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں اجوائن کو پانی میں پیس کر موٹا پیسٹ تیار کریں اور متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے داد اور خارش کا مسئلہ دور ہو سکتا ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اجوائن کے اندر اینٹی وائرل ، اینٹی سوزش ، اینٹی فنگل اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں ، جو داد کی کھجلی سے راحت فراہم کرسکتی ہیں۔ اس کے علاوہ اگر متاثرہ جگہ کو اجوین پانی سے دھویا جائے تو داد سے گیلی کھجلی سے بھی نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں-  یہ 10 پتے دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہیں ، انہیں خالی پیٹ چبانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

5 – زخموں اور چوٹوں کا مسئلہ دور کریں۔

کیرم کے بیجوں سے بنا پیسٹ زخموں اور زخموں کو دور کرنے میں بھی بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کو چوٹ پر سرخ نشان نظر آتے ہیں تو آپ اجوائن کو ہلدی میں ملا کر متاثرہ جگہ پر لگا سکتے ہیں۔ کیرم کے بیجوں کا پیسٹ بنائیں اور اسے ہلکا ملا کر متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ اس کے علاوہ ، اگر آپ کا زخم ٹھیک نہیں ہو رہا ہے یا آپ کو زخم بھرنے میں دشواری محسوس ہو رہی ہے تو آپ اجوائن کو پانی میں پیس کر ایک موٹا پیسٹ تیار کر کے متاثرہ جگہ پر لگا سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے زخم جلدی بھر جائے گا۔ یہاں تک کہ اگر آپ اجوائن کے پانی سے دھوتے ہیں تو آپ کو فائدہ مل سکتا ہے۔

ماہر کی رائے.(Expert opinion.)

آپ گھر میں رہ کر آسانی سے اجوائن پیسٹ استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ بہت زیادہ چیزیں صحت کے لیے نقصان دہ ہوسکتی ہیں۔ اجوائن پیسٹ کا بھی یہی حال ہے۔ اجوائن پیسٹ کو بڑی مقدار میں لگانے سے گریز کریں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اجوائن کا ذائقہ بہت گرم ہوتا ہے۔ یہ جلد کے درجہ حرارت میں اتار چڑھاؤ کا سبب بن سکتا ہے۔ نوٹ ، تازہ اجواین کا استعمال کریں کیونکہ اس میں تیل کا حصہ ہوتا ہے جبکہ پرانا عجوین اس میں کھو جاتا ہے۔

نوٹ – مذکورہ بالا نکات بتاتے ہیں کہ اجوائن کئی مسائل پر قابو پا سکتی ہے۔ لیکن اس کی زیادتی جلد کے درجہ حرارت کو متاثر کر سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں ، ایک بار اس کی مقدار کے بارے میں علم حاصل کرنے کے لیے ، ماہر کی رائے ضرور لیں۔ اگر آپ اجوائن سے الرجی محسوس کرتے ہیں یا کوئی اور مسئلہ ہے تو اس کے پیسٹ کا استعمال فورا بند کردیں۔ اگر آپ کو پہلے سے ہی جلد سے متعلق کوئی پریشانی ہے ، یہاں تک کہ اپنی جلد پر عجوین لگانے سے پہلے ، ایک بار ماہر سے رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort