جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ایلوویرا سے خارش کا گھریلو علاج، جانیے اس کے استعمال کے 5 طریقے

خارش کا مسئلہ دور کرنے کے لیے آپ ایلوویرا کا استعمال کر سکتے ہیں، صحیح طریقہ جانیں۔

خارش کا مسئلہ کئی وجوہات سے ہوسکتا ہے، اگر آپ صفائی کا خیال نہیں رکھتے تو خارش کا مسئلہ ہوسکتا ہے یا اگر آپ کسی قسم کے انفیکشن کا شکار ہیں تو آپ کو بھی خارش کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔ خارش کی وجہ سے جلد میں سرخی، دانے یا دانے بھی ہو سکتے ہیں، اس لیے اس مسئلے کا علاج ضروری ہے۔ خارش کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ ایلوویرا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلوویرا کو اجزاء میں ملا کر آپ خارش کے مسئلے سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم اس بات پر تبادلہ خیال کریں گے کہ خارش کے مسئلے سے نجات کے لیے ایلو ویرا کا استعمال کیسے کریں۔ 

aloe-vera-home-remedies-for-itching in urdu

1. ایلوویرا خارش کا علاج کرتا ہے۔ (Aloevera cures itching)

ایلوویرا خارش کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اگر آپ ایلوویرا کو متاثرہ جگہ پر لگائیں تو آپ کو کافی آرام ملے گا۔ ایلو ویرا کو براہ راست خارش والی جگہ پر لگایا جا سکتا ہے۔ تازہ پتوں سے گودا نکال کر بازاری ایلوویرا کے بجائے لگانے کی کوشش کریں۔ بازار میں دستیاب ایلو ویرا میں بہت سے کیمیکلز ہوتے ہیں جو جلد کو نقصان پہنچاتے ہیں۔ آپ ایلوویرا کے ساتھ بیکنگ سوڈا بھی ملا سکتے ہیں، بیکنگ سوڈا خارش کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے جب کہ کچھ لوگ ایلو ویرا میں لیموں کا رس بھی ملاتے ہیں، لیکن اگر آپ کو لیموں سے الرجی ہے تو اسے استعمال نہ کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  گردے کی پتھری کے لیے ایلو ویرا: گردے کی پتھری کے مسئلے میں ان 5 طریقوں سے ایلو ویرا کا استعمال کریں

2. ایلو ویرا اور تلسی (Aloevera and tulsi)

آپ ایلوویرا اور تلسی کے آمیزے سے بھی خارش کا مسئلہ دور کرسکتے ہیں۔ تلسی کو پیس کر ایلوویرا جیل کے ساتھ ملائیں اور جلد پر خارش، خارش یا سرخی والی جگہ پر لگائیں۔ مکسچر کو 20 منٹ تک لگا رہنے دیں پھر جلد کو صاف پانی سے دھو لیں۔ خارش کا مسئلہ دور کرنے کے لیے آپ اس مکسچر میں ملتانی مٹی بھی شامل کر سکتے ہیں۔ آپ تلسی کے ساتھ ہلدی بھی ملا سکتے ہیں.

3. ایلو ویرا اور نیم (Aloevera and neem)

آپ ایلوویرا کو نیم کے ساتھ ملا کر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ نیم اور ایلوویرا کا مرکب جلد کی خارش کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے فائدہ مند ثابت ہوگا کیونکہ دونوں میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ آپ نیم کے پتوں کو پیس کر اس میں ایلو ویرا جیل ملا کر جلد پر لگا سکتے ہیں۔ اس علاج سے خارش کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ آپ نیم کا پاؤڈر بھی استعمال کر سکتے ہیں لیکن اس میں کیمیکل نہیں ہونا چاہیے۔

4. ایلو ویرا اور دلیا (Aloevera and oatmeal)

آپ ایلوویرا اور دلیا کے آمیزے سے بھی خارش کے مسئلے کو دور کرسکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک کپ نیم گرم پانی لیں اور اس میں پسی ہوئی دلیا ملا کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ میں ایلوویرا کے پتوں سے نکالا ہوا تازہ جیل شامل کریں۔ اس مکسچر کو خارش والی جگہ پر 30 سے ​​40 منٹ تک لگا رہنے دیں، پھر خارش کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ دلیا کو بھگو کر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

aloe-vera-home-remedies-for-itching in urdu

یہ بھی پڑھیں:  ایلو ویرا اور بیسن سے فیس پیک سے چمکدار جلد حاصل کریں، جانیے اس کے فوائد اور بنانے کا طریقہ

5. ایلو ویرا اور صندل (Aloevera and chandan)

خارش کے مسئلے سے نجات کے لیے بھی صندل کا استعمال فائدہ مند ہے۔ 2 چمچ ایلوویرا کے تازہ گودے میں صندل کی لکڑی کا پیسٹ ملا کر خارش والی جگہ پر لگائیں تو خارش کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ آیوروید میں صندل کے استعمال سے جلد کی بہت سی بیماریاں ٹھیک ہوتی ہیں۔

 نو ٹ :  اگر آپ کو ایلوویرا سے الرجی ہے تو اسے خارش دور کرنے کے لیے استعمال نہ کریں۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"