صحت مند غذا

تھائیرائیڈ کے مرض میں ایلوویرا کا جوس پینے کے بہت سے فائدے ہیں، جانیے اس کے استعمال کا صحیح طریقہ

ایلو ویرا کا جوس تھائیرائیڈ کے مریضوں کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے فوائد اور پینے کا طریقہ۔

تھائیرائیڈ ایک تتلی کی شکل کا غدود ہے. جو ہماری گردن میں واقع ہوتا ہے جس سے تھائروکسین نامی ہارمون خارج ہوتا ہے۔ یہ ہارمون ہمارے جسم کے بہت سے افعال کو کنٹرول کرنے کا کام کرتا ہے۔ ایسے میں اگر تھائیرائیڈ میں کوئی مسئلہ ہو تو تھائروکسین ہارمون بھی متوازن ہونے لگتا ہے۔ جس کی وجہ سے جسم میں کئی طرح کے مسائل جیسے موٹاپا، بال گرنا، وزن بڑھنا یا زیادہ ہونا، دل کی تیز دھڑکن وغیرہ سے نمٹنا پڑتا ہے۔ ایسے میں تھائرائیڈ کے مریضوں کو اپنی صحت کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ ان مریضوں کو خاص طور پر طرز زندگی اور خوراک پر خصوصی توجہ کی ضرورت ہوتی ہے۔

تھائیرائیڈ میں کئی طرح کی چیزوں سے پرہیز کیا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کچھ ایسی چیزیں بھی شامل کی جاتی ہیں، جنہیں کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ ان میں سے ایک ایلو ویرا جوس ہے، یہ جوس صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ ایلو ویرا کا جوس تھائرائیڈ کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ ایلوویرا کے جوس کے تھائیرائیڈ میں کیا فوائد ہیں؟

aloe vera juice benefits for thyroid in urdu

تھائیرائیڈ میں ایلو ویرا کا جوس پینے کے فائدے. (Aloe vera Juice for Thyroid)

تھائیرائیڈ میں ایلو ویرا کا جوس پینے سے تھائیرائیڈ کے بہت سے مسائل جیسے موٹاپا، بالوں کا گرنا، جلد پر سوجن کم ہو سکتی ہے۔ آئیے ایلو ویرا کا جوس پینے کے فوائد کو تفصیل سے جانتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جسم میں جمع گندگی کو دور کرنے کے لیے یہ 5 دیسی طریقے اپنائیں، معدہ اور آنتیں ٹھیک سے صاف ہوں گی۔

چربی کھو.(lose fat)

تھائیرائیڈ میں ایلو ویرا کا جوس باقاعدگی سے پینے سے موٹاپے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے روزانہ صبح تلسی کے پتوں کے ساتھ ایلوویرا کا رس لیں۔ اگر آپ اس جوس کو خالی پیٹ پی لیں تو بہتر نتائج حاصل کر سکتے ہیں۔

سوزش سے نجات.(relief from inflammation)

تھائیرائیڈ کے مریضوں کو چہرے اور ہاتھوں اور پیروں میں سوجن کی پریشانی ہوتی ہے۔ ایلو ویرا کا جوس آپ کو اس مسئلے پر قابو پانے میں مدد دے سکتا ہے۔ دراصل ایلو ویرا کے جوس میں سوزش مخالف خصوصیات پائی جاتی ہیں جو سوزش کو کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔ جسم میں سوزش کو کم کرنے کے لیے آپ ایلو ویرا کا جوس بھی پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس کا پیسٹ متاثرہ جگہ پر بھی لگایا جا سکتا ہے۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ صرف میری صحت

جوڑوں کا درد.(Joint pain)

تھائرائیڈ کے مریضوں کو جوڑوں اور جسم کے دیگر حصوں میں بہت زیادہ درد ہوتا ہے۔ ایسی صورت حال میں ایلو ویرا کا جوس آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ ایلوویرا کا جوس باقاعدگی سے پینے یا متاثرہ جگہ پر لگانے سے جوڑوں کے درد کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

ہاشموٹا تھائرائیڈ کے مسائل کو کم کرتا ہے۔(Hashimota reduce the problem of thyroid)

ایلوویرا کا جوس باقاعدگی سے پینے سے ہاشیموٹا تھائرائیڈ کی علامات کو کم کیا جا سکتا ہے۔ یہ ایک آٹو امیون مسئلہ ہے جس میں ہمارے جسم کا مدافعتی نظام صحت مند خلیوں پر حملہ کرنا شروع کر دیتا ہے۔ ایلوویرا کا جوس اس حالت کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے۔

ایلو ویرا کا رس پینے کا طریقہ.(how to drink aloe vera juice)

ایلو ویرا کا جوس تھائرائیڈ کے مریضوں کے لیے دوا کی طرح کام کرتا ہے۔ اسے ہر صبح خالی پیٹ استعمال کریں۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 2 چائے کے چمچ ایلو ویرا کے جوس میں چند قطرے تلسی کے جوس میں ڈال کر پی لیں۔ اس جوس کو روزانہ پینے سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ تحقیق نے اس بات کی بھی تصدیق کی ہے کہ روزانہ 50 ملی لیٹر ایلو ویرا کا جوس پینے سے تھائرائیڈ کے مسائل کم ہوسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پیٹ میں زیادہ گیس بنتی ہے تو یہ 5 چیزیں کھائیں، مسئلہ پیٹ دور ہو جائے گا۔

aloe vera juice benefits for thyroid in urdu

ایلو ویرا کا جوس تھائرائیڈ کے مریضوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ پہلے ہی کسی مسئلے سے دوچار ہیں تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کچھ بھی کھائیں۔ تاکہ آپ کے مسئلے کا صحیح علاج ہو سکے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button