ورزش اور فٹنس

وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کیسے پیا جائے؟

وزن میں کمی کے لیے ایلو ویرا: ایلو ویرا میں بہت سے ایسے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں، جو تیزی سے وزن کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

Aloe vera juice for weight loss: چہرے، پیٹ اور صحت سے متعلق مسائل سے نجات کے لیے ایلو ویرا کو اکثر پینے کی سفارش کی جاتی ہے۔ ایلوویرا میں پائے جانے والے غذائی اجزاء جسم کو بہت سے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ کچھ لوگ ایلو ویرا کو سلاد یا شربت کی شکل میں کھاتے ہیں۔ ساتھ ہی کچھ لوگ اس کا رس پینا پسند کرتے ہیں۔ ایلوویرا کا جوس باقاعدگی سے پینے سے وزن اور موٹاپا کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

ایلوویرا کے جوس میں وٹامن بی، سی. ای، فولک ایسڈ، کیلشیم، کاپر، سوڈیم، سیلینیم، میگنیشیم. زنک، مینگنیج جیسے بہت سے غذائی اجزاء وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ ایلوویرا کا جوس پینے سے میٹابولزم تیزی سے تیز ہوتا ہے جو وزن اور موٹاپے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کیسے پیا جائے؟

وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کیسے پیا جائے؟(drink aloe vera juice for weight loss)

ایلو ویرا کا رس پانی کے ساتھ.(aloe vera juice with water)

آج کل بازار میں ایلو ویرا کے بہت سے جوس دستیاب ہیں۔ اگر آپ بازار میں دستیاب ایلوویرا کا جوس پی رہے ہیں تو اسے تھوڑا سا پانی میں ملا کر پی لیں۔ اکثر لوگوں کو ایلوویرا کا ذائقہ پسند نہیں آتا، ایسی صورت میں آپ ایلو ویرا کے جوس میں تھوڑا سا کالا نمک ڈال کر پی سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: صبح اٹھتے ہی کندھے اور گردن میں درد ہوتا ہے تو یہ ورزش کریں۔

aloe-vera-juice-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ایلو ویرا اور لیموں کا رس.(Aloe Vera and Lemon Juice)

ایلوویرا اور لیموں کے رس کا استعمال بھی تیزی سے وزن میں کمی کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لیموں میں پائے جانے والے وٹامن سی کو چربی جلانے والا کہا جاتا ہے۔ اگر آپ ایلو ویرا کے ساتھ لیموں کا رس باقاعدگی سے پیتے ہیں تو میٹابولزم تیزی سے تیز ہوتا ہے۔ یہ میٹابولزم کو بڑھا کر تیزی سے وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کب پینا چاہیے۔(When to drink aloe vera juice for weight loss)

وزن کم کرنے کے لیے لوگ اکثر رات کو سونے سے پہلے ایلو ویرا کا جوس پیتے ہیں۔ تاہم یہ عمل بہت غلط ہے۔ کہ وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس ہمیشہ خالی پیٹ پینا چاہیے۔ آپ اسے صبح نہار منہ 2 چائے کے چمچ ایلوویرا کا جوس نیم گرم پانی میں ملا کر پی سکتے ہیں۔

اگر آپ چاہیں تو اپنے ناشتے کے ساتھ ایلو ویرا کا جوس بھی لے سکتے ہیں۔ اگر آپ ناشتے میں ایلو ویرا کا جوس پی رہے ہیں تو زیادہ تیل اور مسالوں والا کھانا کھانے سے گریز کریں۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ اور سونف کا پانی پینے سے وزن تیزی سے کم ہوتا ہے، بنانے کا طریقہ جانیں۔

aloe-vera-juice-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کچھ لوگوں کو ایلوویرا سے الرجی ہوتی ہے، اس لیے اس کا جوس پینے سے پہلے ہمیشہ ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ اگر آپ حاملہ ہیں یا بچے کو دودھ پلا رہی ہیں، تو ایلو ویرا کا رس پینے سے پہلے اس کے مضر اثرات کے بارے میں اپنے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔ دراصل، ایلو ویرا کے جوس میں بھی کچھ ایسے عناصر پائے جاتے ہیں، جو نوزائیدہ میں بچہ دانی کے سکڑنے اور معدے کے مسائل کا باعث بن سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button