صحت کا دیسی علاج

پھٹکری اور شہد کا مکسچر سینے میں جمع بلغم کو دور کرے گا، اس طرح کھائیں

Alum And Honey For Chest Cough: پھٹکری اور شہد کا استعمال بلغم سے نجات اور سینے میں جمع بلغم کو باہر نکالنے میں بہت فائدہ مند ہے۔

Alum And Honey For Chest Cough : ہم نزلہ، زکام، کھانسی جیسے مسائل سے گھرے ہوئے ہیں۔ لیکن اس کی وجہ سے گلے اور سینے میں بلغم کا مسئلہ بھی ہوتا ہے. جس کی وجہ سے لوگوں کو کافی پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر کھانسی آنے پر بلغم کا مسئلہ مسلسل برقرار رہے. تو یہ کچھ لوگوں میں ٹی بی کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ تاہم یہ تمام معاملات میں نہیں ہوتا۔ لیکن مسلسل کھانسی اور اس کے ساتھ بلغم کا اخراج لوگوں کو بہت زیادہ تکلیف کا باعث بنتا ہے اور ساتھ ہی دوسرے لوگوں میں انفیکشن کا خطرہ بھی بڑھا دیتا ہے۔ ڈاکٹر سے دوائیں لینے کے بعد بھی بلغم کا مسئلہ کئی دنوں تک برقرار رہتا ہے۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ سینے میں جمع بلغم کو کیسے دور کیا جائے.

ہم میں سے اکثر یہ نہیں جانتے کہ پھٹکری اور ادرک کا مرکب کھانسی کے لیے ایک دوا ہے۔ یہ سینے میں جمع بلغم کو آسانی سے باہر نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ پھیپھڑوں میں گلے کی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور پھیپھڑوں کے کام کو بہتر بناتا ہے۔ آپ کو صرف اس کا استعمال کرنے کا صحیح طریقہ جاننے کی ضرورت ہے۔ اس مضمون میں بتایا گیا ہے. کہ پھٹکری اور شہد کا مرکب سینے میں جمع بلغم کو باہر نکالنے میں کس طرح فائدہ مند ہے اور اس کا استعمال کیسے کریں۔

پھٹکری اور شہد – کھانسی دور کرنے کے لیے پھٹکری اور شہد کے فوائد.(Alum And Honey Benefits For Cough Removal)

پھٹکری اور شہد دونوں کو دیسی میں بلغم کو دور کرنے کا ایک موثر علاج سمجھا جاتا ہے۔ جب آپ پھٹکری کو شہد کے ساتھ کھاتے ہیں۔ تو یہ پھیپھڑوں میں جمع بلغم کو ڈھیلا کرنے اور باہر نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ کالی کھانسی کے مسئلہ میں بہت فائدہ مند ہے۔ دن میں صرف دو بار پھٹکری اور شہد ملا کر استعمال کرنے سے سینے میں جمع بلغم کو جلد باہر نکالنے میں بہت مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ادرک کا اچار کھانے سے یہ 8 صحت سے متعلق فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے اسے بنانے کا طریقہ

alum-and-honey-benefits-to-remove-cough-from-chest-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کھانسی دور کرنے کے لیے پھٹکری اور شہد کیسے لیں؟(How To Take Alum And Honey To Remove Cough)

پھٹکری اور شہد کا استعمال سینے میں جمع بلغم  کو دور کرنے میں بہت آسان ہے۔ اس کے لیے آپ کو صرف 1-2 چٹکی پھٹکری پاؤڈر 1-2 چائے کے چمچ شہد میں ملا کر براہ راست استعمال کرنا ہے۔ اگر آپ چاہیں تو پھٹکری اور شہد کو نیم گرم پانی میں ملا کر بھی پی سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: دار چینی جوڑوں کے درد کو دور کرتی ہے، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

آپ کو اس مرکب کو دن میں 2-3 بار باقاعدگی سے استعمال کرنا چاہئے۔ اس شہد اور پھٹکری کو آپ صبح خالی پیٹ اور کھانے کے 30 منٹ بعد کھا سکتے ہیں۔ اس سے بلغم کو جلدی نکلنے میں مدد ملے گی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button