جلد کی حفاظت.

پھٹکری کے پانی سے چہرہ دھونے سے جلد کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

پھٹکری کے پانی سے چہرہ دھونے سے جلد کے کئی مسائل سے نجات مل سکتی ہے، جلد کے لیے پھٹکری کے استعمال کے فوائد یہ ہیں۔

ہم سب ایک صاف، کومل اور چمکدار جلد حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ لیکن بڑھتی عمر، جلد کی الرجی، موسم کی تبدیلی، آلودگی اور دیگر کئی وجوہات کی وجہ سے ہمیں ہر روز جلد کے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے، جس سے ہماری جلد متاثر ہوتی ہے۔ جلد کے مسائل سے چھٹکارا پانے اور چمکتی ہوئی جلد حاصل کرنے کے لیے، ہم مختلف سکن کیئر پروڈکٹس سے لے کر گھریلو علاج (Home Remedies For Glowing Skin ) تک بہت کچھ آزماتے ہیں لیکن کچھ زیادہ فائدہ نہیں ہوتا۔ اب سوال یہ ہے کہ ایسی صورتحال میں آپ کے پاس کیا آپشن ہیں؟

alum benefits for skin in urdu

کیا ہوگا اگر ہم آپ کو بتائیں کہ جلد پر پھٹکری (Fitkari Benefits For Skin ) کا استعمال. آپ کی جلد کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! صرف جلد پر پھٹکری لگانے سے ہی نہیں، پھٹکری کے پانی سے جلد کو دھونے سے آپ کو جلد کے مسائل سے بھی نجات مل سکتی ہے اور ساتھ ہی خوبصورت اور چمکدار جلد حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے (Alum Benefits For Skin )۔ اگر آپ بھی جلد کے مسائل سے پریشان ہیں تو پھٹکری کا استعمال کریں۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو پھٹکری کے پانی سے جلد کو دھونے کے فوائد (Alum Benefits For Skin ) اور اس کے استعمال کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

پھٹکری کے پانی سے منہ دھونے کے 5 فوائد.(Alum Benefits For Skin)

1. داغ دھبوں کو دور کرتا ہے اور جلد کا رنگ بہتر کرتا ہے۔(Removes blemishes and improves skin tone)

پھٹکڑی کے پانی سے جلد کو دھونے سے جلد کے داغ دھبے ختم ہو جاتے ہیں اور جلد نکھر جاتی ہے۔ آپ کو بس اتنا کرنا ہے کہ پانی میں تھوڑی سی پھٹکری ڈالیں اور اس وقت تک مکس کریں جب تک کہ یہ پانی میں اچھی طرح گھل نہ جائے۔ اس کے بعد اس پانی سے جلد کو دھو لیں، اگر آپ چاہیں تو نہاتے وقت اس پانی میں پھٹکری بھی ملا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سونے سے پہلے چہرے کی جلد کی دیکھ بھال کے اس معمول پر عمل کریں، جلد نرم اور چمکدار ہوگی۔

اس کے علاوہ اگر آپ کی جلد پر زیادہ دھبے ہیں تو آپ کو 1 چائے کا چمچ پھٹکری اور 1 چائے کا چمچ زیتون کا تیل لے کر اچھی طرح مکس کرنا ہوگا۔ اس مکسچر کو اپنی جلد پر لگائیں اور 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ پھر تازہ پانی سے جلد کو دھو لیں۔ اس سے چہرے کے داغ دھبوں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

2. جلد کو سخت کرنے میں مدد کرتا ہے۔(Helps Tighten Skin)

اگر آپ کا چہرہ ڈھیلا یا لٹک گیا ہے تو پھٹکری کے پانی سے چہرہ دھو لیں، اس سے جلد کو ٹائٹ کرنے میں مدد ملے گی۔ اس کے علاوہ آپ پھٹکری کے پاؤڈر کو عرق گلاب میں ملا کر بھی جلد پر استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف یہ کرنا ہے کہ تھوڑا سا عرق گلاب لیں اور اس میں ایک چٹکی پھٹکری اور انڈے کی سفیدی ملا دیں۔ اس مکسچر کو جلد پر لگائیں اور کچھ دیر کے لیے چھوڑ دیں، پھر دھو لیں۔ آپ یہ نسخہ ہفتے میں 2 سے 3 بار استعمال کر سکتے ہیں۔

3. مہاسوں سے نجات دلاتا ہے۔(Gets rid of acne-pimples)

 

جلد پر ایکنی ایک بہت عام مسئلہ ہے۔ ہم میں سے اکثر کو چہرے پر مہاسوں کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے۔ ایسی صورت حال میں پھٹکری کے پانی سے منہ دھونے سے آپ کو ایکنی کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ آپ پھٹکری کا پیسٹ بھی بنا سکتے ہیں اور اسے براہ راست اپنی جلد پر لگا سکتے ہیں، اور 10-15 منٹ بعد دھو لیں۔ آپ اس نسخے کو اس وقت تک آزما سکتے ہیں جب تک کہ آپ مہاسوں سے نجات حاصل نہ کر لیں۔

یہ بھی پڑھیں:  چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے یہ 4 فیس پیک رات کو لگائیں، جلد چمکدار اور ملائم ہو جائے گی۔

4. جھریوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔(Helps reduce wrinkles)

آج کل لوگوں کو کم عمری میں ہی بڑھاپے کی علامات کا سامنا کرنا شروع ہو گیا ہے جس میں سب سے زیادہ عام جلد پر جھریاں پڑنا ہے۔ یہ سچ ہے کہ آپ بڑھاپے کو نہیں روک سکتے، لیکن آپ اس میں تاخیر کر سکتے ہیں۔ پھٹکری اس میں بہت فائدہ مند ہے۔ بس آپ کو کچھ پانی میں پھٹکری ڈال کر اچھی طرح مکس کرنا ہے۔ پھر اس پانی سے چہرے کی مالش کریں۔ اسے تھوڑی دیر کے لیے جلد پر لگا رہنے دیں اور پھر سادہ پانی سے چہرہ دھو لیں۔ ایسا باقاعدگی سے کرنے سے چہرے پر جھریوں کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔

alum benefits for skin in urdu

5. چہرے کے ناپسندیدہ بالوں سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets rid of unwanted facial hair)

چہرے پر غیر ضروری بال کسی کو شرمندہ کر سکتے ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ قدیم طب میں پھٹکری کو غیر ضروری بالوں کو ختم کرنے کے نسخے کے طور پر استعمال کیا جاتا تھا۔ یہ نسخہ آج بھی کارآمد ہے۔ آپ کو بس یہ کرنا ہے کہ آدھا چائے کا چمچ پھٹکری لیں اور اس میں عرق گلاب ملا دیں۔ پھر اسے اپنے چہرے کے ان حصوں پر لگائیں جہاں زیادہ ناپسندیدہ بال ہوں اور 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو عرق گلاب سے دھو لیں اور جلد پر موئسچرائزر لگائیں۔ اس مکسچر کو آنکھوں کے آس پاس کے علاقوں پر لگانے سے گریز کریں۔ آپ دیکھیں گے کہ آہستہ آہستہ چہرے کے ناپسندیدہ بال کم ہونے لگے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort