صحت کا دیسی علاج

پھٹکری ان 7 طریقوں سے آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتی ہے. ،کس طرح استعمال کریں اور احتیاطی تدابیر۔

پھٹکڑی قدیم زمانے سے  بہت سی چیزوں میں استعمال ہوتی رہی ہے۔سر مونڈوانے کے بعد سر پر یا خون سے بچنے کے لیے شیوپر  پھٹکری کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ پھٹکری میں موجود دواؤں کی خصوصیات کی وجہ سے ، یہ بہت سے مقاصد کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ پھٹکری میں پوٹاشیم ، ایلومینیم سلفیٹ اور سوڈیم ہوتا ہے جو کہ ہر قسم کی بیماریوں کے علاج کے لیے مفید سمجھا جاتا ہے۔ اس کی دواؤں کی خصوصیات آیوروید میں بھی بتائی گئی ہیں۔ بہت سے لوگ گھروں کو صاف کرنے کے لیے پھٹکری کا استعمال کرتے ہیں ، لیکن دانتوں ، بالوں اور جلد کے لیے اسے استعمال کرنا بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

اس کے علاوہ کیا آپ جانتے ہیں کہ پھٹکری کے استعمال سے آپ آنکھوں سے متعلق کئی مسائل میں فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔ آنکھوں کی بینائی کو انفیکشن وغیرہ کو دور کرنے میں پھٹکری کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لیکن یہ صرف اس کا صحیح استعمال کرکے فائدہ مند ہے ، اس کے علاوہ ، اگر آپ اسے صحیح طریقے سے استعمال نہیں کرتے ہیں تو آپ کو کئی مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ آئیے لکھنؤ کے مشہور آیورویداچاریہ ڈاکٹر تلسی شنکر شکلا سے پھٹکری کے فوائد اور اس کے استعمال کے طریقوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

آنکھوں کے ان مسائل میں فائدہ مند پھٹکری. (Benefits of Alum for the Eyes)

Alum can be beneficial for the eyes in 7 ways
Alum can be beneficial for the eyes in 7 ways

آج کے دور میں بڑھتی ہوئی آلودگی اور بدلتے ہوئے طرز زندگی کی وجہ سے آنکھوں سے متعلق مسائل تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ کئی گھنٹوں تک کمپیوٹر ، لیپ ٹاپ کا مسلسل استعمال ، بڑھتی ہوئی آلودگی اور غیر متوازن خوراک آنکھوں کے مسائل کی بنیادی وجوہات ہیں۔ آنکھوں سے متعلق مسائل سے بچنے کے لیے وٹامن اے سے بھرپور خوراک کا استعمال اور اچھا طرز زندگی اپنایا جائے۔ آپ آنکھوں کے کچھ مسائل میں پھٹکڑی کا استعمال کرکے فائدہ حاصل کرسکتے ہیں ، آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:

1. بینائی بڑھانے کے لیے پھٹکری کا استعمال۔

کھانے کی خرابی اور طرز زندگی میں تبدیلیوں کی وجہ سے نظر کی کمزوری ہو رہی ہے۔ روزانہ ورزش اور متوازن اور غذائیت سے بھرپور خوراک بینائی کے نقصان کو روکنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ وٹامن اے سے بھرپور خوراک کا استعمال بینائی کو برقرار رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اگر بینائی کمزور ہے تو آپ پھٹکڑی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ آدھا گرام گلابی پھٹکڑی لیں ، اس میں چند قطرے گلاب کے پانی کے ساتھ ملا دیں اور اس کے بعد اس کے رس کے دو قطرے آنکھوں میں ڈال کر قطرے کی طرف کریں۔ یہ عمل دن میں صرف ایک بار کریں۔ بار بار ایسا کرنا آپ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس کے لیے صرف گلابی پھٹکری استعمال کریں۔

alum-can-be-beneficial-for-the-eyes-in-7-ways/
alum-can-be-beneficial-for-the-eyes-in-7-ways/

2۔ آنکھوں میں جلن کے مسئلے میں پھٹکری کا استعمال۔

آنکھوں میں جلن کئی وجوہات کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ جلن کا مسئلہ آنکھوں میں انفیکشن ، دھول یا مٹی وغیرہ کی وجہ سے یا کسی بیماری کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ اس پریشانی سے چھٹکارا پانے کے لیے 1 گرام گلابی پھٹکڑی لیں اور دالیں پانی میں ڈالیں۔ اس کے بعد اس پانی کو چھان کر باہر نکال لیں۔ اب اس پانی میں تقریبا 40 40 گرام عرق گلاب ملا کر آنکھوں میں دو قطرے ڈالیں۔ کچھ دن ایسا کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

3. بصری خرابی کی صورت میں۔

آپ بینائی کی خرابی کی صورت میں پھٹکڑی کا استعمال کر سکتے ہیں یعنی دور یا قریب کی چیزیں نظر نہیں آتیں۔ اس کے لیے ایک گرام دانے کے برابر پھٹکڑی لیں اور ہلکی آنچ پر پکائیں۔ اب اس کے بعد اس میں 100 گرام عرق گلاب شامل کریں اور سوتے وقت اس کے دو سے تین قطرے آنکھوں میں ڈالیں۔ کچھ دن ایسا کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

4. فنگل انفیکشن کی صورت میں پھٹکری کا استعمال۔

پھٹکری اور گلاب کے پانی کا استعمال آنکھوں میں فنگل انفیکشن کی صورت میں بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس پریشانی میں تقریبا 1 1 گرام پھٹکری لیں اور اسے ہلکی آنچ پر گرل پر پکائیں۔ اب اس کے بعد تقریبا 60 سے 70 گرام گلاب کا پانی شامل کریں اور اسے ایک بوتل میں رکھیں۔ اب اس کے دو قطرے روزانہ ہر آنکھ میں ڈالیں۔

یہ بھی پڑھیں: فنگل انفیکشن کیوں ہوتا ہے اور اس کی علامات کیا ہیں ان کو کیسے ختم کیا جائے۔

آپ آنکھوں کے ان مسائل کے لیے مذکورہ بالا گھریلو علاج استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ علاج صرف مقررہ مقدار میں استعمال کیا جانا چاہئے۔ اس کے علاوہ ، آپ کو ان کے استعمال سے پہلے ڈاکٹر یا حکیم سے رجوع کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort