بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urduجلد کی حفاظت:skincare in Urdu

آپ کے بال ، ناخن اور جلد مچھلی کے تیل سے بہت سے فوائد حاصل کرتے ہیں ، اس کے 8 استعمال جانیں۔

آپ مچھلی کے تیل سے ایڑی سے اوپر تک جسم کے مکمل فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔ یہ آپ کے بالوں ، صحت اور جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ آپ اس تیل کو بطور ضمیمہ بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ مچھلی کے تیل میں ایسے اجزاء ہوتے ہیں جو آپ کے جسم اور آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہوتے ہیں جیسے اومیگا 3 فیٹی ایسڈ ، پولی غیر سنترپت چربی ، ای پی اے اور ڈی ایچ اے وغیرہ۔ آپ کیپسول کے ذریعے مچھلی کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ تاہم ، اس تیل کی بو آپ کو تھوڑی پریشان کر سکتی ہے۔ لیکن اگر آپ اسے جلد کی دیکھ بھال میں شامل کرنے کے لیے تیار ہیں تو آپ اس سے بے شمار فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔

جلد کے لیے مچھلی کے تیل کے فوائد.

 

amazing benefits of fish oil for skin hair nails in urdu
amazing benefits of fish oil for skin hair nails in urdu

1. دھوپ سے جلنے والی جلد کو ٹھیک کرتا ہے (Protects From Sunburn)

مچھلی کے تیل میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں اور یہ ایکزیما ، دھوپ اور حساس جلد جیسے کئی مسائل کو حل کرنے میں مدد دے سکتی ہیں۔ یہ تیل جلد کی اوپری تہہ (epidermal cell barrier) کی مرمت میں بھی فائدہ مند ہے۔ یہ ڈی این اے کو پہنچنے والے نقصان کو بھی کم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: رات کے وقت یہ 5 بالوں کے ماسک لگائیں ، بال گھنے ، ریشمی اور چمکدار ہو جائیں گے۔

2. خشک ہونے کی وجہ سے جلد پر سفیدی کو ٹھیک کرتا ہے (Hydrates Skin Dry Patches)

جب آپ شاور سے باہر آتے ہیں تو کیا آپ کی جلد کے دھبے بہت خشک ہو جاتے ہیں؟ اگر آپ مچھلی کا تیل استعمال کرتے ہیں تو اس میں موجود ومیگا 3 آپ کی جلد سے پانی کے ضیاع کو روک سکتا ہے اور جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس تیل کو صرف ان جگہوں پر استعمال کریں جہاں آپ کی جلد زیادہ خشک ہو۔

3. UV شعاعوں سے حفاظت کرتا ہے۔(Protects From UV Rays)

مچھلی کے تیل میں موجود EPA آپ کی جلد کو سورج کی نقصان دہ شعاعوں سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ سن اسکرین کی طرح اس میں بھی سوزش کی خصوصیات ہیں۔ لیکن پھر بھی آپ کو اس کے ساتھ اچھی سن اسکرین استعمال کرنی چاہیے۔

4.  زخموں کے تیزی سے علاج میں فائدہ مند.(Fish Oil Has Healing Property)

اگر آپ کو کوئی زخم یا جلد پر کوئی زخم آیا ہے تو اس جگہ پر تھوڑا سا مچھلی کا تیل لگائیں اور آپ کی جلد ٹھیک ہونا شروع ہو جائے گی۔ لیکن اس کے لیے آپ کو بہت کم مقدار میں استعمال کرنا ہوگا۔

بالوں کے لیے مچھلی کے تیل کے فوائد.

amazing benefits of fish oil for skin hair nails in urdu
amazing benefits of fish oil for skin hair nails in urdu

5. بالوں کی نشوونما میں اضافہ (Fish Oil Improves Hair Growth)

مچھلی کا تیل مفید اور صحت مند چربی سے مالا مال ہے۔ لہذا اس کے استعمال کے حالات اور بالوں کی پرورش ہوتی ہے۔ بالوں کی کھوپڑی کی خشکی کو بھی ختم کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے بالوں کا ٹوٹنا یا گرنا اور بالوں کی نشوونما میں اضافہ ہوتا ہے۔ مچھلی کے تیل سے بالوں کی مالش کرنے سے خون کا بہاؤ بڑھتا ہے اور بالوں کے پٹک کھل جاتے ہیں۔ جس کی وجہ سے انہیں غذائی اجزاء کی مکمل مقدار ملتی ہے اور بال گھنے اور مضبوط ہو جاتے ہیں۔

6. تیل کی پیداوار میں توازن (Stops Extra Oil Production)

اگر آپ اپنے تیل والے بالوں کے بارے میں زیادہ پریشان ہیں اور اس میں تیل لگانا پسند نہیں کرتے ہیں تو آپ مچھلی کے تیل کے بجائے سپلیمنٹ لے سکتے ہیں۔ اس کے استعمال سے ، آپ کی کھوپڑی کی تیل کی پیداوار بھی متوازن ہوگی۔ آپ کے بالوں کو بھی مناسب غذائیت ملتی رہے گی۔

ناخنوں کے لیے مچھلی کے تیل کے فوائد.

7. تمام خشک ناخنوں کا علاج کرتا ہے۔ (Cures All Dry Nails Cuticles)

اگر آپ کے ناخن اور ان کے آس پاس کی جلد بھی وقتا فوقتا ٹوٹتی رہتی ہے اور بہت خشک ہو جاتی ہے۔ لہذا آپ کو مچھلی کا تیل لینا چاہیے اور اسے اپنے ناخنوں اور کٹیکلز پر لگانا چاہیے۔ اس سے آپ کے ناخنوں کی مالش ہوگی اور انہیں نمی ملے گی۔

8. خشک ناخن کی پریشانی کو الوداع کہیں۔(Say Bye To Dry Nails Problem)

اگر آپ کے ناخن خشک ہونے کی وجہ سے خشک ہیں تو وہاں کی جلد ہمیشہ پھٹی رہتی ہے۔ اگر آپ کو درد محسوس ہوتا ہے تو آپ کو اپنے ناخنوں کو فش آئل سے مساج کرنا چاہیے۔ اس سے آپ کے ناخن بھی صحت مند رہیں گے اور خشک ناخن کا مسئلہ بھی ہمیشہ کے لیے حل ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کشمش کو اپنی خوبصورتی کا راز بنائیں ، بے عیب جلد حاصل کرنے کے یہ 6 طریقے استعمال کریں۔

تو یہ مچھلی کے تیل کے فوائد تھے۔ مچھلی کا تیل نہ صرف آپ کی جلد ، بالوں اور ناخنوں کے لیے بلکہ آپ کے دل اور دماغ کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے لہذا آپ اسے کسی نہ کسی شکل میں ضرور استعمال کریں۔ مچھلی کے تیل کا استعمال جاری رکھیں یہاں تک کہ اگر آپ مچھلی کھاتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button