بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

امینو ایسڈ بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات خریدتے وقت اس جز کو ضرور دیکھیں

بالوں کی نشوونما کے لیے اجزاء: بالوں کو لمبا، گھنا اور مضبوط بنانے کے لیے ضروری ہے کہ شیمپو یا کنڈیشنر میں کچھ ایسا جز موجود ہو، جو بالوں کی پرورش کرے۔

بالوں کی افزائش کے لیے اجزاء: خواتین کی خوبصورتی میں بال اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ اگر بال لمبے، گھنے اور چمکدار ہیں تو آپ کوئی بھی ہیئر اسٹائل بنا کر اپنی خوبصورتی میں اضافہ کر سکتے ہیں۔ امینو ایسڈ بالوں کو صحت مند بنانے کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ تاہم، خواتین اپنے بالوں کو صحت مند اور چمکدار بنانے کے لیے ہمیشہ ہیئر کیئر پروڈکٹس کی تلاش میں رہتی ہیں۔ کئی بار وہ قیمت دیکھ کر ہیئر پراڈکٹس کا انتخاب کرتی ہے۔ ان کا خیال ہے. کہ اگر کسی مہنگے برانڈ کا شیمپو یا کنڈیشنر ہو تو اس سے زیادہ فائدہ ہو گا لیکن ایسا ہرگز نہیں ہے۔ درحقیقت ایسے بہت سے اجزا ہوتے ہیں.جو بالوں کو صحت مند بناتے ہیں، جب کہ کئی اجزاء بالوں کو خشک اور بے جان بنا دیتے ہیں۔ اس لیے بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات خریدتے وقت ان اجزاء کو ضرور چیک کرنا چاہیے.تو آئیے ایسے ہی اجزاء کے بارے میں جانتے ہیں، لیکن پہلے امینو ایسڈز کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔

Amino acids are very beneficial for hair in Urdu

امینو ایسڈ کے فوائد

دیگر پروٹین اور وٹامنز کی طرح امینو ایسڈ بھی صحت مند جسم کے لیے بہت ضروری ہیں۔ دراصل، امینو ایسڈ پروٹین بنانے میں مددگار ہوتے ہیں، جو بالوں کی نشوونما کے لیے بہت ضروری ہیں۔ درحقیقت بالوں کی افزائش کے لیے بالوں کے فولیکلز کو مسلسل امینو ایسڈ کی ضرورت ہوتی ہے، اگر ایسا نہ ہو تو بال کمزور ہونے لگتے ہیں اور بال گرنے کا مسئلہ شروع ہو جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے امینو ایسڈز بہت ضروری ہیں۔ انڈے، دال، چیا کے بیج، سویا بین، کاجو، سورج مکھی کے بیج اور پالک کو امینو ایسڈ کے لیے آپ کی خوراک میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

پینتھینل

پینتھینول بالوں کو ہائیڈریٹ اور نمی بخشنے کا کام کرتا ہے۔ Panthenol provitamin B5 ہے، جو بالوں کی پرورش اور مضبوطی کرتا ہے۔ اس لیے جن لوگوں کو بالوں کے خشک اور خراب ہونے کا مسئلہ ہے، وہ شیمپو یا کنڈیشنر خریدتے وقت ان اجزاء کو ضرور چیک کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  سمندری نمک بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

سیرامائیڈ

بالوں کو لمبا اور گھنا بنانے کے لیے سیرامائیڈ نامی جزو بھی بہت ضروری ہے۔ یہ بالوں کے کٹیکلز کو کنڈیشن کرنے کا بھی کام کرتا ہے۔ اس لیے جن لوگوں کو بالوں کے ٹوٹنے کا مسئلہ ہے، وہ بالوں کی دیکھ بھال کی مصنوعات خریدتے وقت سیرامائیڈ پر توجہ دیں۔ دراصل، اگر یہ آپ کے شیمپو میں ہے، تو اسے کنگھی کرنے سے بالوں کے درمیان میں ٹوٹنے کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

زنک pyrithione

بالوں میں خشکی ایک عام مسئلہ ہے۔ زیادہ تر لوگ اس مسئلے سے پریشان ہیں۔ Zinc Pyrithione خشکی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے انتہائی اہم جز ہے۔ اس میں اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، جو خشکی کو ختم کرتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ زنک پائریتھیون بھی سر کی خارش اور چپچپا پن کو دور کرنے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو ڈیٹاکس کرنے کے لیے 5 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں، بال نرم اور خوبصورت ہو جائیں گے۔

ہائیڈرولائزڈ سلک پروٹین

اگر آپ سلکی اور چمکدار بال چاہتے ہیں تو اپنے شیمپو میں ہائیڈرولائزڈ سلک پروٹین کا ہونا بہت ضروری ہے۔ یہ ایک نامیاتی جزو ہے جو خشک اور بے جان بالوں کو اندر سے نرم اور چمکدار بناتا ہے۔ اس لیے اگر آپ شیمپو خریدنے جائیں تو ایک بار ضرور دیکھیں کہ آیا اس میں ہائیڈرولائزڈ سلک پروٹین ہے یا نہیں۔

Amino acids are very beneficial for hair in Urdu

یہ اجزاء بالوں کی دیکھ بھال کی مصنوعات میں نہیں ہونے چاہئیں

جس طرح شیمپو یا کنڈیشنر میں ایسے اجزا ہوتے ہیں جو بالوں کی پرورش کرتے ہیں، اسی طرح کچھ کیمیکلز بھی ہوتے ہیں جو بالوں کو خشک، بے جان اور کمزور بنا دیتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں شیمپو خریدتے وقت ان کیمیکلز کو چیک کرنا بھی ضروری ہے، تاکہ بالوں کو کوئی نقصان نہ پہنچے۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات میں کون سے کیمیکل نہیں ہونے چاہئیں۔

– سوڈیم لاریل سلفیٹ

امونیم لاریل سلفیٹ

– murine سلفیٹ

– پروپیلین گلائکول

– اولیفن سلفونیٹ

امینو ایسڈ بالوں کے لیے ضروری ہیں۔ ایسی صورت حال میں شیمپو یا کوئی اور پروڈکٹ خریدتے وقت اسے ضرور چیک کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ امینو ایسڈز کو مجموعی صحت کے لیے بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button