جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

یہ غذائیں بڑھاپے کی علامات کو کم کرسکتی ہیں، اگر آپ جوان نظر آنا چاہتے ہیں تو ان کا استعمال ضرور کریں۔

چمکدار جلد کے لیے بڑھاپے کو روکنے والی غذائیں: آپ اپنی جلد کو جوان اور خوبصورت رکھنے کے لیے یہ اینٹی ایجنگ فوڈز کھا سکتے ہیں۔

ہم اپنی جلد کو خوبصورت اور جوان رکھنے کے لیے مختلف تدابیر اپناتے ہیں۔ لیکن بڑھتی عمر کے ساتھ ہمارے چہرے پر بڑھاپے کے آثار نمودار ہونے لگتے ہیں۔ اگر آپ کے چہرے پر چھوٹی عمر میں جھریاں اور باریک لکیریں نمودار ہو رہی ہیں. تو اس کی وجہ آپ کی غلط خوراک اور طرز زندگی ہو سکتی ہے۔ ان عادات کی وجہ سے چہرے کی جلد پر آکسیجن اور خون کی گردش خراب ہو سکتی ہے جس کی وجہ سے جلد اپنی چمک کھو سکتی ہے۔ لیکن آپ کچھ کھانوں کی مدد سے اپنی جلد کی کھوئی ہوئی چمک واپس حاصل کر سکتے ہیں۔ جلد کو خوبصورت رکھنے کے لیے اینٹی آکسیڈنٹس، چکنائی، وٹامنز اور منرلز سے بھرپور غذا کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ تمام غذائی اجزاء آپ کی جلد کے رنگ کو نکھارنے اور باریک لکیروں کو دور کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ جلد کے بہت سے مسائل کا علاج کر سکتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو جھریوں سے پاک اور بے داغ بنا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ جلد کو جوان رکھنے کے لیے کونسی اینٹی ایجنگ فوڈز کھائی جا سکتی ہیں۔

چہرے کی جھریاں ختم کرنے کے لیے یہ غذائیں کھائیں۔(Eat these foods to remove facial wrinkles)

1. ہلدی.(Turmeric)

ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں، جو آپ کی جلد کو خوبصورت اور جوان بنا سکتی ہیں۔ یہ جلد کو اندر سے ٹھیک کرنے اور داغ دھبوں کو دور کرنے میں بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ ہلدی سے جلد کی جھریوں کو بھی دور کیا جا سکتا ہے، ساتھ ہی یہ پھوڑوں اور جلد کی الرجی میں بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا میں ایلو ویرا جیل لگانے کے بعد اپنے چہرے کو صابن سے دھو سکتا ہوں؟ جانیے ماہرین سے

anti-aging-foods-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. سبز چائے.(Green Tea)

سبز چائے میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس خلیوں کی تخلیق نو کے لیے کام کرتے ہیں۔ یہ خلیوں کو دوبارہ متحرک کرتا ہے اور خون کی گردش کو بڑھاتا ہے۔ سبز چائے پینے سے عمر کے دھبوں، جھریوں اور سیاہ حلقوں کو کم کیا جا سکتا ہے۔ یہ آپ کے چہرے کو صاف کر سکتا ہے اور آپ کو خوبصورت بنا سکتا ہے۔

3. گری دار میوے.(Nuts)

گری دار میوے، خاص طور پر بادام، وٹامن ای سے بھرپور ہوتے ہیں، جو جلد کے خلیوں اور بافتوں کی مرمت میں مدد کرتے ہیں۔ یہ جلد کو نمی اور UV شعاعوں سے بھی بچاتا ہے۔ اخروٹ میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈز ہوتے ہیں، جو چہرے کی سوجن اور جلن کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چاول کے آٹے کو چہرے پر لگانے سے بہت سے مسائل دور ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

4. ٹماٹر.(Tomatoes)

ٹماٹر میں لائکوپین ہوتا ہے جو ٹشو کی مرمت میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو ٹھیک کرنے کے ساتھ ساتھ اسے سورج کی شعاعوں سے ہونے والے نقصان سے بھی بچاتا ہے۔ اس کے لیے آپ تربوز، گلابی انگور اور تازہ ٹماٹر کھا سکتے ہیں۔ اس سے جلد چمکدار دکھائی دیتی ہے۔

anti-aging-foods-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. Resveratrol.(Resveratrol)

Resveratrol ایک پولی فینول اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو آپ کی جلد کو کچھ خاص انزائمز کو فعال کرکے جوان دکھاتا ہے جسے سرٹوئنز کہتے ہیں۔ Resveratrol مونگ پھلی، پستے، انگور، بلیو بیری اور ڈارک چاکلیٹ میں پایا جاتا ہے۔ اس میں اینٹی ایجنگ خصوصیات ہیں، جو جلد کی جھریوں اور باریک لکیروں کو دور کرسکتی ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"