صحت مند غذا

سیب کا جوس پینے سے صحت کو یہ 7 فائدے ملتے ہیں، کئی مسائل سے نجات ملتی ہے۔

سیب کا رس صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں-

سیب صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کے بہت سے مسائل دور ہو جاتے ہیں۔ اسی لیے بہت سے ماہرین صحت روزانہ سیب کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اگر آپ کسی وجہ سے سیب نہیں کھا پا رہے ہیں تو سیب سے تیار کردہ جوس استعمال کریں۔ سیب کا رس بھی صحت کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ یہ وزن کم کرنے کے ساتھ ساتھ بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں بھی موثر ہے۔ اس کے علاوہ اس کے بہت سے دوسرے صحت کے فوائد بھی ہو سکتے ہیں۔ آج اس مضمون میں ہم سیب کے صحت سے متعلق فوائد کے بارے میں جانیں گے۔

apple juice benefits in urdu

ایپل جوس کے صحت کے فوائد.(Health benefits of Apple Juice)

1. دل کو صحت مند رکھیں.(Keep the Heart Healthy)

سیب کا رس پینے سے دل کے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ دراصل، سیب کے جوس میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی سوزش خصوصیات پائی جاتی ہیں، جو آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرسکتی ہیں۔ ایسی حالت میں یہ آپ کے دل کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: لوکی کا جوس کب اور کتنا پینا چاہیے؟ جانیے اس سے متعلق سوالات کے جوابات

2. دمہ کے مریضوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Asthma Patients)

سیب کا رس پینے سے دمہ کی وجہ سے ہونے والے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس جوس میں فائٹو کیمیکلز ہوتے ہیں، جو آپ کو فری ریڈیکلز سے بچا سکتے ہیں۔ سیب کا جوس باقاعدگی سے پینے سے پھیپھڑوں کی بیماری کو کم کیا جاسکتا ہے۔

3. آنکھوں کو صحت مند رکھیں.(Keep Eyes Healthy)

سیب کا رس پینے سے آنکھیں صحت مند رہتی ہیں۔ دراصل سیب کے جوس میں وٹامن سی، وٹامن ای، زنک، کاپر جیسے وٹامنز اور منرلز پائے جاتے ہیں جو آپ کی آنکھوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی بینائی بڑھانا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک میں سیب کا رس ضرور شامل کریں۔

4. قبض سے نجات.(Relief from Constipation)

سیب کا رس پینے سے قبض پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ دراصل، سیب میں فائبر ہوتا ہے، جو آپ کے پاخانے کو نرم کرتا ہے۔ اس سے آپ کے لیے پاخانہ گزرنا آسان ہو جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ سیب کا رس پی لیں تو قبض جیسے مسئلے پر قابو پا سکتے ہیں۔ 

5. وزن کو کنٹرول کریں۔(Control Weight)

سیب کے جوس کا استعمال بڑھتے ہوئے جسمانی وزن کو کنٹرول کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ دراصل، سیب کے رس میں پولیفینول ہوتے ہیں۔ وزن کم کرنے میں اسے بہت اہم سمجھا جاتا ہے۔ اس لیے اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں (کیا وزن کم کرنے کے لیے سیب کا جوس اچھا ہے) تو اپنی خوراک میں سیب کا جوس ضرور شامل کریں۔ یہ آپ کو بہت مثبت نتائج دے گا.

apple juice benefits in urdu

6. دماغ کو شفا دیتا ہے۔(Heal the brain)

سیب کا رس آپ کے دماغ کو صحت مند رکھنے میں فائدہ مند ہے۔ سیب کا رس باقاعدگی سے پینے سے ڈیمنشیا جیسے مسائل کو کم کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جوس کنفیوژن، ڈپریشن، پریشانی کو دور کرنے میں بھی کارآمد ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کسی بھی قسم کی ذہنی پریشانی کا شکار ہیں تو سیب کو اپنی معمول کی خوراک میں شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  یہ 6 قسم کے لوگوں کو چھاچھ نہیں پینا چاہیے، یہ صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

7. کینسر سے بچاؤ.(Prevent Cancer)

سیب کا رس پینے سے کینسر جیسے مسائل سے بچا جا سکتا ہے۔ تحقیق کے مطابق سیب کے جوس میں فلوریٹین موجود ہوتا ہے جو کہ کینسر مخالف خصوصیات رکھتا ہے۔ یہ پراپرٹی آپ کو کینسر کے علاج اور روک تھام میں مدد کر سکتی ہے۔ اس بنیاد پر اگر آپ کینسر جیسے موذی مرض سے بچنا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک میں سیب کا رس شامل کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort