صحت کا دیسی علاج

رات کو ناف میں نیم کا تیل لگانے سے جلد کے بہت سے مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اس کے دیگر فوائد

رات کو ناف پر تیل لگانا مناسب ہے۔ یہ صحت کو بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ چاہیں تو ناف میں نیم کا تیل لگا سکتے ہیں۔

ناف پر تیل لگانا کتنا فائدہ مند ہے؟ نیم کے تیل کو ناف میں لگانے سے جلد کو کیا فائدہ ہوتا ہے؟ دراصل، ناف ہمارے جسم کا مرکزی حصہ ہے۔ اکثر رات کو سوتے وقت ناف پر تیل لگانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس حصے پر تیل لگانے سے جسم کو تمام امراض میں فائدہ ہوتا ہے۔ تیل لگا کر آپ خود کو کئی بیماریوں سے بھی بچا سکتے ہیں۔ ناف پر مختلف تیل لگانے کے مختلف فائدے ہیں۔ ایسے میں بہت سے لوگوں کو سمجھ نہیں آتی کہ ناف پر کون سا تیل لگانا چاہیے اور کون سا نہیں۔ اکثر لوگ ناریل، سرسوں کا تیل ناف پر لگاتے ہیں لیکن اگر آپ چاہیں تو نیم کا تیل بھی ناف پر لگا سکتے ہیں۔ نیم کا تیل ناف پر لگانا بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

نیم کے تیل میں غذائی اجزاء. (Nutrients in Neem Oil)

نیم کا تیل جلد، بالوں اور صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس میں کئی قسم کے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ نیم کے تیل میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ نیم کا تیل وٹامن ای، امینو ایسڈز اور فیٹی ایسڈز سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ نیم کے تیل میں موجود ان خصوصیات کی وجہ سے اسے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ناف پر مختلف قسم کے تیل لگائے جا سکتے ہیں۔

applying neem oil on navel benefits in urdu

ناف پر نیم کا تیل کیسے لگائیں؟ (how to apply neem oil on navel)

اکثر ناف پر ناریل، سرسوں اور تل کا تیل لگانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو ناف پر نیم کا تیل بھی لگا سکتے ہیں۔ ناف پر نیم کا تیل لگانے سے جلد کے ساتھ ساتھ صحت کو بھی فائدہ ہوتا ہے۔ اس کے لیے ہر رات سوتے وقت نیم کے تیل کے چند قطرے ناف پر لگائیں۔ اس کے بعد آرام سے سو جائیں۔

سوتے وقت ناف پر تیل لگانے سے ناف پورے تیل کو اچھی طرح جذب کر لیتی ہے۔ اس سے صحت کو مکمل فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ ایک چمچ تیل لیں، اس کے 4-5 قطرے ناف میں ڈالیں اور سیدھا لیٹ جائیں۔

ناف پر نیم کا تیل لگانے کے فائدے.(applying neem oil on navel benefits)

نیم کے تیل میں اتنے عناصر موجود ہوتے ہیں کہ یہ مجموعی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ اسے جلد، بالوں پر لگانے کے ساتھ ناف پر بھی لگایا جاتا ہے۔ ناف پر نیم کا تیل لگانے سے بھی صحت کے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ جانیئے ناف پر نیم کا تیل لگانے کے فوائد

یہ بھی پڑھیں:  امرود زیادہ کھانے سے صحت کو یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں۔

جلد کے لیے نیم کا تیل. (neem oil for skin)

اگر نیم کا تیل ناف پر لگایا جائے تو اس سے جلد کو کئی طرح سے فائدہ ہوتا ہے۔ نیم کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، جو جلد کے لیے فائدہ مند ہیں۔ رات کو نیم کا تیل ناف پر لگانے سے مہاسوں یا ایکنی، روغن، ایگزیما اور پھوڑے کا مسئلہ ختم ہو جاتا ہے۔ ایسا کرنے سے جلد چمکنے لگتی ہے، جلد سے متعلق تمام مسائل آہستہ آہستہ دور ہونے لگتے ہیں۔ نیم کا تیل جلد کی بیماریوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

بالوں کے لیے فائدہ مند. (neem oil for hairs) 

جلد کے ساتھ ساتھ ناف پر رات کو نیم کا تیل لگانا بھی بالوں کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ یہ بالوں کو کئی طرح سے فائدہ پہنچاتا ہے۔ نیم کے تیل کو لگانے سے بالوں کے گرنے کا مسئلہ، بالوں کا نقصان دور ہو جاتا ہے۔ نیم کا تیل بالوں پر لگانا بھی فائدہ مند ہے۔

صحت کے لیے فائدہ مند.(neem oil health benefits)

ناف پر نیم کا تیل لگانے سے جلد، بالوں کے ساتھ ساتھ صحت کو بھی کئی طرح سے فائدہ ہوتا ہے۔ اگر نیم کا تیل روزانہ رات کو ناف پر لگایا جائے تو موٹاپا اور جوڑوں کے درد سے نجات ملتی ہے۔ اس کے ساتھ نظام ہضم بھی مضبوط ہوتا ہے۔ پیٹ کی چربی کو کم کرنے اور اپھارہ کا مسئلہ دور کرنے کے لیے نیم کا تیل رات کو ناف پر بھی لگایا جا سکتا ہے۔ ناف پر تیل لگانے سے دوران خون بھی بہتر ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گڑ اور کالی مرچ کے فوائد: گڑ اور کالی مرچ کا مرکب نزلہ و زکام جیسے 8 مسائل کو دور کرتا ہے.

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button