صحت کا دیسی علاج

کچی ہلدی کا پیسٹ لگانے سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے ، اس کی دیسی علاج خصوصیات اور فوائد جانیں۔

آج کے دور میں ، بہت سے لوگ اپنی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے دیسی کی مدد لے رہے ہیں۔ ہندوستان میں لوگ قدیم زمانے سے ہی دیسی علاج کی مدد سے صحت کا خیال رکھتے تھے۔ دیسی علاج میں جسم سے متعلق ہر مسئلے کے لیے کسی نہ کسی جڑی بوٹی کے استعمال کے بارے میں بتایا گیا ہے۔ خاص بات یہ ہے کہ دیسی علاج یا گھریلو علاج کا استعمال بہت سے فوائد دیتا ہے ، لیکن اس کے مضر اثرات بہت کم دیکھنے کو ملتے ہیں۔ دیسی علاج میں ہلدی کو ایک بہت ہی موثر جڑی بوٹی سمجھا جاتا ہے۔ ہلدی کو مختلف ادویات بنانے کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ ہلدی کو صحت سے متعلق تمام مسائل کا علاج سمجھا جاتا ہے۔ ہلدی کو کئی طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ دیسی کے مطابق ، کچی ہلدی کا پیسٹ استعمال کرنے سے ، آپ جلد سے جسم سے متعلق کئی مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ ہمیں ان کے بارے میں جاننا ضروری ھے

کچی ہلدی پیسٹ کے فوائد اور استعمالات۔(Benefits and uses of raw turmeric paste)

Applying raw turmeric paste overcomes these 6 problems
Applying raw turmeric paste overcomes these 6 problems

 

ہلدی کئی طریقوں سے صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے ساتھ ساتھ ہلدی جلد اور معدہ وغیرہ سے متعلق کئی مسائل میں فائدہ مند ہے۔ ہلدی کو ہندوستان کے ہر کچن میں بطور مصالحہ استعمال کیا جاتا ہے ، لیکن کچی ہلدی کا پیسٹ استعمال کر کے آپ ان صحت کے مسائل سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:یہ 10 پتے دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہیں ، انہیں خالی پیٹ چبانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

1. جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔(Very beneficial for the skin)

کچی ہلدی کے پیسٹ کا استعمال جلد کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کچی ہلدی کا پیسٹ روزانہ چہرے پر لگانے سے آپ جلد کے کئی دیگر مسائل سے چھٹکارا حاصل کرسکتے ہیں۔ اس کا استعمال جلد کو بہتر بنانے کے لیے بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کچی ہلدی کا پیسٹ جلد پر لگانے سے آپ جلد کی لالی اور خارش سے بھی چھٹکارا پاتے ہیں۔ اس کے استعمال کے لیے کچی ہلدی کا پیسٹ بنائیں اور اسے کچھ دودھ میں ملا دیں۔ اور پھر اس پیسٹ کو آدھے گھنٹے کے لیے چہرے پر لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد چہرے کو پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں:

2. کچی ہلدی مسوڑوں کے درد میں فائدہ مند ہے۔

آپ کچی ہلدی کا پیسٹ استعمال کرکے مسوڑوں کے درد سے چھٹکارا حاصل کرسکتے ہیں۔ کبھی کبھی انفیکشن اور دیگر وجوہات کی وجہ سے مسوڑوں کا درد بہت شدید ہو جاتا ہے۔ اس مسئلے سے چھٹکارا پانے کے لیے کچی ہلدی کے پیسٹ میں تھوڑا سا گرم سرسوں کا تیل ملا دیں۔ اس کے بعد اس پیسٹ کو مسوڑوں پر اچھی طرح مساج کرکے لگائیں۔ ایسا کرنے سے ، آپ مسوڑوں کے درد اور انفیکشن کے مسئلے میں فائدہ حاصل کریں گے۔ یہ پیسٹ مسوڑوں کی وجہ سے ہونے والے درد میں بھی فائدہ مند ہے۔

3۔ گلے کے غدودکے مسئلے میں کچی ہلدی کا پیسٹ فائدہ مند ہے۔

گلے کے غدود کے مسئلے میں کچی ہلدی کا پیسٹ بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ٹنسل گلے کی سوزش ، گلے کی سوزش اور دیگر کئی مسائل کا سبب بنتی ہے۔ کچی ہلدی کا استعمال اس مسئلے سے نجات کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ خام ہلدی میں سوزش سے بچنے والے مرکبات پائے جاتے ہیں جو کہ اس مسئلہ میں بہت فائدہ مند ہیں۔ گلے کے غدود کی وجہ سے گلے کے مسائل سے چھٹکارا پانے کے لیے کچی ہلدی کا پیسٹ بنائیں اور اس میں آدھا چائے کا چمچ لہسن کا پیسٹ ملا دیں۔ اس کے بعد اس میں ایک چمچ گڑ ڈال کر کھا لیں۔ اسے ہلکا گرم کر کے دن میں ایک بار کھائیں ، یہ گلے کے غدود کے مسئلے میں فائدہ مند ہے۔

Applying raw turmeric paste overcomes these 6 problems
Applying raw turmeric paste overcomes these 6 problems

4. دانے اور خارش میں کچی ہلدی کا استعمال۔

داد اور خارش کے مسئلے میں کچی ہلدی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ان مسائل میں ، کھجلی یا خارش والی جگہ پر کچی ہلدی کا پیسٹ لگانا فائدہ مند ہے۔ کچی ہلدی کا پیسٹ بنائیں اور اسے خارش یا خارش والی جگہ پر چھوڑ دیں۔ 3-4 گھنٹے کے بعد اسے پانی سے صاف کریں۔ کچھ دنوں تک ایسا کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔

5. جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔

چہرے سے جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے کے لیے ایک سے دو چائے کے چمچے چنے کا آٹا ، کٹی ہوئی ہلدی لیں اور اس میں تھوڑی مقدار میں لیموں کا رس ملا کر پیسٹ بنائیں۔ پھر اسے چہرے پر 15-20 منٹ کے لیے چھوڑ دیں اور پھر اسے پانی سے دھو لیں۔ اس کا استعمال چہرے سے مردہ جلد کے خلیوں کو نکالنے میں مدد دیتا ہے اور آپ اپنی جلد کو زیادہ چمکدار اور صحت پائنیگے ۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 10 پتے دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہیں ، انہیں خالی پیٹ چبانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

نوٹ :اوپر بیان کردہ طریقوں میں کچی ہلدی کا پیسٹ استعمال کرنا فائدہ مند ہے۔ کچی ہلدی میں صحت کے لیے بہت سی فائدہ مند خصوصیات ہیں ، جس کی وجہ سے اسے دیسی دوا کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

All Image Source:  Freepik.com

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort