مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردوں کے لیے اشوگندھا کے فائدے: اشوگندھا مردوں کی یہ 5 پریشانیاں دور کرتی ہے، جانیے ڈاکٹر سے فوائد

اشوگندھا مردوں کے لیے ایک بہت ہی فائدہ مند دیسی دوا ہے۔ مرد اپنی بہت سی پریشانیوں سے نجات کے لیے اسے استعمال کر سکتے ہیں۔ جانئے ان کے بارے میں-

کیا آپ جانتے ہیں اشوگندھا کے فوائد؟ اشوگندھا ایک دیسی دوا ہے، اس کا استعمال کئی قسم کے صحت کے مسائل پر قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ اس میں موجود غذائی اجزاء خواتین اور مردوں کے لیے فائدہ مند ہیں۔ لیکن آج ہم آپ کو مردوں کے لیے اشوگندھا کے فوائد کے بارے میں بتانے جارہے ہیں۔ 

آج کل کے ناقص طرز زندگی، مصروف زندگی، کھانے کی غلط عادات، تناؤ، پریشانی اور پریشانی کی وجہ سے لوگ کئی طرح کے صحت یا جسمانی مسائل میں گھرے ہوئے ہیں۔ یہی نہیں اس کی وجہ سے خواتین اور مردوں کی جنسی زندگی بھی بری طرح متاثر ہوتی ہے۔ ان سب کی وجہ سے مردوں میں جنسی خواہش میں بھی کمی واقع ہوتی ہے۔ یہاں تک کہ ازدواجی زندگی بھی تباہ ہونے لگتی ہے۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ بھی جنسی زندگی کے مسائل جیسے کہ جنسی خواہش میں کمی، سپرم کاؤنٹ میں کمی، قبل از وقت انزال، بانجھ پن جیسے مسائل سے دوچار ہیں تو اشوگندھا آپ کے لیے ایک علاج ثابت ہوسکتی ہے۔ اشوگندھا کے استعمال سے مردوں کے ان تمام مسائل کو کافی حد تک کم کیا جا سکتا ہے۔

ashwagandha-benefits-for-men-in-Urdu

اشوگندھا مردوں کے لیے کس طرح فائدہ مند ہے۔ (How Ashwagandha Beneficial for mens) 

اشوگندھا کا استعمال مردوں کی صحت کے مسائل پر قابو پانے کے لیے فائدہ مند ہے۔ دراصل اشوگندھا کا استعمال جسم میں نائٹرک آکسائیڈ پیدا کرتا ہے جس سے مردوں میں جنسی خواہش بڑھ جاتی ہے۔ آپ کسی بھی قسم کے جنسی مسائل سے نجات کے لیے اشوگندھا کا استعمال کر سکتے ہیں۔

دراصل اشوگندھا میں بہت سے ایسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو جسمانی کمزوری کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ مردوں میں ہر قسم کے جنسی یا جنسی مسائل کو اشوگندھا سے دور کیا جا سکتا ہے۔

بھی پڑھیں:  مردوں کے لیے لونگ کے تیل کے فائدے: لونگ کا تیل مردوں کے ان 6 مسائل کو دور کرتا ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

ashwagandha-benefits-for-men-in-Urdu

مردوں کے لیے اشوگندھا کے فوائد: (Ashwagandha Benefits for Mens)

اشوگندھا غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ اس کا استعمال مردوں اور عورتوں دونوں کی صحت کے مسائل پر قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ لیکن مردوں کے لیے اس کے فوائد جان کر آپ حیران رہ جائیں گے۔ اگر مرد اسے باقاعدگی سے استعمال کریں گے تو انہیں کبھی بھی جنسی زندگی سے متعلق مسائل کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا۔ آئیے جانتے ہیں مردوں کے لیے اشوگندھا کے فوائد کے بارے میں۔

1. قبل از وقت انزال کے مسئلے کو دور کریں: (Ashwagandha Prevent Premature Ejaculation Or Shighrapatan-)

قبل از وقت انزال ایک عام جنسی مسئلہ ہے جس کا سامنا مردوں کو ہوتا ہے۔ اس میں جنسی ملاپ کے دوران orgasm سے پہلے نطفہ خارج ہوتا ہے۔ آج ہر عمر کے مرد اس مسئلے سے پریشان ہیں۔ اگر ہمبستری کے 60 سیکنڈ کے اندر منی نکل آئے تو آپ کو قبل از وقت انزال کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ اگر آپ بھی اس مسئلے سے پریشان ہیں تو آپ اس کے لیے اشوگندھا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ قبل از وقت انزال کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے اشوگندھا کو بہت موثر سمجھا جاتا ہے۔ آپ اس کا کیپسول یا پاؤڈر باقاعدگی سے لے سکتے ہیں۔

2. سپرم کاؤنٹ میں اضافہ کریں: (Ashwagandha Increase Sperm Count)

قبل از وقت انزال کے علاوہ مردوں میں سپرم کاؤنٹ کی کمی کا مسئلہ بھی دیکھا جا رہا ہے۔ اس کی سب سے عام وجہ آج کل کا خراب اور دباؤ والا طرز زندگی ہے۔ یہ مردوں کے ساتھ ساتھ خواتین کی صحت کو بھی متاثر کرتا ہے۔ بہت سے مرد اپنے سپرم کی تعداد میں اضافے سے پریشان ہیں۔ درحقیقت ایک صحت مند آدمی کے جسم سے فی سیکنڈ 1500 سپرمز پیدا ہوتے ہیں۔ لیکن کچھ مرد اتنی مقدار میں سپرمز پیدا نہیں کر پاتے، ایسے میں اگر آپ بھی اس مسئلے سے پریشان ہیں تو اس کے لیے اشوگندھا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کے سپرم کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوگا اور ساتھ ہی ان کا معیار بھی بہتر ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں:  ساتھی بانجھ پن سے دوچار ہے تو اس کا ساتھ کیسے دیں؟ ماہرین سے خصوصی مشورے جانیں۔

3. مردوں کی بانجھ پن میں اضافہ (Ashwagandha Increase Fertility)

آج کل خواتین ہی نہیں مرد بھی بانجھ پن یا بانجھ پن کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ بانجھ پن کا مسئلہ صرف خواتین اور مردوں میں ہی دیکھا جاتا ہے۔ لیکن مردوں میں بانجھ پن، بانجھ پن اور نامردی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے اشوگندھا بہترین آیورویدک دوا ہے۔ اس کے استعمال سے مرد اس پریشانی سے ہمیشہ کے لیے نجات پا سکتے ہیں۔ دراصل، اشوگندھا مردوں کے اعصاب، اعصابی نظام کے کام کو بہتر بناتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کے استعمال سے ذہنی تناؤ اور پریشانی بھی دور ہوتی ہے۔

4. ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی سطح میں اضافہ: (Increase Testosterone Hormone Level)

مردوں میں ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کا توازن رکھنا بہت ضروری ہے۔ اس کے عدم توازن کی وجہ سے مردوں میں کئی طرح کے صحت کے مسائل شروع ہو جاتے ہیں۔ اس کا براہ راست اثر مردوں کی جنسی زندگی پر پڑتا ہے۔ اس کے جنسی ہارمون میں کمی کی وجہ سے مردوں میں جنسی خواہش کم ہونے لگتی ہے۔ لہذا، آپ کے ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کو بڑھانے کے لیے اشوگندھا کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

5. جنسی خواہش میں اضافہ کریں۔: (Increase Sexual Desire)

تناؤ، بے چینی اور ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی کمی کی وجہ سے مردوں میں جنسی خواہش یا جنسی خواہش میں کمی واقع ہوتی ہے۔ ایسی حالت میں اشوگندھا کا استعمال فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اشوگندھا کا استعمال تناؤ اور پریشانی سے نجات دلاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ٹیسٹوسٹیرون ہارمون

ashwagandha-benefits-for-men-in-Urdu

بڑھاتا ہے، جس سے جنسی خواہش میں اضافہ ہوتا ہے۔ اس لیے آپ کو اشوگندھا کیپسول یا پاؤڈر کا باقاعدگی سے استعمال کرنا چاہیے۔ اشوگندھا جسم کو پرسکون رکھتی ہے جس سے جنسی جوش میں اضافہ ہوتا ہے۔

بھی پڑھیں:  40 سال کی عمر کے بعد بھی فٹ اور صحت مند رہنے کے لیے مردوں کو ان 5 ڈائٹ ٹپس پر عمل کرنا چاہیے۔

اشوگندھا کا استعمال کیسے کریں۔ (How to Consume Ashwagandha)

اشوگندھا کے کیپسول، پاؤڈر بازار میں دستیاب ہیں۔ اپنی پریشانی پر قابو پانے کے لیے ایک گلاس نیم گرم دودھ لیں۔ ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد اس میں اشوگندھا پاؤڈر شامل کریں۔ اگر آپ چاہیں تو ذائقہ بڑھانے کے لیے شہد بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اب ان تینوں کو اچھی طرح مکس کر کے کھا لیں۔ اس سے آپ کی پریشانی کافی حد تک دور ہو جائے گی۔

اگر آپ کو بھی ان مسائل کا سامنا ہے تو آپ اس کے لیے اشوگندھا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن اس کی مقدار صرف آپ کے ڈاکٹر کے ذریعہ لینی چاہئے۔ اس کے علاوہ اگر آپ طویل عرصے سے ان مسائل سے پریشان ہیں تو ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ اس کے لیے ڈاکٹر آپ کو کچھ ضروری ٹیسٹ کروانے کا مشورہ دے سکتا ہے۔ آپ کا مسئلہ جلد ہی حل ہو جائے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button