جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

سونے سے پہلے ان 5 چیزوں سے جلد کی مالش کریں، چہرہ چمک اٹھے گا۔

Great ways to get glowing skin overnight: سونے سے پہلے جلد پر ان چیزوں کی مالش کرنے سے چمکدار جلد کے ساتھ جلد کے بہت سے مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں

Great ways to get glowing skin overnight: زیادہ تر لوگ دن بھر بہت مصروف رہتے ہیں۔ ایسے میں آپ دن میں جلد کی دیکھ بھال نہیں کر پاتے۔ لیکن لوگ رات کو جلد کی دیکھ بھال کرتے ہیں۔ رات کو سونے سے پہلے جلد کی دیکھ بھال جلد کو اچھی طرح سے ٹھیک کرتی ہے. اور جلد کو چمکدار بناتی ہے۔ کئی بار لوگ جلد کو چمکدار بنانے کے لیے. جلد پر کئی طرح کی مصنوعات کا استعمال شروع کر دیتے ہیں۔ یہ مصنوعات مہنگی ہونے کے بعد جلد کو بھی نقصان پہنچاتی ہیں۔ ان مصنوعات میں نقصان دہ مادے ہوتے ہیں. جو جلد کو اندرونی طور پر نقصان پہنچاتے ہیں۔ ایسی حالت میں جلد کو چمکدار بنانے کے لیے سونے سے پہلے ان چیزوں سے چہرے پر مساج کریں۔ چہرے کو چمکدار بنانے کے ساتھ یہ چیزیں جلد کے بہت سے مسائل کو بھی دور کرتی ہیں۔ آئیے ان چیزوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

ناریل کا تیل.(coconut oil)

ناریل کا تیل جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ناریل کا تیل جلد کو نمی بخشنے اور جلد کو چمکدار بنانے میں مدد کرتا ہے۔ ناریل کے تیل سے مالش کرنے کے لیے اپنے ہاتھوں پر تھوڑا سا ناریل کا تیل لیں۔ اب اس تیل سے چہرے پر 3 سے 5 منٹ تک مساج کریں۔ ایسا باقاعدگی سے کرنے سے چہرے کے داغ دھبے بھی کم ہو جائیں گے۔ اگر آپ کا چہرہ زیادہ تیل محسوس کر رہا ہے تو آپ سونے سے پہلے چہرے کو سادہ پانی سے بھی دھو سکتے ہیں۔

awesome-ways-to-get-glowing-skin-overnight-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ایلو ویرا.(Aloe vera)

ایلو ویرا جیل جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے چہرے پر لگانے سے مہاسوں، سیاہ حلقوں اور جھائیوں کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ ایلوویرا کو چہرے پر لگانے سے جلد چمکدار ہو جاتی ہے۔ روزانہ رات کو سونے سے پہلے جلد پر اس کا مساج کرنے سے جلد نرم ہوجاتی ہے۔ چہرے پر مساج کرنے کے لیے ہاتھ پر ایلو ویرا کا تھوڑا سا جیل لیں۔ اس کے بعد چہرے پر ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔

یہ بھی پڑھیں- انار کو چہرے پر ان 4 طریقوں سے استعمال کریں، آپ کو چمکدار اور بے داغ جلد ملے گی۔

بادام کا تیل.(Badam oil)

جلد کو صحت مند رکھنے کے ساتھ ساتھ بادام کا تیل جلد کی رنگت کو بھی نکھارتا ہے۔ بادام کے تیل میں وٹامن اے، وٹامن ای اور اومیگا تھری فیٹی ایسڈ پائے جاتے ہیں جو جلد کے داغوں کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ بادام کے تیل سے مالش کرنے کے لیے ہاتھ میں تھوڑا سا بادام کا تیل لیں۔ اس کے بعد چہرے پر سرکلر موشن میں 5 منٹ تک مساج کریں۔

شہد.(Honey)

شہد جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ چہرے کی گندگی کو دور کرکے چہرے کو چمکدار بنانے میں مدد کرتا ہے۔ چہرے پر شہد لگانے کے لیے ایک پیالے میں تھوڑا سا شہد لیں۔ اب چہرے پر شہد کی پتلی تہہ لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ ایسا کرنے سے جلد چمکدار ہو جاتی ہے۔

کھیرے کا رس.(cucumber juice)

کھیرے کا رس جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ جلد کو ٹھنڈا کرنے کے ساتھ چہرے کی سوجن کو بھی دور کرتا ہے۔ کھیرے کا رس نکالنے کے لیے کھیرے کو پیس کر اس کا رس نکال لیں۔ اب اس رس کو چہرے پر 5 سے 10 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: ملک فیشل سے چہرے کو چمکدار بنائیں، ان اقدامات کے ساتھ گھر پر فیشل کریں۔ 

awesome-ways-to-get-glowing-skin-overnight-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

رات کو سونے سے پہلے ان چیزوں سے مساج کیا جا سکتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ چہرے پر کوئی بھی چیز لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ ضرور کر لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button