صحت کا دیسی علاج

سر درد، گھٹنوں کے درد جیسے ان 7 مسائل میں ببول کی پھلی کا پاؤڈر فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

ببول کے درخت کے ساتھ ساتھ اس کی پھلی بھی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ سر درد اور گھٹنوں کے درد کا علاج ہے۔ ببول کی پھلیوں کے پاؤڈر کے فوائد جانیں-

دیسی طریقہ علاج میں کئی جڑی بوٹیاں اور پودے ہیں، جو صحت کے لحاظ سے بہت فائدہ مند مانے جاتے ہیں۔ ان میں سے ایک درخت بابول ہے۔ ببول کا درخت صحت کے لحاظ سے بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ ببول منہ کے ساتھ ساتھ دیگر کئی طرح کے مسائل کو دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔ ببول کے پتے، گوند، پھلی اور چھال سب صحت کے مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ آج ہم آپ کو بابول کی پھلیوں کے فوائد کے بارے میں بتانے جارہے ہیں۔ ببول کی پھلی سر درد، گھٹنوں کے درد سے نجات کے ساتھ ساتھ دیگر اقسام کے مسائل کو دور کرنے میں بھی مدد کرتی ہے۔دیسی طریقہ علاج میں ببول کی پھلیوں کو بہت اہم سمجھا جاتا ہے۔ ببول کی پھلیوں کو پاؤڈر کی شکل میں استعمال کیا جاتا ہے، یہ دوا کی طرح کام کرتا ہے۔ ببول پھلی کے پاؤڈر (بابول پھلی کے تعاملات) کے صحت سے متعلق فوائد جانیں۔

babool phali powder health benefits in urdu

 

بابول پوڈ پاؤڈر کے صحت کے فوائد۔

ببول کے پتے بہت چھوٹے ہوتے ہیں۔ اس درخت میں کانٹے بھی ہوتے ہیں۔ اس درخت پر پھلیاں ہیں۔ اس کی پھلیاں جیسے ببول کی چھال اور پتے بھی بہت فائدہ مند ہیں۔ ببول کی پھلی غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ پھلی وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتی ہے۔

1. ببول کی پھلی کا پاؤڈر گھٹنوں کے درد میں فائدہ مند ہے۔

بڑھاپے میں جوڑوں کا درد ایک بہت عام مسئلہ ہے۔ گھٹنوں کا درد ان میں سب سے عام ہے۔ زیادہ تر لوگ عمر بڑھنے کے ساتھ گھٹنوں میں درد کی شکایت کرتے ہیں۔ لیکن بعض صورتوں میں گھٹنوں کا درد عمر سے پہلے شروع ہو جاتا ہے۔ اگر آپ بھی گھٹنوں کے درد سے پریشان ہیں تو آپ ببول کی پھلی کا پاؤڈر کھا سکتے ہیں۔ ببول کی پھلی کا پاؤڈر گھٹنوں کے درد کا ایک اچھا علاج ہے۔ یہی نہیں اس پاؤڈر کا استعمال جوڑوں کے درد کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ گھٹنوں کے درد سے نجات کے لیے ببول کی پھلی کا پاؤڈر صبح و شام نیم گرم پانی کے ساتھ لے سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا گاجر کھانے سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

2. بابول پھلی سر درد سے نجات کے لیے۔

آج کل اکثر لوگ ذہنی تناؤ، پریشانی کی وجہ سے سر درد کا مسئلہ درپیش ہیں۔ سر درد ہر عمر کے لوگوں میں کافی عام ہو گیا ہے۔ نوجوان سے لے کر بوڑھے تک ہر کوئی اس مسئلے سے پریشان ہے۔ اگر آپ کو بھی بار بار سر درد رہتا ہے تو آپ ببول کی پھلی کا پاؤڈر لے سکتے ہیں۔ اس پاؤڈر کو روزانہ صبح و شام نیم گرم پانی کے ساتھ استعمال کرنے سے سر درد سے نجات مل سکتی ہے۔

3. خواتین کے لیے بابول فالی کے فوائد۔

ببول کی پھلی کا پاؤڈر خواتین کی مجموعی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ آج کل زیادہ تر خواتین لیکوریا کے مسئلے سے دوچار ہیں۔ Leucorrhea اندام نہانی سے سفید پانی کا مادہ ہے۔ خواتین میں یہ مسئلہ کافی عام ہو گیا ہے۔ اس کی وجہ طرز زندگی، خوراک اور صفائی کا فقدان ہے۔ ایسی حالت میں ببول کی پھلیوں کا پاؤڈر فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ببول کی پھلی کا پاؤڈر روزانہ دودھ کے ساتھ لینے سے لیکوریا کے مسئلہ میں کافی حد تک آرام ملتا ہے۔ اس پاؤڈر کو حیض سے متعلق مسائل پر قابو پانے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

4. ببول کی پھلی کا پاؤڈر مردوں کے لیے فائدہ مند۔

ببول کی پھلی کا پاؤڈر خواتین کے ساتھ ساتھ مردوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اگر کوئی آدمی دھاتی بیماریوں میں مبتلا ہے تو اس کے لیے ببول کی پھلی کا پاؤڈر فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ جب جماع اور جنسی محرک کے بغیر انزال ہوتا ہے تو اس حالت کو دھتو روگا کہتے ہیں۔ یہ حالت ایک جنسی مسئلہ ہے۔ اگر کسی مرد کو یہ مسئلہ درپیش ہے تو ببول کی پھلی کے پاؤڈر کا استعمال اس کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ ببول کی پھلی کا پاؤڈر مردوں میں قبل از وقت انزال کے مسئلے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے آپ اس پاؤڈر کو رات کو دودھ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

5. کمر درد میں آرام دینے کے لیے ببول کی پھلی کا پاؤڈر۔

زیادہ دیر تک ایک ہی پوزیشن میں بیٹھنے سے کمر میں درد ہوتا ہے۔ آج کل اکثر لوگ بیٹھ کر کام کرتے ہیں جس کی وجہ سے کمر درد عام ہو گیا ہے۔ اس کے ساتھ جسمانی سرگرمی کی کمی بھی کمر درد کا باعث بنتی ہے۔ اگر آپ بھی کمر درد سے پریشان ہیں تو آپ ببول کی پھلی کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ کھانے سے پٹھے مضبوط ہوتے ہیں جس سے کمر درد کے مسئلے میں آرام ملتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کدو کے بیجوں کا تیل غذائیت سے بھرپور ہے، جانیے اس کے استعمال کے 6 خاص فوائد

6. جسم کی کمزوری دور کرنے کے لیے بابول فالی پاؤڈر۔

جسم کی کمزوری دور کرنے کے لیے ببول کی پھلی کا پاؤڈر فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اگر آپ جسمانی طور پر کمزور ہیں تو آپ ببول کی پھلی کے پاؤڈر کو پانی یا دودھ میں ملا کر روزانہ ایک بار کھا سکتے ہیں۔ اس کے باقاعدہ استعمال سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔ پٹھے بھی مضبوط ہوتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اسے شہد میں ملا کر کھا سکتے ہیں۔

7. اسہال کے مسئلے سے نجات کے لیے ببول کی پھلی کا پاؤڈر۔

اکثر لوگوں کو بار بار اسہال کے مسئلے سے دوچار ہونا پڑتا ہے۔ اگر کسی شخص کو اسہال ہو تو وہ ببول کی پھلی کا پاؤڈر لے سکتے ہیں۔ ببول کی پھلی کا پاؤڈر  اسہال کے لیے ایک علاج ہے۔ لیکن آپ اسے ڈاکٹر کے مشورے پر ہی استعمال کریں۔

یوں تو ببول کی پھلی کا پاؤڈر صحت کے لیے فائدہ مند ہے لیکن پھر بھی اسے محدود مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔ اس کا لامحدود مقدار میں استعمال بھی جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آپ اسے محدود مقدار میں کھانے سے ہی اس کے کافی فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کسی سنگین بیماری سے پریشان ہیں، تو اس پاؤڈر کو صرف حکیم ڈاکٹر کے مشورہ پر لیں.

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button