بچوں کی صحت

اگر بچے کی گردن میں خارش ہو تو ان 5 اقدامات پر عمل کریں۔

Baby Neck Rashes: اگر آپ کے بچے کی گردن پر خارش ہے تو آپ 5 آسان گھریلو علاج کی مدد لے سکتے ہیں۔ ان کے بارے میں جانیں۔

پسینہ یا گندگی سے بچے کی گردن پر دانے پڑ سکتے ہیں۔ خارش بچے میں سوجن، خارش، درد اور سرخی کا سبب بن سکتی ہے۔ خارش کی وجہ سے جلد ابھری ہوئی یا کھردری نظر آتی ہے۔ مون سون میں دانے پڑنے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم کچھ آسان گھریلو علاج کے بارے میں بات کریں گے، جن کی مدد سے آپ بچے کی گردن پر ہونے والے دانے کا علاج کر سکیں گے۔

بچے کی گردن میں دھبے. rashes in baby’s neck

baby neck rashes problems in Urdu
All Image Source: Freepik.com

1. ناریل کا تیل. Coconut Oil

آپ ناریل کا تیل استعمال کر کے بچے کی گردن میں دانے کے مسئلے کو دور کر سکتے ہیں۔ ناریل کے تیل میں وٹامن ای موجود ہوتا ہے، جو جلد کی دھپوں کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ روئی کی مدد سے بچے کی گردن پر ناریل کا تیل لگائیں۔ 15 منٹ بعد جلد کو صاف پانی سے دھو کر کریم لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 3 قسم کی الرجی بچوں میں عام ہے ، ان کی علامات ، وجوہات اور علاج جانیں۔

2. بے بی پاؤڈر -Baby Powder

فنگل انفیکشن یا جلد میں نمی کی وجہ سے بچے کی گردن پر ریشوں کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ ریشز کا مسئلہ دور کرنے کے لیے بچے کو نہلانے کے بعد گردن پر بے بی پاؤڈر لگائیں۔ اس سے دانے ٹھیک ہو جائیں گے۔ خیال رہے کہ بچے کو نہلانے کے بعد اس کی جلد کو اچھی طرح خشک کر لیں۔ گیلی جلد انفیکشن کا زیادہ شکار ہوتی ہے۔

3. کولڈ ایریگیشن – Cold Therapy

گردن پر خارش کی صورت میں آپ کولڈ کمپریسس کی مدد لے سکتے ہیں۔ بچے کو جلد میں خارش اور درد سے آرام ملے گا۔ کولڈ کمپریسس سوجن کو کم کرے گا اور آرام فراہم کرے گا۔ بچے کی جلد نرم ہے۔ آبپاشی کے لیے برف کو براہ راست جلد پر نہ لگائیں۔ ایک پیالے میں ٹھنڈا پانی اور برف ملا دیں۔ اس میں روئی ڈبو کر بچے کی جلد پر روئی لگائیں۔اور بعد میں جلد کو خشک کریں.

یہ بھی پڑھیں: بچوں کے لیے زیادہ پروٹین والا ناشتہ اس طرح بنائیں، جسم کو یہ فائدے ملیں گے۔

4. شہد۔ Honey

اگر آپ کے بچے پر خارش ہو تو آپ شہد استعمال کر سکتے ہیں۔ شہد میں جراثیم کش خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ خارش کے علاج کے لیے آپ کو ایک چائے کا چمچ شہد کی ضرورت ہوگی۔ بادام کے تیل میں شہد ملا کر بچے کی گردن پر لگائیں۔ گردن پر شہد لگانے کے 15 منٹ بعد جلد کو صاف پانی سے دھو لیں اور اینٹی بیکٹیریل کریم لگائیں۔ شہد کا استعمال بچوں کی جلد کے لیے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، اگر بچے کو شہد سے الرجی ہے، تو دوسرے علاج کی کوشش کریں.

baby neck rashes problems in Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. نیم کا تیل- Neem Oil

آپ اپنے بچے کی گردن پر خارش کے علاج کے لیے نیم کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ نیم کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں۔ جلد سے بیکٹیریا اور فنگل انفیکشن کو دور کرنے کے لیے اسے بچے کی جلد پر لگایا جا سکتا ہے۔ نیم کے تیل کو خارش والی جگہ پر لگائیں۔ کچھ دیر بعد جلد کو صاف پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: بچے کو دال کا پانی پلانے سے یہ 5 فائدے ہوتے ہیں، جانیے اس کے بارے میں۔

بچے کو ریشوں کے مسئلے سے بچانے کے لیے آپ کو صفائی پر توجہ دینی چاہیے۔ بچے کو روزانہ نہلائیں یا سپنج کریں۔ بچے کے کپڑے بھی روزانہ تبدیل کرنے چاہئیں۔ اس کے علاوہ بچے کی جلد پر پسینہ جمع نہ ہونے دیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button