صحت مند غذا

بادام روغن کا تیل استعمال کرنے سے جسم کو یہ 7 فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

آپ ان فوائد سے بے خبر نہیں ہوں گے جو آپ کو صبح کے وقت بھگوئے ہوئے بادام کے چھلکے سے حاصل ہوتے ہیں۔ لیکن کیا آپ بادام کے تیل سے جڑے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں؟

آپ کو روزانہ بادام کھانے کی نصیحت تو نانی اور نانی کے زمانے سے ہی ملتی رہی ہو گی۔ اگر آپ یاداشت بڑھانا چاہتے ہیں تو بادام کھانے سے بہتر کوئی چیز نہیں۔ خواص سے بھرپور بادام کسی بھی شکل میں لیں، جسم کو فائدہ ہی ہوتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اگر بادام روزانہ جسم میں داخل ہو جائیں تو بیماری بھی دور رہتی ہے۔ یہ بادام کے بارے میں تھا۔ بادام جتنا فائدہ مند ہے، درحقیقت بادام کا تیل بھی اتنا ہی فائدہ مند رہتا ہے۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ بادام کے تیل میں بھی بہت سے غذائیت موجود ہوتے ہیں۔ بادام روغن نہ صرف کھانے میں استعمال ہوتا ہے بلکہ جسم پر مالش کے لیے بھی استعمال ہوتا ہے۔ کئی بیماریاں بھی اس کے استعمال سے دور رہتی ہیں، آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

بادام روغن میں غذائی اجزاء. (Nutrients In Badam Rogan)

بادام کا تیل غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ وٹامن ای سے لے کر وٹامن اے تک، اس میں غذائی اجزاء کا اچھا مجموعہ ہے۔ یہ تیل پوٹاشیم، فیٹی ایسڈز، فاسفورس جیسے غذائیت بخش عناصر سے بھی بھرپور ہے۔ جو نہ صرف بالوں کے لیے بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس میں سیچوریٹڈ فیٹس، پولی ان سیچوریٹڈ فیٹس اور مونو سیچوریٹڈ فیکٹس ہوتے ہیں۔ بادام روغن کا تقریباً 1 چمچ استعمال کرنے سے سیر شدہ چکنائی 1 گرام کے لگ بھگ پائی جاتی ہے۔ اس میں پائی جانے والی پولی ان سیچوریٹڈ چکنائی کبھی دل کو بیمار نہیں کرتی۔

1. جلد کو نمی بخشتا ہے.(Badam Rogan Has Moisturizing Property)

بادام کا تیل جلد کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ بادام روغن کی امیلینٹ خاصیت جلد کو نرم اور ہموار بناتی ہے۔ نہانے کے بعد بادام کا تیل براہ راست اپنے جسم اور چہرے پر لگائیں۔ یہ جلد سے متعلق مسائل جیسے ایکزیما، سوزش میں آرام فراہم کرتا ہے۔ بادام کے تیل میں موجود وٹامن ای جلد کو خوبصورت رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

badam rogan oil uses and benefits in urdu

2. ٹیننگ اور اینٹی ایجنگ کو دور کرتا ہے. (Badam Rogan Is Good For Skin)

لوگوں کو اکثر دھوپ میں ٹیننگ کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ جس کی وجہ سے جلد بھی بہت بدصورت نظر آنے لگتی ہے۔ اس سے بادام کا تیل آپ کو کافی حد تک آرام دے گا اور اینٹی ایجنگ کا مسئلہ بھی کم ہونے لگتا ہے۔

3. بادام روغن اسٹریچ مارکس کو دور کرتا ہے۔ (Badam Rogan Removes Stretch Marks)

حمل کے دوران ہونے والے اسٹریچ مارکس خواتین کے لیے سب سے زیادہ پریشان کن ہوتے ہیں۔ یہ نٹس بہت پریشانی کا باعث بھی بن جاتے ہیں۔ ان سے بچاؤ کے لیے بادام کا تیل بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے نہ صرف اسٹریچ کم ہوتا ہے بلکہ اسٹریچ مارکس بھی کم ہوتے ہیں۔ بادام روغن کا استعمال نہ صرف پیٹ کی جلد کی لچک کو بڑھاتا ہے بلکہ اسے ہائیڈریٹ بھی رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بادام کو دودھ میں ملا کر پینے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، بادام کا دودھ بنانے کا طریقہ جانیں۔

4. بادام روگن اسکیلپ کے لیے اچھا ہے۔(Badam Rogan Is Good For Scalpe)

بادام کے تیل کو سر پر لگانے سے آپ کو بہت سے فائدے دیکھنے کو ملیں گے۔ سر میں خشکی، خارش ہو تو اس سے نجات مل جاتی ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ بالوں کے ٹوٹنے سے پریشان ہیں تو بادام کا تیل بالوں کو مضبوط بناتا ہے۔ اس میں موجود وٹامن ای ایک خاص قسم کے اینٹی آکسیڈنٹ کا کام کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے سر کو نقصان نہیں پہنچتا اور بال بھی نرم رہتے ہیں۔

5. دل کو صحت مند رکھیں. (Badam Rogan Can Improves Heart Health)

بادام کے تیل میں موجود 65-70% مونو سیچوریٹڈ فیٹس دل کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ جو دل کو بیمار ہونے سے بچاتے ہیں۔ یہ جسم میں خراب کولیسٹرول کو بھی کم کرتا ہے اور اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھاتا ہے۔ اگر بلڈ پریشر کا مسئلہ ہو تو بادام کا تیل اسے کنٹرول کرنے میں بھی ہماری مدد کرتا ہے۔ جس کو دل کی بیماری نہ ہو۔

badam rogan oil uses and benefits in urdu

6. بلڈ شوگر کو کنٹرول میں رکھیں. (Badam Oil Controls Sugar)

اپنی روزمرہ کی خوراک میں بادام کا تیل شامل کریں۔ یہ ٹائپ ٹو بلڈ شوگر کو کنٹرول میں رکھے گا۔ کیونکہ بادام کا تیل فیٹی ایسڈز سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بہت اچھا ہے۔

7. بادام کا تیل وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔( Badam Oil Helps To Reduce Weight)

اگر آپ نے اپنا وزن کم کرنے کا ارادہ کر لیا ہے، اور آپ کنفیوژن کا شکار ہیں، تو بادام کا تیل آپ کی الجھن کو یہاں دور کر دے گا۔ اس میں موجود مونو سیچوریٹڈ فیٹس وزن میں تیزی سے کمی لاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: صبح خالی پیٹ انجیر کھانے سے آپ کو یہ 6 زبردست فائدے ملیں گے، جانیے کھانے کا بہترین طریقہ

بادام روغن کے مضر اثرات.(Side Effects Of Badam Rogan)

وزن بڑھ سکتا ہے.(Weight gain may occur)

اگرچہ بادام کا تیل مجموعی صحت کے لیے اچھا ہے لیکن اس کا زیادہ استعمال وزن میں اضافے کا باعث بن سکتا ہے۔ کیونکہ بادام روغن میں کیلوریز زیادہ ہوتی ہیں۔ اس لیے وزن بڑھنے کا خطرہ رہتا ہے۔

 

شوگر بڑھ سکتی ہے۔(Sugar can rise)

بادام روغن کے استعمال سے شوگر لیول بھی زیادہ ہو سکتا ہے۔ اس لیے اسے استعمال کرنے سے پہلے ماہرین سے مشورہ لینا بہت ضروری ہے۔

badam rogan oil uses and benefits in urdu

قبل از وقت ترسیل.(Before the time of sending)

بادام کے تیل کا زیادہ استعمال حاملہ عورت کو نقصان پہنچاتا ہے۔ اس سے قبل از وقت ڈیلیوری کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

الرجی بڑھ سکتی ہے.(Allergies may increase)

اگر آپ کو کسی قسم کی الرجی ہے تو آپ بادام روغن کا استعمال نہ کریں۔ کیونکہ اس کے استعمال سے الرجی بڑھ سکتی ہے۔ اس لیے اس کے استعمال سے پہلے جلد کی الرجی کا ٹیسٹ ضرور کرانا چاہیے۔ اگرچہ بہت کم لوگوں کو بادام کے تیل سے الرجی ہوتی ہے لیکن پھر بھی احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی ضرورت ہے۔

بادام ہو یا بادام کا تیل، دونوں اپنے اندر خوبیوں کا خزانہ ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو بادام کے تیل میں بھی کھانا پکا سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جلد، بال، دل، شوگر، بلڈ پریشر، سب کچھ صحت مند رہتا ہے۔ امید ہے کہ آپ بادام کے تیل سے جڑی خصوصیات کے بارے میں جان چکے ہوں گے۔ تو آپ کس چیز کا انتظار کر رہے ہیں، صحت مند رہنے کے لیے آج ہی اپنی روزمرہ کی زندگی میں بادام کا تیل شامل کریں۔ لیکن طرز زندگی میں کسی قسم کی تبدیلی کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort