صحت مند غذا

کیا آپ بھی کیلے کا شیک پیتے ہیں؟ اس کے 4 نقصانات جانیں۔

کیلے کا شیک صحت کے لیے صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، بعض حالات میں یہ صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں-

کیلا صحت کے لیے انتہائی صحت بخش آپشن سمجھا جاتا ہے۔ یہ مختلف وٹامنز اور غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ خاص طور پر پٹھے بنانے والے کیلے کا شیک باقاعدگی سے پینا پسند کرتے ہیں، اس کی وجہ سے مسلز کی نشوونما اچھی ہوتی ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ کیلے کا شیک بھی صحت کو کچھ نقصان پہنچا سکتا ہے؟ جی ہاں، اگر آپ کیلے کے شیک کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کے جسم کو بہت سے نقصانات کا باعث بن سکتا ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کیلے کے شیک کے زیادہ استعمال سے صحت کو پہنچنے والے نقصانات کے بارے میں بتائیں گے۔

کیلے کے شیک کے نقصانات –(Disadvantages of Banana Shake)

عمل انہضام میں خلل.(disturbances in digestion)

تحقیق کے مطابق کیلا اور دودھ ایک ساتھ کھانے سے ہاضمہ خراب ہو سکتا ہے، کیونکہ اسے بہت بھاری خوراک سمجھا جاتا ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ کیلے کے شیک کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو اس سے ہاضمے کے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔ اس سے قے، اسہال جیسے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ ملاوٹ والا گھی نہیں کھا رہے؟ اس کے نقصانات اور شناخت کے طریقے جانیں۔

banana-shake-side-effects-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

الرجی کی وجہ.(cause of allergy)

کیلے کے شیک کا زیادہ استعمال سینوس کو روک سکتا ہے۔ اس کی وجہ سے، آپ کو ہڈیوں کی بھیڑ میں پریشانی ہو سکتی ہے۔ ہڈیوں کی بھیڑ دیگر الرجی کے مسائل کا باعث بن سکتی ہے جیسے نزلہ، کھانسی، نزلہ اور جلد پر خارش۔

زہریلا کی حالت.(state of toxicity)

حکمت کے مطابق ٹھوس اور مائع خوراک کو ایک ساتھ ملانا صحت کے لیے مضر نہیں ہے۔ اس اصول کی بنیاد پر اگر آپ کیلا اور دودھ ایک ساتھ کھائیں تو یہ جسم میں زہر بھرنے کا سبب بن سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ حکمت کے مطابق کیلے اور دودھ کا استعمال جسم میں بھاری پن کا باعث بنتا ہے جس سے جسم کی کئی سرگرمیاں متاثر ہوتی ہیں۔

وزن بڑھا سکتے ہیں.(can increase weight)

دودھ اور کیلا بہت غذائیت سے بھرپور سمجھا جاتا ہے۔ یہ آپ کے جسم کو کیلوریز اور کاربوہائیڈریٹ دیتا ہے۔ اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو اسے اپنی خوراک میں شامل کرنا ایک صحت بخش آپشن ہوسکتا ہے۔ تاہم، اگر آپ وزن کم کرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں، تو اس سے وزن بڑھ سکتا ہے۔ اس لیے جو لوگ وزن کم کرنا چاہتے ہیں، انہیں مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کیلے کا شیک نہ پییں۔

یہ بھی پڑھیں: خواتین دودھ میں شہد ملا کر پئیں، یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گے۔

جسم میں درد ہو سکتا ہے۔(There may be pain in the body)

 

 اگر آپ بہت زیادہ کیلے کا شیک پیتے ہیں، تو یہ آپ کے جسم کے درد کو بڑھا سکتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ کسی قسم کی الرجی کا شکار ہیں تو آپ کو اس کیفیت کا زیادہ سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

banana-shake-side-effects-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کیلے کا شیک صحت کے لیے صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ اس کا استعمال محدود مقدار میں کرنا چاہیے۔ کیلے کا زیادہ شیک صحت کے لیے فائدہ مند نہیں ہے۔ یہ آپ کے جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button