صحت مند غذا

تلسی شدید سردرد کو کم کرنے میں مددگار، ان طریقوں سے استعمال کریں۔

سر درد کے لیے تلسی: اگر آپ کو بار بار سر درد رہتا ہے تو آپ تلسی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ تلسی سر درد میں آرام دیتی ہے۔

سر درد کے لیے تلسی: آیوروید میں تلسی کا استعمال صحت کے. بہت سے مسائل کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے۔ یہی نہیں بلکہ اسے ہندوستانی گھروں میں گھریلو علاج کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ تلسی کا استعمال کورونا کے دور سے ہر گھر میں ہو رہا ہے۔ تلسی قوت مدافعت کو مضبوط بناتی ہے، سانس کی بیماریوں کے علاج میں بھی مددگار ہے۔ لیکن بہت سے لوگ یہ نہیں جانتے ہوں گے کہ تلسی سر درد کو کم کرنے میں بھی موثر ہے۔ جی ہاں، اگر آپ کے سر میں درد ہو رہا ہے، تو ایسی حالت میں آپ تلسی کا استعمال کر سکتے ہیں۔

سر درد کے لیے تلسی کے فوائد.(Benefits of Tulsi for Headache)

تلسی کا استعمال کئی طرح کے صحت کے مسائل کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کے سر میں درد ہو تو بھی تلسی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ تلسی میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی وائرل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں۔ یہ خصوصیات ہمیں کئی قسم کے انفیکشن سے بچاتی ہیں۔ اس کے ساتھ یہ الرجی، وائرس کی وجہ سے ہونے والے سردرد سے بھی نجات دلاتا ہے۔ تلسی میں درد کو کم کرنے والی اور ڈیکنجسٹنٹ خصوصیات ہیں، جو درد کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

basil-or-tulsi-for-headache-home-remedies-in Urdu

سر درد میں تلسی کا استعمال کیسے کریں؟(How to use Tulsi in Headache)

 کہ سر درد کی صورت میں آپ تلسی کے پتے، بیج، تیل وغیرہ استعمال کر سکتے ہیں۔

1. تلسی کے پتوں سے بھاپ سانس لیں۔(Inhale steam from basil leaves)

جب آپ کو سر درد ہو تو آپ بھاپ لے سکتے ہیں۔ اس کے لیے تلسی کے 8-10 پتے گرم پانی میں ڈال دیں۔ اب اسے بھاپ لیں۔ اگر آپ چاہیں تو پانی میں تلسی کا تیل بھی ملا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: دل کو صحت مند رکھنے کے لیے براؤن رائس کھائیں، کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کنٹرول میں رہے گا۔

2. تلسی کے تیل سے مالش کریں۔(Massage with Basil Oil)

سر میں درد ہونے پر آپ تلسی کے تیل سے اپنے سر کی مالش بھی کر سکتے ہیں۔ تلسی کے تیل کے چند قطرے ہاتھوں میں لیں، اسے ماتھے پر لگائیں۔ تھوڑی دیر آرام کریں۔ اس سے آپ کو سر درد میں کافی آرام ملے گا۔

3. تلسی کا کاڑھا۔(Basil decoction)

تلسی کا کاڑھا سر درد کو کم کرنے میں بھی ایک علاج ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے لیے آپ تلسی کے 10 سے 12 پتے 2 کپ پانی میں ڈال دیں۔ پانی کو ابلنے دیں یہاں تک کہ یہ آدھا رہ جائے۔ اس کے بعد اسے چھان کر پی لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس کا ذائقہ بڑھانے کے لیے اس میں شہد بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو سر درد میں کافی آرام ملے گا۔

4. تلسی کے پتوں کا رس.(Basil leaves juice)

اگر آپ کے سر میں درد ہے تو آپ تلسی کے پتوں کا رس بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ تلسی کے 5-8 پتے لیں۔ ان کا رس نکالیں، ناک میں 2-4 قطرے ڈالیں۔ تلسی کے پتوں کا رس رات کو ناک میں ڈالنے سے سردرد میں کافی آرام ملتا ہے۔

basil-or-tulsi-for-headache-home-remedies-in Urdu

5. تلسی کے پتوں کی چائے.(Tulsi Leaves Tea)

تلسی کے پتوں سے بنی چائے پی کر آپ سر درد کو کم کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک گلاس پانی میں چائے کی پتیاں ڈالیں۔ اس کے ساتھ تلسی کے 5-7 پتے بھی ڈال دیں۔ اب اسے ابلنے دیں اور چھان لیں۔ اس کے بعد اس چائے میں شہد ملا کر پی لیں۔ اس سے آپ کو سر درد سے کافی آرام ملے گا۔

یہ بھی پڑھیں: سر درد کو دور کرنے میں پودینہ فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے، ان طریقوں سے استعمال کریں۔

سر درد کے لیے تلسی: سر درد کو کم کرنے میں تلسی بہت کارآمد ثابت ہو سکتی ہے۔ اس کے لیے آپ تلسی کے پتوں کا کاڑھا بنا کر چائے بنا کر پی سکتے ہیں۔ آپ چاہیں تو اس کے تیل سے سر کی مالش بھی کر سکتے ہیں۔ تلسی کے پتے، بیج اور تیل سر درد میں کافی حد تک آرام پہنچا سکتے ہیں۔ اگر سر درد طویل عرصے تک برقرار رہے تو ڈاکٹر سے ضرور رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort