صحت مند غذا

انڈا کھانے کے فائدے: 40 سال کی عمر کے بعد روزانہ ایک انڈا کھائیں، یہ 7 فائدے صحت کو ملیں گے

ہندی میں انڈے کے فوائد: انڈا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بڑھاپے کے مسائل پر قابو پانے کے لیے روزانہ ایک انڈا ضرور کھانا چاہیے۔

 انڈے کے فوائد: انڈے صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ یہ وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے۔ ڈاکٹر بھی روزانہ ایک انڈا کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ انڈا پروٹین کا بہت اچھا ذریعہ ہے، یہ پٹھوں کو مضبوط بناتا ہے۔ اگرچہ انڈے ہر عمر کے لوگوں کو کھانا چاہیے لیکن بڑھاپے میں صحت مند رہنے کے لیے روزانہ ایک انڈا ضرور کھایا جائے  جی ہاں، 40 سال بعد روزانہ ایک انڈا کھانے سے آپ کی ہڈیاں مضبوط ہوں گی، پٹھے مضبوط ہوں گے اور دل بھی صحت مند رہے گا۔ انڈا بڑھاپے کی پریشانیوں پر قابو پانے میں مدد کرتا ہے۔ جانیے ڈاکٹر لکشمی، سینئر ڈائی ٹیشین، کامینینی ہاسپٹل، حیدرآباد، سینئر ڈائیٹشین، کامینینی ہاسپٹل، حیدرآباد سے۔ روزانہ ایک انڈا کھانے سے 40 سال کی عمر کے بعد کیا کھانا چاہیے۔ فوائد؟

انڈے کی غذائیت.(Egg nutrition)

انڈے غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اسی لیے روزانہ ایک انڈا کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس میں کیلشیم، صحت مند چکنائی، کیلوریز، سوڈیم اور پوٹاشیم کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ یہ آئرن، پروٹین، وٹامن ڈی، وٹامن بی 6 اور میگنیشیم کا بھی اچھا ذریعہ ہے۔

40 سال بعد روزانہ ایک انڈا کھانے کے فائدے.( eating one egg every day after 40 years)

1. ہڈیاں مضبوط ہو جائیں گی۔(Bones will become stronger)

بڑھتی عمر کے ساتھ ہڈیوں کا کمزور ہونا فطری بات ہے۔ ایسی صورتحال میں روزانہ ایک انڈا کھانا فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ انڈے میں کیلشیم اور وٹامن ڈی ہوتا ہے، یہ دونوں ہڈیاں مضبوط بناتے ہیں۔ انڈے ہڈیوں کی صحت کے لیے ضروری ہیں۔

benefits eating egg everyday in 40s in urdu

2. جوڑوں کے درد سے نجات ملے گی۔(Will get rid of joint pain)

جوں جوں عمر بڑھتی ہے جسم کمزور ہوتا جاتا ہے۔ ایسی حالت میں جوڑوں کا درد ایک عام مسئلہ ہے۔ لیکن اگر آپ روزانہ ایک انڈا کھائیں تو آپ کو جوڑوں کے درد سے نجات مل جائے گی۔ انڈے میں موجود وٹامنز ہڈیوں اور جوڑوں کے درد سے نجات دلاتے ہیں۔ یہ جسم میں وٹامنز کی کمی کو بھی دور کرتا ہے۔ انڈے وٹامن بی 12 کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جو درد میں آرام فراہم کرتا ہے۔

3. میٹابولزم بڑھے گا۔(Metabolism will increase)

40 سال کی عمر کے بعد میٹابولزم سست ہونا شروع ہو جاتا ہے۔ ایسی حالت میں صحت کے کئی مسائل پریشان ہونے لگتے ہیں۔ روزانہ ایک انڈا کھانے سے آپ کا میٹابولزم بہتر ہوگا، آپ بیماریوں سے دور رہیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ ناشتے میں یہ 5 اینٹی ایجنگ فوڈز شامل کریں، جسم اور دماغ دونوں صحت مند رہیں گے۔

4. آنکھوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the eyes)

انڈے وٹامنز اور منرلز کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ آنکھوں کو صحت مند رکھنے کے لیے غذائی اجزاء بھی ضروری ہیں۔ اس کے علاوہ انڈوں میں لیوٹین جیسا اینٹی آکسیڈنٹ ہوتا ہے جو ریٹینا کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ بڑھتی عمر میں روزانہ ایک انڈا کھانے سے بینائی بھی بڑھ جاتی ہے۔ انڈے آنکھوں کے مسائل سے بچاتے ہیں۔

5. خون کی کمی میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in Anemia)

خون کی کمی کا مطلب ہے جسم میں خون کی کمی۔ زیادہ تر خواتین کو اپنی بڑھتی عمر میں خون کی کمی کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس سے بچنے کے لیے وہ اپنی خوراک میں انڈے ضرور شامل کریں۔ انڈوں میں آئرن ہوتا ہے جو خون کی فراہمی فراہم کرتا ہے۔ خون کی کمی کے مسئلے کی صورت میں بھی انڈے کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اگر آپ کے جسم میں خون کی کمی ہے تو روزانہ ایک انڈا ضرور کھائیں۔

6. پٹھے مضبوط ہوتے ہیں۔(Muscles Get Stronger)

انڈا پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ پروٹین پٹھوں کو بناتا ہے۔ بڑھتی عمر کے ساتھ پٹھے کمزور ہونے لگتے ہیں اس لیے روزانہ ایک انڈا کھانا چاہیے۔ اس سے پٹھے مضبوط ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: امرود کھانے سے پیٹ سے متعلق یہ 4 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیں اس کا استعمال کیسے کریں؟

benefits eating egg everyday in 40s in urdu

7. دل کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Heart)

بڑھتی عمر کے ساتھ دل سے متعلق مسائل بھی ہونے لگتے ہیں۔ دل کو ہمیشہ صحت مند رکھنے کے لیے 40 سال کی عمر کے بعد روزانہ ایک انڈا کھائیں۔ انڈے دل کی بیماریوں کا خطرہ کم کرتے ہیں۔

اگر آپ کو صحت کا کوئی مسئلہ درپیش ہے یا آپ کا وزن زیادہ ہے یا آپ کا وزن زیادہ ہے تو انڈوں کا استعمال اپنے ماہر غذائیت کے مشورے پر ہی کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort