جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

بادام کے دودھ کو چہرے پر لگائیں، جلد کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

جلد کے لیے بادام کے دودھ کے فوائد: بادام کا دودھ جلد کے لیے بہت سے طریقوں سے فائدہ مند ہے۔

بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے جلد کے بہت سے مسائل دور ہو جاتے ہیں۔ بادام جلد کے داغ دھبوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ بادام کے دودھ کو باقاعدگی سے چہرے پر لگانے سے چہرے کی رنگت نکھر جاتی ہے۔ بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے جلد نرم ہوجاتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے کے فوائد.

خشک جلد کا مسئلہ دور کرتا ہے۔(Removes the problem of dry skin)

بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے چہرے کی خشک جلد کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ اگر آپ کی جلد کی خشکی کی وجہ سے جلد میں جلن اور خارش کا مسئلہ ہے تو جلد پر بادام کا دودھ استعمال کریں۔ بادام کا دودھ چہرے سے انفیکشن کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکری سے گھٹنوں کا کالا پن دور کریں، استعمال کرنے کا طریقہ سیکھیں۔

benefits-of-almond-milk-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جلد میں چمک لانے کے لیے.(to bring glow to the skin)

جلد پر چمک لانے کے لیے بادام کے دودھ کا استعمال جلد پر کریں۔ بادام کے دودھ میں لییکٹک ایسڈ پایا جاتا ہے، جو جلد کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔ جلد کو نکھارنے کے لیے بادام کا دودھ چہرے پر رات بھر جلد پر لگائیں اور سو جائیں۔ صبح اٹھ کر عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ ایسا کرنے سے چہرے پر قدرتی چمک آجائے گی۔

جھریوں کو ختم کرنے میں مدد کرتا ہے۔(helps eliminate wrinkles)

بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے چہرے کی جھریاں کم ہوجاتی ہیں۔ بادام کے دودھ سے چہرے کی مالش کرنے سے بھی عمر بڑھنے کے آثار کم ہوتے ہیں۔ بادام کا دودھ جلد کی پرورش کرتا ہے۔

ٹیننگ کے مسئلے کو کم کرتا ہے۔(Reduces the problem of tanning)

بادام کا دودھ چہرے پر ٹیننگ کے مسئلے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کئی بار مسلسل دھوپ میں باہر رہنے کی وجہ سے چہرے پر ٹیننگ کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے جس کی وجہ سے چہرہ اچھا نہیں لگتا۔ بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے ٹیننگ کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ آپ بادام کے دودھ کو بھی 10 سے 15 منٹ تک چہرے پر لگا کر رکھ سکتے ہیں۔ اس کے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس سے ٹیننگ ختم ہو جائے گی اور جلد کی چمک بڑھے گی۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کے تیل میں لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگائے بہت سی پریشانیوں پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

benefits-of-almond-milk-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سیاہ دائرے کو کم کریں.(reduce dark circle)

بادام کے دودھ کو چہرے پر لگانے سے سیاہ حلقوں کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ سیاہ حلقے چہرے کی خوبصورتی کو کم کر دیتے ہیں۔ سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے روئی کے پیڈ پر بادام کا دودھ لیں۔ اب اس دودھ کو روئی کی مدد سے سیاہ حلقوں پر لگائیں۔ اسے 10 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد عام پانی سے دھو لیں۔ آپ ہفتے میں دو بار ایسا کر سکتے ہیں۔

اس طرح بادام کا دودھ آپ کی خوبصورتی کا راز بن سکتا ہے۔ بادام کا دودھ پینے سے جلد کو بھی فائدہ ہوتا ہے۔ اس لیے آپ اسے پی کر اور جلد پر لگا کر اپنے چہرے کی جلد کو خوبصورت بنا سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button