جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ایلوویرا اور ناریل کا تیل چہرے پر لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

چہرے کے لیے ایلو ویرا اور ناریل کے تیل کے فوائد: ایلو ویرا جیل اور ناریل کے تیل کو چہرے پر لگانے سے جلد کے بہت سے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔

ایلو ویرا اور ناریل کا تیل دونوں ہی صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہیں۔ ان دونوں کا امتزاج جلد اور بالوں کے مسائل پر قابو پانے کے لیے بہت موثر علاج ہے۔ ایلو ویرا اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات سے بھرپور ہے۔ اس کے علاوہ یہ بیٹا کیروٹین، وٹامن سی اور ای سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ جلد کے کئی مسائل سے لڑنے میں مدد دیتا ہے۔ دوسری طرف، ناریل کا تیل قدرتی موئسچرائزر کے طور پر کام کرتا ہے۔ ناریل کے تیل میں موجود وٹامن ای اور اومیگا تھری فیٹی ایسڈ آپ کی جلد کو چمکدار بنانے میں مدد کرتے ہیں۔ آئیے ایلو ویرا اور ناریل کے تیل کو چہرے پر لگانے کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

benefits-of-aloe-vera-and-coconut-oil-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چہرے کے لیے ایلو ویرا اور ناریل کے تیل کے فوائد –(Benefits Of Aloe Vera And Coconut Oil For Face)

1. مہاسوں سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets Rid of Acne)

ایلو ویرا میں وٹامن سی، ای اور اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں، جو ایکنی کی سوزش کو کم کرنے اور زخموں کو تیزی سے بھرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ناریل کا تیل کلینزنگ ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ ان دونوں کا امتزاج چہرے پر جمع اضافی تیل، مساموں سے گندگی کو صاف کرنے اور ایکنی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مون سون میں یہ 5 چیزیں چہرے پر لگائیں، چمک آجائے گی۔

2. چہرے کی رنگت صاف ہو جاتی ہے۔(The complexion of the face becomes clear)

ایلو ویرا اور ناریل کا تیل لگانے سے داغ دھبوں کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ دھوپ، ٹیننگ اور پگمنٹیشن کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ جلد کی سیاہی کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کو صاف اور چمکدار جلد حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3. بڑھاپے کی علامات کو کم کرتا ہے۔(Reduces Signs of Aging)

ایلوویرا اور ناریل کا تیل لگانے سے چہرے کی جلد ٹائٹ ہوجاتی ہے۔ یہ جھریوں، باریک لکیروں اور چھیدوں کو سکڑنے میں مدد کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے بڑھاپے کے آثار کم نظر آتے ہیں اور آپ جوان نظر آتے ہیں۔

4. خشک جلد سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets Rid of Dry Skin)

خشک جلد کی وجہ سے چہرے اور ہونٹوں کی جلد پھٹنے لگتی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ایکنی اور بریک آؤٹ کا مسئلہ بھی ہوتا ہے۔ ناریل کے تیل میں موئسچرائزنگ خصوصیات ہیں۔ ایلو ویرا اور ناریل کا تیل لگانے سے جلد کی نمی کو بند کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ آپ کو نرم اور ملائم جلد حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

benefits-of-aloe-vera-and-coconut-oil-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. جلد کو خارج کرتا ہے۔(Skin Exfoliates)

ایلوویرا اور ناریل کا تیل چہرے پر موجود مردہ خلیوں کو دور کرنے میں مددگار ہے۔ ایلو ویرا میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ مرکب جلد کے لیے ایک بہترین ایکسفولییٹر کا کام کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: چنے کے آٹے اور عرق گلاب کو چہرے پر لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

ایلو ویرا اور ناریل کا تیل چہرے پر کیسے لگائیں-(How To Apply Aloe Vera And Coconut Oil On Face )

ایلو ویرا اور ناریل کا تیل چہرے پر استعمال کرنا بہت آسان ہے۔ آپ کو بس یہ کرنا ہے کہ ایلو ویرا جیل کے 2 چمچ لیں اور اسے ناریل کے تیل کے برابر مقدار میں ملا لیں۔ کنواری ناریل کا تیل استعمال کرنا بہتر ہے۔ اسے اچھی طرح مکس کریں۔ رات کو سونے سے پہلے چہرے پر لگائیں اور رات بھر چہرے پر لگا رہنے دیں۔ صبح ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button