صحت کا دیسی علاج

پھٹکڑی اور لیموں کے مرکب سے جلد اور بالوں کے یہ 5 مسائل دور ہوتے ہیں۔

پھٹکری اور لیموں کے فوائد: پھٹکری اور لیموں کا مرکب جلد اور بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، جانیے کیسے لگائیں۔

Alum And Lemon Benefits: صحت مند جلد ہو یا بالوں کی صحت، پھٹکری اور لیموں کا مرکب دونوں میں بہت فائدہ مند ہے۔ وٹامن سی اور سائٹرک ایسڈ سے بھرپور. لیموں اور اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی انفلامیٹری، اینٹی بائیوٹک، اینٹی بیکٹیریل. اینٹی فنگل خصوصیات سے بھرپور پھٹکری جلد اور بالوں کے بہت سے مسائل پر قابو پانے میں مدد کرتی ہے۔ اگر آپ پھٹکری اور لیموں کا رس ملاتے ہیں. تو آپ اسے جلد کے چہرے کے اسکرب کے طور پر اور بالوں پر ہیئر ماسک کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو بہت سے فائدے حاصل ہوں گے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو پھٹکری اور لیموں کو ایک ساتھ لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں.

پھٹکری اور لیموں کے فوائد – (fitkari aur nimbu ke interaction)

1. خشکی سے نجات.(Get rid of dandruff)

اگر آپ پھٹکڑی اور لیموں کا رس ملا کر کھوپڑی پر لگائیں اور اس سے سر کی مالش کریں تو یہ سر کی جلد پر موجود نقصان دہ بیکٹیریا سے لڑتا ہے۔ الرجی، خارش اور فنگس کو ختم کرتا ہے اور خشکی سے بھی نجات دلاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دیسی گھی دماغی صحت کے لیے فائدہ مند ہے،جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

benefits-of-alum-with-lemon-juice-for-skin-and-hair-in-Urdu (2)
All Image Source: Freepik.com

2. بالوں کو چمک دیتا ہے۔(Gives shine to hair)

اس مکسچر کو لگانے سے بالوں میں قدرتی چمک آتی ہے۔ یہ خشک بالوں کی پریشانی کو دور کرتا ہے اور بالوں میں نمی کو بند کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کے بالوں کو نرم تو بناتا ہے لیکن یہ آپ کے بالوں کو سیاہ کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ جس کی وجہ سے سفید بالوں کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔

3. داغ صاف کریں۔(Cleanse the stains)

جلد پر لیموں کا رس لگانے سے جلد کا رنگ بہتر ہوتا ہے اور جلد ہلکی ہوجاتی ہے۔ پھٹکری جلد میں قدرتی چمک لانے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ مرکب جلد کے زخموں کو ٹھیک کرنے اور داغ دھبوں کو ختم کرنے میں بہت مددگار ہے۔ یہ مہاسوں اور مہاسوں کے علاج کے لیے بھی ایک موثر علاج ہے۔

4. جھریوں کو کم کریں۔(Reduce Wrinkles)

پھٹکری میں لیموں کا رس ملا کر آپ اسے فیس پیک کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد کو ٹائٹ کرنے میں مدد ملے گی۔ جلد کے فولیکلز اور جھریاں سکڑ جائیں گی، ساتھ ہی باریک لکیریں بھی کم نظر آئیں گی۔ اسے 15 سے 20 منٹ تک جلد پر لگا رہنے دیں اور پھر سادہ پانی سے دھو لیں۔

5. مردہ جلد کو صاف کریں۔(Cleanse Dead Skin)

یہ جلد کے مردہ خلیوں کو صاف کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ جلد کے لیے قدرتی اسکرب کے طور پر کام کرتا ہے اور جلد کی گہرائی سے صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔ بس پھٹکڑی اور لیموں کے آمیزے کو جلد پر لگائیں اور ہلکے سے مساج کریں۔ اس سے جلد کی الرجی، خارش اور دیگر بیکٹیریل مسائل بھی دور ہو جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: دودھ میں سونف اور چینی ملا کر کھانے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

benefits-of-alum-with-lemon-juice-for-skin-and-hair-in-Urdu (2)
All Image Source: Freepik.com

پھٹکڑی اور لیموں کا تیل لگانے کا طریقہ.(How To Apply Alum And Lemon Oil)

آپ کو اپنی ضرورت کے مطابق لیموں کا رس لینا ہے اور اس میں 1/4 چائے کا چمچ پھٹکری کا پاؤڈر شامل کرنا ہے۔ آپ اسے جلد اور بالوں دونوں پر لگا سکتے ہیں۔ ہفتے میں 2-3 بار لگانے سے بہت فائدہ ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button