صحت کا دیسی علاج

آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

آملہ پاؤڈر دودھ کے ساتھ: آملہ پاؤڈر صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہوگا۔ اگر رات کو پیاجائے تو اس کے فوائد میں اضافہ ہوتا ہے آملہ پاؤڈر اور دودھ کے فوائد.

amla powder with milk benefits in Urdu: آملہ غذائیت سے بھرپور ہے۔ آملہ میں آئرن، وٹامن سی، کیلشیم، پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، فاسفورس اور دیگر بہت سے غذائی اجزا اچھی مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اسی لیے اکثر آملہ کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے (amla benefits in Urdu) ۔ آملہ جوس، پاؤڈر کی شکل میں استعمال کیا جاتا ہے۔ کچھ لوگ آملہ کو چبا کر بھی کھاتے ہیں۔ لیکن آج ہم آپ کو آملہ پاؤڈر کے فوائد کے بارے میں بتانے جارہے ہیں۔ بہت سے لوگ آملہ چورن کے ساتھ دودھ لینا پسند کرتے ہیں۔ کیا آپ کو واقعی آملہ پاؤڈر کے ساتھ دودھ پینا چاہئے.

آملہ کے غذائی اجزاء. (amla nutrients)

  • لوہا
  • وٹامن سی
  • کیلشیم

دودھ کی غذائیت.(milk nutrition)

  • پروٹین
  • کیلشیم
  • وٹامن بی
  • وٹامن اے
  • فاسفورس اور میگنیشیم

Benefits of Amla Powder and Milk in urdu

آملہ پاؤڈر دودھ کے فوائد کے ساتھ .(Amla Powder With Milk Benefits)

کیا آملہ پاؤڈر اور دودھ ایک ساتھ پینا چاہیے؟ اس حوالے سے ڈاکٹر سوگیتا متریجا کا کہنا ہے کہ آملہ اور دودھ دونوں ہی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ لیکن ان دونوں کو ایک ساتھ کھانے سے آپ کو کچھ مضر اثرات بھی نظر آ سکتے ہیں۔ آملہ پاؤڈر(amla powder and milk benefits) کے فوائد جانیں۔

1. خون بڑھانے کا علاج (increase blood in body)

جسم میں خون کی کمی کی وجہ سے صحت کے بہت سے مسائل پیدا ہونے لگتے ہیں۔ خون کی کمی اس وقت ہوتی ہے جب خون کی کمی ہو۔ زیادہ تر خواتین خون کی کمی کا شکار ہیں۔ آملہ میں آئرن ہوتا ہے۔ اگر آپ میں آئرن کی کمی ہے تو آپ آملہ پاؤڈر لے سکتے ہیں۔ یہ خون بڑھانے کا بہترین طریقہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر میں شہد ملا کر کھانےسے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

2. جسم کی کمزوری کا علاج.(body weakness remedies)

آملہ پاؤڈر میں کئی قسم کے وٹامنز، منرلز پائے جاتے ہیں۔ اگر آملہ کا پاؤڈر باقاعدگی سے لیا جائے تو یہ جسمانی کمزوری کو دور کرتا ہے۔ اگر آپ ہر وقت کمزوری، تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں تو آملہ کا پاؤڈر رات کو ضرور کھائیں۔ اگر آپ چاہیں تو آملہ کا پاؤڈر شہد کے ساتھ لے سکتے ہیں۔

3. قوت مدافعت کو کیسے بڑھایا جائے۔ (how to boost immunity)

آملہ میں وٹامن سی کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ آملہ پاؤڈر رات کو کھانے سے جسم کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ اس سے آپ جلدی بیمار نہیں ہوں گے اور ہمیشہ صحت مند رہیں گے۔ یہ قوت مدافعت بڑھانے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

4. آملہ پاؤڈر اور مردوں کے لیے دودھ کے فوائد(amla powder with milk benefits for men)

Benefits of Amla Powder and Milk in urdu

آج کل زیادہ تر مرد جنسی مسائل کا شکار ہیں۔ آملہ میں ایسے عناصر پائے جاتے ہیں جو مردانہ صلاحیت کو بڑھاتے ہیں۔ رات کو آملہ پاؤڈر اور دودھ ایک ساتھ کھانے سے زرخیزی بہتر ہوتی ہے۔ یہ علاج سپرم کی تعداد کو بھی بڑھاتا ہے۔ اس سے جنسی قوت میں اضافہ ہوتا ہے۔ یہ مردوں کی زرخیزی بڑھانے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

5. خون کو صاف کریں۔

آملہ پاؤڈر اور دودھ ایک ساتھ کھانے سے خون صاف ہو جاتا ہے۔ اس سے جلد بالکل صاف ہوجاتی ہے۔ یہ خون صاف کرنے کا کام کرتا ہے۔

6. قبض کو دور کرنے کے لیے آملہ (home remedies to cure constipation)

آج کل اکثر لوگ قبض کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ یہ تکلیف دہ ہونے کے علاوہ صحت کے بہت سے مسائل کا بھی سبب بنتا ہے۔ اگر آپ کو قبض ہے تو آپ سوتے وقت آملہ کا پاؤڈر دودھ کے ساتھ لے سکتے ہیں۔ آملہ پاؤڈر اور دودھ کو ساتھ ملا کر چند دنوں تک کھانے سے قبض ختم ہو جاتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انجیر کا دودھ صحت کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے اسے پینے کے 4 فائدے.

آملہ پاؤڈر کا استعمال کیسے کریں۔

رات کو آملہ پاؤڈر اور دودھ کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ یہ تمام لوگوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے آپ آملہ پاؤڈر تیار کریں۔ اس پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ لیں۔ ایک چمچ آملہ پاؤڈر دودھ میں ملا کر پینے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ لیکن اسے لینے سے پہلے آپ کو ڈاکٹر کا مشورہ ضرور لینا چاہیے۔ کیونکہ آملہ کھٹا ہے اور دودھ کے ساتھ رد عمل ظاہر کر سکتا ہے۔ اس لیے اسے ڈاکٹر کے بغیر ہر گز استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button