صحت کا دیسی علاج

پھٹکری اور ناریل کے تیل سے جلد اور بالوں کے مسائل دور ہوتے ہیں، 5 فائدے جانیں۔

پھٹکری اور ناریل کے تیل کے فوائد: پھٹکری اور ناریل کے تیل کا مرکب جلد اور بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے، جانیے اس کے 5 فوائد۔

Alum And Coconut Oil Benefits : جسمانی صحت کا معاملہ ہو یا جلد اور بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے. پھٹکری کا استعمال سب میں فائدہ مند ہے۔ دواؤں کی خصوصیات سے مالا مال پھٹکری کئی مسائل کا علاج ہے۔ اس میں اینٹی بائیوٹک، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں۔ دوسری طرف، ناریل کا تیل کھانا پکانے سے لے کر جلد اور بالوں تک کئی طریقوں سے استعمال ہوتا ہے۔ صحت مند چکنائی، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات پر وزن، ناریل کا تیل مجموعی صحت کے لیے بے پناہ فوائد رکھتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پھٹکری اور ناریل کے تیل کا مرکب جلد اور بالوں کے بہت سے مسائل پر قابو پانے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو پھٹکری اور ناریل کے تیل کو لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

پھٹکری اور ناریل کے تیل کے فوائد – (fitkari aur narial ka tel ke interactions)

1. جلد کو ایکسفولیئٹ کریں: اگر آپ پھٹکری میں ناریل کے تیل کو ملا کر اس مکسچر کو چہرے پر لگائیں اور چند منٹ تک مساج کریں تو یہ مردہ خلیوں کو صاف کرنے اور مردہ جلد سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ جلد اور چھیدوں کو گہرائی سے صاف کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے کیل مہاسوں کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے اور جلد پر اضافی تیل کی پیداوار کو بھی کنٹرول کیا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کریں، آپ کو 5 زبردست فائدے ملیں گے۔

2. بڑھاپے کی علامات کو کم کرتا ہے: پھٹکری اور ناریل کے تیل کا آمیزہ چہرے پر لگانے سے جلد کو ٹائٹ کرنے میں مدد ملتی ہے۔ جس کی وجہ سے یہ جھریوں، باریک لکیروں اور چھیدوں کو سکڑنے میں مدد دیتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جلد کی الرجی، خارش وغیرہ کے مسائل کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔

benefits-of-applying-alum-with-coconut-oil-for-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. جلد کو نکھارتا ہے: ناریل کا تیل ایک بہترین موئسچرائزر کا کام کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ جلد میں نمی کو بند کرنے اور خشک جلد سے نجات دلانے میں فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ پھٹکری جلد کے داغ دھبوں، جھائیوں، رنگت اور ٹیننگ سے نجات دلانے میں مددگار ہے۔ اس طرح یہ آپ کو چمکدار اور ملائم جلد حاصل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

4. خشکی کو صاف کریں: یہ بال گرنے کی ایک بڑی وجہ ہے۔ ناریل کا تیل اور پھٹکری دونوں ہی دواؤں کی خصوصیات سے مالا مال ہیں جس کی وجہ سے یہ سر کی الرجی، نقصان دہ بیکٹیریا، مردہ جلد کو صاف کرنے کے ساتھ ساتھ کھوپڑی کو نمی بخشنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ خشکی سے نجات کے لیے ایک افاقہ ہے۔

5. نئے بالوں کو اگانے میں مدد کرتا ہے: بالوں کو گرنے سے روکنے کے علاوہ یہ مرکب نئے بال اگانے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اگر آپ اس سے کھوپڑی کی مالش کرتے ہیں. تو یہ خون کی گردش کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے. اور بالوں کے پٹکوں کی پرورش کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ نئے بالوں کی نشوونما اور تیزی سے بڑھنے میں مددگار ہے۔ یہ آپ کو مضبوط، گھنے اور چمکدار بال حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 مشروبات سوتے وقت پی لیں، اچھی نیند آئے گی۔

benefits-of-applying-alum-with-coconut-oil-for-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

پھٹکڑی اور ناریل کا تیل کیسے لگائیں –(How To Apply Alum And Coconut Oil)

آپ کو بس 50 ملی لیٹر ناریل کا تیل گرم کرنا ہے اور اس میں ایک چھوٹا چمچ پھٹکری پاؤڈر ملانا ہے۔ اسے ٹھنڈا ہونے دیں۔ آپ اس مکسچر کو جلد اور بالوں دونوں پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے جلد اور بالوں کا تھوڑا سا مساج کریں اور کم از کم آدھے گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد جلد اور بالوں کو سادہ پانی سے دھو لیں۔ آپ اسے ہفتے میں 2-3 بار استعمال کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button