جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

رات کو چہرے پر شہد لگانے سے یہ 5 فائدے ملتے ہیں۔

چہرے کے لیے شہد کے فوائد: رات کو جلد پر شہد لگانے سے جلد کے بہت سے مسائل سے نجات مل جاتی ہے، شہد جلد پر لگانے کے 5 فائدے جانیں۔

شہد کا استعمال صحت کے لیے جتنا فائدہ مند ہے، اتنا ہی جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ شہد میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہیں۔ جلد کے بہت سے مسائل کے لیے شہد کو روایتی ادویات میں بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ اینٹی آکسیڈنٹس، سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور شہد جلد کے بہت سے مسائل کا علاج ہے۔ یہی وجہ ہے کہ زیادہ تر سکن کیئر پروڈکٹس میں شہد کو بنیادی جزو کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ شہد کو جلد پر کئی طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی رات کو چہرے پر شہد لگانے کے فوائد کے بارے میں سنا ہے؟ سونے سے آدھا گھنٹہ پہلے چہرے پر شہد لگانا بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو رات کو چہرے پر شہد لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

رات کو چہرے پر شہد لگانے کے فائدے.(Benefits Of Applying Honey On Face At Night)

1. جلد میں نمی کو بند کر دیتا ہے۔(Locks the moisture in the skin)

شہد جلد کے لیے بہترین موئسچرائزر کا کام کرتا ہے۔ رات کو چہرے پر شہد لگانا خشک جلد والے لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ یہ جلد میں نمی کو بند کرنے کے ساتھ ساتھ نرم اور ملائم جلد حاصل کرنے میں بھی مددگار ہے۔ شہد میں موجود انزائمز جلد میں آسانی سے گھس جاتے ہیں جس کی وجہ سے یہ آپ کی جلد کو اندر سے نمی بخشتا ہے۔ آپ سونے سے آدھا گھنٹہ پہلے جلد پر شہد لگا سکتے ہیں، اسے چہرے پر 15-20 تک لگا رہنے دیں اور پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: خشک میوہ جات ان طریقوں سے روزانہ کھائیں، جلد چمکدار اور خوبصورت ہو جائے گی۔

benefits-of-applying-honey-on-face-at-night-in-Urdu

2. جلد کو خارج کرتا ہے۔(Exfoliates the skin)

اگر آپ شہد کو چہرے پر لگا کر رات کو سونے سے چند منٹ پہلے اس کی مالش کریں تو یہ جلد سے مردہ خلیات کو نکالنے میں مدد دیتا ہے اور آپ کی جلد کی رنگت کو نکھارتا ہے۔ آپ بیکنگ سوڈا کو شہد میں ملا کر بھی جلد پر لگا سکتے ہیں، کچھ دیر چہرے پر لگا رہنے دیں، پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کو چمکدار جلد حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

3. جلد کو گہرائی سے صاف کرتا ہے۔(Deeply Cleanses Skin)

اگر آپ ناریل کے تیل کو شہد میں ملا کر جلد پر لگائیں تو اس سے جلد کے مساموں میں جمع ہونے والی گندگی دور ہوجاتی ہے۔ یہ بلیک ہیڈز کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرنے اور آپ کی جلد کو سخت کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ 15-20 منٹ تک چہرے پر لگائیں اور ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

4. مہاسوں اور داغ دھبوں کے لیے ایک دوا ہے۔(There is a panacea for acne and blemishes)

شہد اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ آپ کی جلد پر جمع دھول اور گندگی اور نقصان دہ بیکٹیریا کو صاف کرتا ہے۔ یہ ایکنی کی سوزش کو کم کرنے اور جلد کی رنگت کو بہتر بنانے میں مددگار ہے۔ سونے سے پہلے شہد کو باقاعدگی سے جلد پر لگانے سے آپ کو ایکنی کے مسئلے سے جلد نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ڈھیلے لٹکتی چھاتیوں کو سخت کرنے کے لیے یہ 6 چیزیں کھائیں، سخت ہو جائیں گی۔

benefits-of-applying-honey-on-face-at-night-in-Urdu

5. چنبل اور ایکزیما کے علاج میں موثر.(Effective in Treating Psoriasis and Eczema)

شہد کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی سوزش خصوصیات چنبل اور ایکزیما جیسے حالات کے علاج میں بہت فائدہ مند ہیں۔ جلد کے ان حالات سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ شہد کو براہ راست جلد پر لگا سکتے ہیں یا متاثرہ جگہ پر ایلو ویرا جیل ملا کر لگا سکتے ہیں۔ آپ اسے رات بھر جلد پر چھوڑ سکتے ہیں اور صبح ٹھنڈے پانی سے دھو سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button