جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

رات کو چہرے پر عرق گلاب لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

چہرے کے لیے گلاب پانی کے فوائد: رات کو چہرے پر عرق گلاب لگا کر سونے سے جلد کے بہت سے مسائل سے نجات مل سکتی ہے، جانیے اس کے 5 فائدے

ہم سب چاہتے ہیں کہ ہمارا چہرہ ہمیشہ چمکتا رہے۔ لیکن جلد کے بہت سے حالات کی وجہ سے یہ ممکن نہیں ہے۔ کیل مہاسے، داغ دھبے، ٹیننگ، پگمنٹیشن. الرجی وغیرہ ایسے مسائل ہیں. جن کا سامنا ہم میں سے اکثر کو ہوتا ہے۔ جلد کے زیادہ تر مسائل باہر کی آلودگی. سورج کی مضر شعاعوں اور دھول اور مٹی کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ کئی بار تیز دھوپ کی وجہ سے جلد میں جلن اور جلد کا سرخ ہونا جیسے مسائل ہوتے ہیں۔ چہرے کے ان مسائل سے چھٹکارا پانے کے لیے لوگ مہنگی اور مہنگی جلد کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات استعمال کرتے ہیں، اس کے باوجود کوئی خاص فائدہ نظر نہیں آتا۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ رات کو چہرے پر عرق گلاب لگانے سے جلد کے کئی مسائل سے نجات مل سکتی ہے؟ اس کے علاوہ آپ ایک صاف اور چمکدار جلد حاصل کر سکتے ہیں؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! گلاب کے پانی میں قدرتی اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ چہرے پر عرق گلاب لگانے سے مسام صاف ہوتے ہیں، خون کی گردش بہتر ہوتی ہے اور جلد کی رنگت بہتر ہوتی ہے، جو جلد کے بہت سے مسائل سے لڑنے میں مدد دیتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو رات کو چہرے پر عرق گلاب لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

چہرے پر گلاب کا پانی لگانے کے فائدے –(Benefits Of Applying Rose Water On Face At Night)

1. چہرے کی سیاہی کو کم کرتا ہے۔(Reduces Facial Darkness)

گرمیوں میں زیادہ تر لوگوں کو ٹیننگ، پگمنٹیشن اور جلد کی سیاہی جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اگر آپ رات کو اپنے چہرے پر عرق گلاب لگا کر سوتے ہیں تو اس سے جلد کی رنگت بہتر ہوتی ہے۔ آپ ایلو ویرا جیل کو گلاب کے پانی میں ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔ اسے رات بھر چہرے پر لگا رہنے دیں اور صبح ٹھنڈے پانی سے منہ دھو لیں۔ اس سے جلد پر موجود سرخ اور سیاہ دھبوں کو دور کرنے میں بھی مدد ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: ڈھیلے لٹکتی چھاتیوں کو سخت کرنے کے لیے یہ 6 چیزیں کھائیں، سخت ہو جائیں گی۔

benefits-of-applying-rose-water-on-face-at-night-in-Urdu

2. جلد کی جلن کو دور کرتا ہے۔(Relieves skin irritation)

تیز دھوپ، آلودگی یا اسکن کیئر پراڈکٹس کے غلط استعمال کی وجہ سے جلد میں جلن کا مسئلہ ہوتا ہے اور جلد سرخ ہو جاتی ہے۔ رات کو چہرے پر عرق گلاب لگانے سے جلن کو دور کرنے میں مدد ملتی ہے اور سوجن کم ہوتی ہے۔ گلاب جلد کو اندر سے ٹھنڈا کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جلد کے پی ایچ لیول کو متوازن رکھنے میں بھی مددگار ہے۔

3. مہاسوں اور داغوں کو دور کرتا ہے۔(Removes acne and blemishes)

گلاب چہرے کو صاف کرنے والے کے طور پر کام کرتا ہے۔ چہرے پر عرق گلاب لگانے سے جلد پر موجود اضافی تیل اور گندگی کو صاف کرنے میں مدد ملتی ہے، مسام صاف ہوتے ہیں اور ایکنی کی سوزش کم ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ جلد کی رنگت بھی بہتر ہوتی ہے۔

4. جلد کو خارج کرتا ہے۔(Exfoliates the skin)

گلاب میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس جلد کے مردہ خلیوں کو صاف کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ آزاد ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے اور عمر بڑھنے کی علامات کو کم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو چہرے پر شہد لگانے سے یہ 5 فائدے ملتے ہیں۔

benefits-of-applying-rose-water-on-face-at-night-in-Urdu

5. خشک جلد کو دور کرتا ہے۔(Relieves Dry Skin)

گلاب کا پانی جلد کے لیے قدرتی موئسچرائزر کا کام کرتا ہے۔ یہ جلد میں نمی کو بند کرنے اور اسے ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ خشک جلد والے لوگوں کے لیے عرق گلاب بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button