صحت کا دیسی علاج

اشوگندھا، دودھ اور شہد ایک ساتھ کھائیں، آپ کو 5 زبردست فائدے ملیں گے۔

دودھ اور شہد کے ساتھ اشوگندھا کے فوائد: اشوگندھا کے دودھ اور شہد کا استعمال صحت کو بہت سے فوائد دیتا ہے۔ ماہرین سے جانیں کہ ان کا استعمال کیسے کریں۔

اشوگندھا، دودھ اور شہد اور تینوں کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اشوگندھا ایک عظیم دیسی جڑی بوٹی ہے. جبکہ شہد اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے۔ جب ان دونوں کو دودھ میں ملا کر پیا جائے۔ تو اس سے صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔  اشوگندھا میں نیورو پروٹیکٹو اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں اور شہد میں سوزش، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں۔ اس کے علاوہ دودھ کیلشیم، پروٹین، وٹامن ڈی جیسے ضروری غذائی اجزا سے بھرپور ہوتا ہے۔ جب آپ اشوگندھا دودھ اور شہد کو ایک ساتھ کھاتے ہیں تو یہ جسم کو مناسب غذائیت فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ کئی سنگین بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ آئیے دودھ اور شہد کے ساتھ اشوگندھا پاؤڈر کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

اشوگندھا دودھ اور شہد کے فوائد-(Benefits of Ashwagandha Milk and Honey)

  • قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے: اگر آپ اشوگندھا اور دودھ ملا کر دودھ پیتے ہیں تو یہ جسم کی قوت مدافعت کو مضبوط بنانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے، جس سے آپ نزلہ، زکام، بخار اور دیگر وائرل انفیکشن کا شکار نہیں ہوتے۔
  • سوزش کو کم کرتا ہے: اشوگندھا اور شہد میں موجود اینٹی سوزش خصوصیات جسم میں سوزش سے لڑنے میں مدد کرتی ہیں، جو کئی سنگین مسائل کا باعث بنتی ہے۔
  • خراب کولیسٹرول کو کم کرتا ہے: دودھ، اشوگندھا اور شہد کا یہ مرکب جسم میں کولیسٹرول اور ٹرائگلیسرائیڈ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ اچھے کولیسٹرول یعنی ایچ ڈی ایل کو بڑھانے میں بھی مددگار ہے۔
  • اچھی نیند: اگر آپ رات کو اشوگندھا اور شہد ملا کر دودھ پیتے ہیں تو یہ ذہنی تناؤ، پریشانی کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے اور بے خوابی جیسے مسائل سے نجات دلاتا ہے۔ یہ آپ کو اچھی اور مناسب نیند لینے میں مدد کرتا ہے۔
  • بینائی میں اضافہ: اشوگندھا اور شہد کا استعمال آنکھوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ اسے باقاعدگی سے کھاتے ہیں تو یہ آنکھوں سے متعلق بیماریوں کا خطرہ کم کرتا ہے اور بینائی بڑھانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: تھکاوٹ الرجی کی وجہ سے بھی ہوسکتی ہے۔ جانئے اس تھکاوٹ کو دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے.

benefits-of-ashwagandha-powder-with-milk-and-honey-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اشوگندھا دودھ اور شہد کا استعمال کیسے کریں –(How To Consume Ashwagandha Milk And Honey)

ایک گلاس دودھ میں 1/4 چائے کا چمچ اشوگندھا پاؤڈر اور 1 چائے کا چمچ شہد ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ سونے سے کم از کم آدھا گھنٹہ پہلے اس کا استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

یہ بھی نوٹ کریں۔ـ(also note)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ دودھ۔ اشوگندھا اور شہد کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ لیکن اس کا استعمال کرنے سے پہلے، آپ کو پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے. تاکہ وہ آپ کو آپ کے جسم کی ضرورت کے مطابق صحیح مقدار تجویز کر سکے۔ اس کے علاوہ اگر آپ پہلے سے ہی کسی صحت کے مسئلے کا شکار ہیں تو ضرور ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button