صحت کا دیسی علاج

بتھوا کے بیجوں کے فوائد: بتھوا کے بیج جوڑوں کے درد اور جگر کے مسائل سے بچا سکتے ہیں، جانیے اس کے 7 بہترین فوائد

بتھوا کے بیج صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتے ہیں۔ ماہرین سے اس کے فوائد اور استعمال کا طریقہ جانیں۔

بتھوا کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ بہت سے وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے.جو آپ کو کئی بیماریوں سے دور رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں .کہ بتھوا کے بیج بھی صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتے ہیں؟ جی ہاں بتھوا کی طرح بتھوا کے بیج بھی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ اس کے استعمال سے کئی طرح کی بیماریاں دور ہوتی ہیں۔ آج اس آرٹیکل میں ہم بتھوا کے بیجوں کے صحت سے متعلق فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ آئیے جانتے ہیں بتھوا کے بیج کے کیا فوائد ہیں؟

بتھوا کے بیجوں کے فوائد. (Health Benefits of Bathua Seeds )

 بتھوا کے بیج دیسی دوا میں استعمال ہوتے ہیں۔ بتھوا کے بیج خون کی صفرا ، جوڑوں کے درد، بے قاعدہ ماہواری کے مسائل کو دور کرنے کی خصوصیات رکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ بھی آپ اس سے بہت سے فائدے حاصل کر سکتے ہیں۔ آئیے اس کے فوائد اور استعمال کا طریقہ تفصیل سے جانتے ہیں۔

 Benefits of Bathua Seeds in urdu

1. خون کی صفرا کو دور کرتا ہے۔ Removes blood bile

بتھوا خون کے صفرا کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ ناک اور کان سے خون آنے کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ بتھوا کے بیج کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے بتھوا کے بیجوں کا 1 سے 2 گرام پاؤڈر بنا لیں۔ اب اس پاؤڈر کو شہد کے ساتھ لیں۔ اس سے آپ کو خون کے صفرا میں کافی فائدہ ملے گا۔

یہ بھی پڑھیں– جامن بواسیر کے مرض کے لیے بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کا استعمال.

2. جوڑوں کے درد سے نجات۔ Relieve joint pain

جوڑوں کے درد سے نجات کے لیے آپ بتھوا کے بیج کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے 10 گرام بیجوں کو تقریباً 200 ملی لیٹر پانی میں ابالیں۔ اس پانی کو ابالیں یہاں تک کہ یہ 50 ملی لیٹر رہ جائے۔ اس کے بعد اسے گرم کر لیں۔ پورے مہینے میں صبح و شام اس کا استعمال جوڑوں کے درد میں فائدہ دے گا۔

3. دانت کے درد سے نجات۔ Relief from toothache

بتھوا کے بیجوں کی مدد سے آپ دانتوں کے درد کا مسئلہ بھی دور کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے بتھوا کے بیجوں کو بھون کر اس کا پاؤڈر تیار کریں۔ اب اس پاؤڈر سے اپنے دانتوں کو رگڑیں۔ اس سے دانت کے درد سے نجات مل جائے گی۔ اس کے ساتھ مسوڑھوں کی سوجن سے بھی نجات مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ بتھو کے پتوں کو ابال کر پینے سے بھی دانت کے درد سے نجات ملتی ہے۔

4. بے قاعدہ ماہواری میں موثر۔ Effective in Irregular Menstruation

 Benefits of Bathua Seeds in urdu

ماہواری کی بے قاعدگیوں کو دور کرنے کے لیے بتھوا کے بیج استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ ماہواری کی بے قاعدگیوں کو دور کرنے کے لیے بتھوا کے بیج اور خشک ادرک کو برابر مقدار میں ملا کر پاؤڈر تیار کریں۔ پھر 400 ملی لیٹر پانی میں تقریباً 15-20 گرام پاؤڈر ملا کر پانی کو اچھی طرح ابال لیں۔ جب پانی 100 گرام رہ جائے تو اسے چھان کر دن میں دو بار استعمال کریں۔ اس نسخہ کو آزمانے سے آپ کو فوری فوائد حاصل ہوں گے۔

5. جگر کے لیے فائدہ مند۔ Beneficial for Liver

آپ بتھوا کے بیجوں کا استعمال جگر کے مسائل کو دور کرنے اور ہاضمہ کی طاقت بڑھانے کے لیے کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ یہ جگر کے اردگرد کی اکڑن کو بھی دور کرتا ہے۔ اگر آپ یرقان میں مبتلا ہیں تو بتھوا کے بیج چھ گرام صبح و شام کھانے سے یرقان سے نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  یہ 8 تیل سردیوں میں پھٹی ایڑیوں کا مسئلہ دور کر دیں گے، باقاعدگی سے لگانے سے پاؤں نرم اور خوبصورت ہو جاتے ہیں

 Benefits of Bathua Seeds in urdu

6. چہرے کے داغ دھبے دور کریں۔ Remove Facial Blemishes

بتھوا کے بیجوں کو چہرے سے داغ دھبے دور کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے بتھوا کے بیجوں کو گوبھی پر اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے جسم پر ابٹن کی طرح لگائیں۔ اس سے جسم پر موجود گندگی صاف ہو جائے گی۔ اس کے ساتھ چہرے کے داغ دھبوں کو بھی دور کیا جا سکتا ہے۔

7. آنتوں کے کیڑے۔ Intestinal Worms

پیٹ میں کیڑے ہوں تو بتھوا کے بیج لیں۔ بالخصوص اگر آپ کے بچوں کے پیٹ میں کیڑا ہو گیا ہو تو اس کے بیج پیس کر اس میں شہد ملا کر بچوں کو چاٹ لیں۔ اس سے انہیں بہت فائدہ ہوگا۔

بتھوا کے بیجوں کے استعمال سے آپ بہت سے مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ تاہم اگر آپ کا مسئلہ شدید ہے تو اسے ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button