جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چنے کے آٹے اور عرق گلاب کو چہرے پر لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

Besan And Rose Water Benefits For Face: چنے کے آٹے اور عرق گلاب کو چہرے پر لگانے سے بہت فائدہ ہوتا ہے، جانیے چنے کا آٹا اور عرق گلاب چہرے پر لگانے کا طریقہ اور 5 فوائد۔

چہرے پر نقصان دہ کیمیکلز سے بھری سکن کیئر پروڈکٹس استعمال کرنے کی بجائے. قدرتی چیزوں کو لگانا ہمیشہ فائدہ مند ہے۔ کیونکہ وہ آپ کی جلد کو نقصان نہیں پہنچاتے۔ نیز آپ کو ایک صاف اور چمکدار جلد فراہم کرتا ہے۔ بہت سے لوگوں کو روزانہ کی بنیاد پر جلد سے متعلق مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے. جن میں دھبے، دھبے، خشک جلد بہت عام ہیں۔ ان دنوں بھی لوگوں کو کم عمری میں ہی بڑھاپے کی علامات کا سامنا کرنا شروع ہو گیا ہے۔ لوگ ان سے چھٹکارا پانے کے لیے طرح طرح کے طریقے آزماتے ہیں لیکن زیادہ فائدہ نہیں ہوتا۔

کیا آپ جانتے ہیں کہ چنے کے آٹے اور عرق گلاب کا امتزاج جلد کے بہت سے مسائل سے نمٹنے میں بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے؟ چنے کا آٹا ایک بہترین ایکسفولییٹر کا کام کرتا ہے، جو جلد کی گہری صفائی میں مدد کرتا ہے۔ دوسری طرف گلاب کا پانی اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ جب ان دونوں کو ایک ساتھ چہرے پر لگایا جائے تو اس سے جلد کے بہت سے مسائل پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو چنے کے آٹے اور عرق گلاب کو چہرے پر لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں.

چنے کا آٹا اور عرق گلاب چہرے پر لگانے کے فائدے.(Besan And Rose Water Benefits For Face)

1. چہرے کو چمکدار بناتا ہے۔(Makes the face glow)

 

چنے کا آٹا اور عرق گلاب ملا کر لگانے سے جلد کی رنگت نکھر جاتی ہے۔ یہ جلد کی ٹیننگ، رنگت اور سیاہی کو دور کرتا ہے اور آپ کو چمکدار جلد دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ جلد کی دیکھ بھال کے معمول کے 7 اہم اقدامات ہیں، چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے ان پر عمل کریں۔

benefits-of-besan-and-rose-water-on-face-in-Urdu

2. مردہ جلد سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets Rid of Dead Skin)

چنے کا آٹا جہاں جلد کو نکھارنے میں مدد کرتا ہے، وہیں گلاب کے پانی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات فری ریڈیکلز سے لڑنے، مردہ خلیوں کو دور کرنے اور گندگی کو صاف کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

3. ایکنی کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔(Acne problem goes away)

چنے کے آٹے اور عرق گلاب کا آمیزہ ایک بہترین صفائی کے ایجنٹ کا کام کرتا ہے۔ جلد پر جمع اضافی تیل اور گندگی کو دور کرتا ہے۔ یہ مساموں کو بھی صاف کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، عرق گلاب جلد کو ٹھنڈا کرتا ہے اور سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے، اس طرح مہاسوں سے نجات ملتی ہے۔

4. خشک جلد سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets Rid of Dry Skin)

چنے کا آٹا اور گلاب کا پانی دونوں ہی چہرے کے لیے قدرتی موئسچرائزر کا کام کرتے ہیں۔ وہ جلد میں نمی کو بند کرنے اور اسے ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتے ہیں، جس سے آپ کو نرم اور ملائم جلد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو چہرے پر عرق گلاب لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

5. بڑھاپے کی علامات کو کم کرتا ہے۔(Reduces Signs of Aging)

چنے کا آٹا اور عرق گلاب چہرے پر لگانے سے چہرے کی جلد ٹائٹ ہو جاتی ہے۔ یہ فری ریڈیکلز سے لڑنے، جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔ اس کے ساتھ مسام بھی سکڑ جاتے ہیں جس کی وجہ سے آپ جوان نظر آتے ہیں۔

benefits-of-besan-and-rose-water-on-face-in-Urdu

چہرے پر بیسن اور گلاب کا پانی کیسے لگائیں.(How To Apply Besan And Rose Water On Face)

چنے کے آٹے اور عرق گلاب کو چہرے پر استعمال کرنے کے لیے آپ فیس پیک بنا کر چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ بیسن اور گلاب واٹر کا فیس پیک بنانا بہت آسان ہے۔ آپ کو بس یہ کرنا ہے کہ 2 چمچ چنے کا آٹا لیں اور اس میں 2-3 چمچ عرق گلاب ملا دیں۔ انہیں اچھی طرح مکس کر کے ہموار پیسٹ بنا لیں۔ آپ کا فیس پیک تیار ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ فیس پیک زیادہ گاڑھا یا پتلا نہ ہو۔ آپ اپنی مرضی کے مطابق مواد کو بڑھا یا گھٹا سکتے ہیں۔ اسے چہرے کے ساتھ ساتھ کانوں اور گردن پر بھی اچھی طرح لگائیں۔ اسے 15-20 منٹ تک لگا رہنے دیں یا جب تک یہ خشک نہ ہو جائے۔ اس کے بعد ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ چہرے کو اچھی طرح خشک کرنے کے بعد موئسچرائزر لگانا نہ بھولیں۔ آپ اس فیس پیک کو ہفتے میں 2-3 بار لگا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button