صحت کا دیسی علاج

روزانہ کالی کھجور کھانے سے صحت کے لیے یہ 5 زبردست فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

Black Dates Benefits: کالی کھجور کھانے کے کیا فوائد ہیں اور اسے کس طرح استعمال کرنا چاہیے؟ آئیے اس بارے میں ماہرین سے تفصیل سے جانتے ہیں۔

Black Dates Benefits: بازار میں کھجور کی بہت سی شکلیں دستیاب ہیں. جن میں گیلی، خشک، پیلی، بھوری اور کالی کھجور شامل ہیں۔ آپ انہیں کسی بھی شکل میں استعمال کیوں نہیں کرتے، یہ سب صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ لیکن اس مضمون میں ہم کالی کھجور کے صحت سے متعلق فوائد پر بات کریں گے۔ سیاہ تاریخیں، جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، ظاہری شکل میں سیاہ ہیں۔ اس قسم کی کھجور خشک کھجور میں زیادہ دیکھی جاتی ہے۔ ان کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ان میں موجود غذائی اجزاء کے بارے میں بات کریں تو یہ غذائی فائبر، آئرن، پروٹین، پوٹاشیم اور میگنیشیم جیسے ضروری معدنیات سے بھی بھرپور ہوتے ہیں جس کی وجہ سے یہ صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ کالی کھجور کھانے کے فوائد. اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کالی کھجور کھانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

بلیک ڈیٹس کے فوائد.(Black Dates Benefits)

1. عمل انہضام کو بہتر بنائیں.(Improve digestion)

کالی کھجور کا استعمال معدے کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ غذائی ریشہ سے بھرپور ہے۔ یہ ہاضمے کے مسائل کو دور کرتا ہے اور معدے کو صحت مند رکھتا ہے۔ یہ گیس، بدہضمی، خراب ہاضمہ اور معدے کے دیگر مسائل کو دور کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں دہی کھانے کے بے شمار فائدے ہیں، جانیے کچھ نقصانات بھی

benefits-of-black-dates-or-khajoor-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ہیموگلوبن میں اضافہ.(Increase hemoglobin)

آئرن سے بھرپور ہونے کی وجہ سے کالی کھجور خون میں آکسیجن کی سطح بڑھانے کے ساتھ ساتھ خون کے سرخ خلیات کی تشکیل میں بھی مدد دیتی ہے۔ یہ جسم سے خون کی کمی دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ خون کی کمی کے مریضوں کو کھجور کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

3. ہڈیوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for bones)

سیاہ کھجور ہڈیوں کے ٹوٹنے کے خطرے کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ انہیں مضبوط بنانے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ کیونکہ یہ کیلشیم کے ساتھ ساتھ میگنیشیم اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے، اس میں فاسفورس بھی ہوتا ہے، جو ہڈیوں کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ دانتوں اور مسوڑھوں کو مضبوط بنانے میں بھی فائدہ مند ہے۔

4. بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھیں.(Keep blood pressure under control)

میگنیشیم، پوٹاشیم جیسے معدنیات بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے کے لیے بہت ضروری ہیں جو کہ کالی کھجور میں وافر مقدار میں موجود ہوتے ہیں۔ یہ خون میں موجود برے کولیسٹرول کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول کو فروغ دینے میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پیئیں، صحت کو بے شمار فوائد حاصل ہوں گے۔

5. دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کریں۔(Reduce the risk of heart diseases)

ہائی بی پی اور ہائی کولیسٹرول کی سطح دل کی بیماریوں کے لیے سب سے اہم خطرے والے عوامل میں سے ایک ہیں۔ لیکن کالی کھجور کھانے سے ان کو کنٹرول کرنے میں مدد ملتی ہے اور آپ کا دل صحت مند رہتا ہے۔ یہ آپ کو ہارٹ اٹیک، ناکامی اور فالج جیسے مسائل سے بھی بچاتا ہے۔

benefits-of-black-dates-or-khajoor-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

کالی کھجور کیسے کھائیں؟(How to eat black dates)

آپ کھجور کو دودھ کے ساتھ کھا سکتے ہیں. یا رات کو سونے سے پہلے انہیں دودھ میں ابال سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ 3-4 کھجوریں رات بھر پانی میں بھگو کر صبح پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ اپنے شیک اور اسموتھیز میں کھجوریں شامل کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button