بچوں کی صحت

بچوں کے لیے کاجو کے فائدے: کاجو بچوں کے دانت اور ہڈیاں مضبوط کرتا ہے، جانیے اس کے خاص فوائد

بچوں کے لیے کاجو کے فوائد: بچے اکثر ناشتے میں غیر معمولی چیزیں کھانا چاہتے ہیں۔ انہیں کاجو کھلانے کی بجائے ان کی صحت کے لیے اچھا رہے گا۔

آج کل کے بچے باہر کی چیزیں کھانا زیادہ پسند کرتے ہیں۔ خاص طور پر تیل والے نمکین اور فاسٹ فوڈز۔ لیکن یہ چیزیں بچوں کی صحت کے لیے نقصان دہ ہیں۔ یہ بچوں میں بچپن کے موٹاپے اور ذیابیطس کا خطرہ بڑھاتے ہیں۔ جوں جوں ان کی عمر بڑھتی ہے، انہیں کئی جان لیوا بیماریوں کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ اس لیے اپنے بچوں کو بچپن سے ہی صحت مند رکھنے کے لیے آپ کو ان کی خوراک اور طرز زندگی میں تبدیلیاں لانی ہوں گی۔ اس کے لیے آپ دو کام کر سکتے ہیں۔ سب سے پہلے اپنی خوراک میں قدرتی چیزیں شامل کریں جیسے پھل، سبزیاں اور خشک میوہ۔ دوم، انہیں ورزش اور یوگا کرنے کی ترغیب دیں۔ کھانے میں، آپ ناشتے کے طور پر خشک میوہ جات جیسے کاجو، بادام اور پستہ کھا سکتے ہیں۔ لیکن آج ہم آپ کو چھوٹے بچوں کے لیے کاجو کھانے کے فوائد کے ساتھ ساتھ یہ بھی بتائیں گے کہ آپ اسے اپنے بچوں کو کیسے کھلا سکتے ہیں۔

بچوں کے لیے کاجو کے فائدے.(cashew for toddlers)

1. ہڈیوں اور دانتوں کو مضبوط کرتا ہے۔(Strengthens Bones and Teeth)

کاجو ہڈیوں اور دانتوں دونوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ کاجو میں موجود فاسفورس بچے کی نشوونما کے دوران ہڈیوں اور دانتوں کے افعال کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ کاجو میں کاپر، مینگنیج، پوٹاشیم، کیلشیم، آئرن، میگنیشیم، زنک اور سیلینیم پائے جاتے ہیں جو ہڈیوں کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ بچوں کو چھ ماہ کی عمر میں دانت نکلنا شروع ہو جاتے ہیں، اس لیے انہیں کیلشیم کی ضرورت ہوتی ہے جو کاجو انہیں دے سکتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ غذائی اجزاء بھی بچوں کی نشوونما کے لیے ضروری ہیں اور کاجو اس سب میں مددگار ہے۔ اس کے لیے آپ بچوں کو کاجو کا دودھ دے سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بچے کو چوسنے کا ریفلیکس کیا ہے؟ ڈاکٹر سے معلوم کریں کہ یہ بچے میں کب اور کیوں ہوتا ہے۔

benefits of cashew for toddlers in urdu

2. قوت مدافعت بڑھاتا ہے۔(Boosts Immunity)

کاجو اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے جو قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ہے۔ دراصل، کاجو میں پروٹین، کاربوہائیڈریٹ اور زنک کی اچھی مقدار ہوتی ہے، جو جسم کو متعدی بیماریوں سے لڑنے کی طاقت دیتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ عناصر جسم کو ان بیماریوں سے بچانے میں بھی مدد دیتے ہیں اور اس طرح یہ جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

3. دماغ کو تیز کرتا ہے۔(Sharpens the brain)

کاجو میں موجود فائبر کی زیادہ مقدار میٹابولزم کو تیز کرکے اور ہاضمے کو بہتر بنا کر قبض کو روکنے میں مدد دیتی ہے۔ لیکن بچوں کو کاجو زیادہ مقدار میں نہ کھلائیں، ورنہ ان کا معدہ بھی خراب ہوسکتا ہے۔ انہیں صرف 5 سے 6 کاجو دیں۔ یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ بچوں کو کاجو سے الرجی تو نہیں ہے۔

4. بچوں میں قبض کا مسئلہ دور کرتا ہے۔(Removes the problem of constipation in children)

کاجو میں موجود فائبر کی زیادہ مقدار میٹابولزم کو تیز کرکے اور ہاضمے کو بہتر بنا کر قبض کو روکنے میں مدد دیتی ہے۔ لیکن بچوں کو کاجو زیادہ مقدار میں نہ کھلائیں، ورنہ ان کا معدہ بھی خراب ہوسکتا ہے۔ انہیں صرف 5 سے 6 کاجو دیں۔ یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ بچوں کو کاجو سے الرجی تو نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بچوں کی بھوک بڑھانے کے دیسی علاج: یہ 6 جڑی بوٹیاں آپ کے بچے کی بھوک میں اضافہ کریں گی،

benefits of cashew for toddlers in urdu

5. وزن میں کمی اور ذیابیطس کنٹرول میں مددگار.(Helpful in Weight Loss and Diabetes Control)

کاجو وزن کم کرنے میں مددگار ہے۔ کاجو ایک کم کیلوریز والا کھانا ہے۔ یہ فائبر اور پروٹین سے بھی بھرپور ہے جو بھوک کو کم کرنے اور پیٹ بھرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس طرح یہ بچوں کے وزن کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس طرح یہ ذیابیطس کو کنٹرول کرنے میں بھی مددگار ہے۔

اس کے علاوہ، کاجو فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے اور غذائی اجزاء سے بھرا ہوا ہے جو خون میں شکر میں اضافے کو روکنے اور ذیابیطس کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ، یہ انسولین کی پیداوار کو درست کرتا ہے، پری ذیابیطس بچوں میں ذیابیطس کی نشوونما کو روکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"