صحت مند غذا

چنے اور دودھ کو ایک ساتھ کھانے سے صحت کو یہ 5 زبردست فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

Benefits Of Chickpeas With Milk: چنے اور دودھ کو ایک ساتھ کھانے سے جسم مضبوط ہوتا ہے اور صحت کو بے شمار فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کے 5 فائدے اور کب کھائیں؟

Benefits Of Chickpeas With Milk: چنا ہم سب کے پسندیدہ ناشتے میں سے ایک ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ دودھ اپنے آپ میں ایک مکمل غذا ہے. جسے بچوں سے لے کر بڑوں تک ہر کوئی کھاتا ہے۔ صحت مند رہنے کے لیے دونوں غذائیں فٹنس سے محبت کرنے والوں کا پسندیدہ انتخاب ہیں۔ جسم کو مضبوط بنانے کے لیے ہو، وزن کم کرنے یا بڑھانے کے لیے. دونوں سب میں بہت فائدہ مند ہیں۔ لیکن لوگ عام طور پر دو بڑے کھانوں کے درمیان ناشتے کے طور پر چنا اور ناشتے یا رات کے وقت کے مشروب کے طور پر دودھ پینا پسند کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ آپ دونوں کو ایک ساتھ کھا سکتے ہیں. اور یہ مرکب صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا!

 چنا اور دودھ دونوں پروٹین اور کیلشیم جیسے ضروری غذائی اجزاء کے بہترین ذرائع ہیں۔ جو آپ کے جسم کو اندر سے مضبوط بناتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ مرکب وٹامن بی، سی، ڈی، کاربوہائیڈریٹس، فائبر، آئرن، میگنیشیم اور پوٹاشیم سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ صحت کے بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو چنے اور دودھ کھانے کے 5 فائدے کے ساتھ ساتھ کھانے کا صحیح وقت بتا رہے ہیں۔

چنے اور دودھ کھانے کے فائدے-(Chana With Milk Benefits)

1. مضبوط ہڈیاں اور مسلز بنائیں.(Build Strong Bones and Muscles)

کیلشیم اور پروٹین سے بھرپور ہونے کی وجہ سے یہ آپ کی ہڈیوں، مسلز اور دانتوں کو مضبوط بنانے میں بہت مددگار ہے۔ یہ ہڈیوں کے ٹوٹنے کے خطرے کو کم کرنے اور جوڑوں کے درد کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔

benefits-of-chana-with-milk-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھیں.(Keep Blood Pressure Under Control)

ضروری غذائی اجزاء جیسے کیلشیم، میگنیشیم اور پوٹاشیم بلڈ پریشر کی سطح کو نارمل رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ اس لیے یہ ہائی یا لو بلڈ پریشر کے مریضوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

3. دل کو صحت مند رکھیں.(Keep the Heart Healthy)

یہ مرکب رگوں میں جمع برے کولیسٹرول کو کم کرنے اور اچھے یا اچھے کولیسٹرول کو بڑھانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ جس کی وجہ سے یہ بلڈ پریشر کو کنٹرول کرکے دل کو صحت مند رکھتا ہے اور دل کی بیماریوں جیسے ہارٹ اٹیک، فالج کا خطرہ کم کرتا ہے۔

4. وزن کے انتظام میں مدد کرتا ہے۔(Helps in Weight Management)

یہ مرکب ان لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے جو وزن بڑھا رہے ہیں اور کم کر رہے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو اپنی ضرورت کے مطابق کسی فٹنس ماہر سے صحیح مقدار معلوم کرنی ہوگی۔ یہ بھوک کو کنٹرول کرنے، آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے اور غیر صحت بخش کھانے کی خواہش کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

5. جلد اور بالوں کو صحت مند رکھیں.(Keep Skin and Hair Healthy)

پروٹین اور آئرن سے بھرپور دودھ اور چنے آپ کے بالوں کو مضبوط بناتے ہیں اور جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ہیں۔ صاف چمکدار جلد حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ، یہ آپ کو مضبوط، گھنے اور چمکدار بالوں کو حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بھنڈی کا پانی خالی پیٹ پئیں، جسم کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

benefits-of-chana-with-milk-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دودھ اور چنا کھانے کے دیگر فوائد –(Doodh Aur Chana Ke Fayde)

  • آپ کو توانائی دیتا ہے اور تھکاوٹ کو دور کرتا ہے۔
  • بلڈ شوگر کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • یہ جسم میں خون کی کمی کو دور کرنے اور روکنے میں مددگار ہے۔
  • دماغ کو صحت مند رکھتا ہے اور یادداشت بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ ذہنی حالات جیسے اضطراب، تناؤ کو سنبھالنے میں بھی مددگار ہے۔
  • قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ جو موسمی الرجی اور وائرل انفیکشن کو روکنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔
  • یہ کینسر کے خلیوں کی نشوونما کو روکنے اور کینسر کو روکنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 چیزیں دیسی گھی میں ملا کر کھائیں، جسم کو ملیں گے کئی انوکھے فائدے

دودھ اور چنے کب کھائیں -(Doodh Aur Chana Kab Khaye)

بھنے ہوئے چنے اور دودھ کو صبح ناشتے میں ایک ساتھ کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ دن کے دو بڑے کھانوں کے درمیان یا ناشتے سے دوپہر کے کھانے یا دوپہر کے کھانے سے رات کے کھانے کے درمیان میں دودھ اور چنے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ ان کو گڑ کے ساتھ کھائیں تو اس سے بے پناہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button