صحت مند غذا

سونے سے پہلے کھجور کو دودھ کے ساتھ کھائیں، آپ کو یہ زبردست فائدے حاصل ہوں گے۔

Benefits of Dates with Milk: رات کو سونے سے پہلے کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانا صحت کے لیے بے حد فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ کیسے

رات کو دودھ پینا صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔آپ نے سنا ہی ہوگا کئی بار ہم بازار سے لائے گئے مختلف قسم کے پاؤڈرز کو دودھ میں ملا کر اسے مزیدار اور غذائیت سے بھرپور بناتے ہیں۔ یہ پاؤڈر دودھ کا ذائقہ بڑھاتے ہیں لیکن بعض اوقات یہ جسم کو نقصان پہنچاتے ہیں۔ دودھ کو مزیدار اور لذیذ بنانے کے لیے دودھ میں کھجور ڈال کر رات کو پی لیں۔ یہ نہ صرف آپ کی صحت کو تندرست رکھے گا بلکہ آپ کو اس کا ٹیسٹ بھی بہت پسند آئے گا۔ کھجور اور دودھ ملا کر جسم کو طاقت دیتے ہیں۔ ساتھ ہی یہ معدے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں رات کو دودھ میں کھجور کھانے کے فوائد۔

Benefits of Dates with Milk in urdu
All Image Source: Freepik.com

اچھی نیند۔ Good sleep

دودھ کیلشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے اور کھجور میگنیشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے دودھ کا ذائقہ بہت اچھا ہو جاتا ہے۔ سونے سے پہلے 4-5 کھجوریں دودھ میں ملا کر کھانے سے نیند اچھی آتی ہے کیونکہ اس میں موجود میگنیشیم سونے میں مدد دیتا ہے۔ جو لوگ بے خوابی کا شکار ہوتے ہیں ان کے لیے رات کو دودھ میں کھجور ملا کر پینا بہت فائدہ مند ہے۔

Benefits of Dates with Milk in urdu
All Image Source: Freepik.com

جلد کے لئے۔ for skin

کھجور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے جو کہ بڑھاپے کی علامت کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اس کا استعمال جلد پر بڑھتی عمر کے اثرات کو کم کرتا ہے۔ دودھ میں کھجور ملا کر باقاعدگی سے پینے سے چہرے کی چمک بڑھتی ہے۔ اس کو پینے سے جسم کو طاقت بھی ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: نیند نہیں آتی تو سونے سے پہلے پستے کھائیں، رات کو پستے کھانے کے فائدے جانیے.

خون کی کمی کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ remove the problem of anemia

دودھ اور کھجور کھانے سے خون کی کمی کا مسئلہ چند دنوں میں آسانی سے دور ہو جاتا ہے۔ کھجور کو آئرن کا بہت اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ خون کی کمی آئرن کی کمی کا نتیجہ ہے۔ اس پریشانی پر قابو پانے کے لیے دودھ میں کھجور ملا کر کھائیں۔ یہ آپ کا ہیموگلوبن بڑھاتا ہے اور خون کی کمی کا مسئلہ دور کرتا ہے۔

Benefits of Dates with Milk in urdu
All Image Source: Freepik.com

حمل میں فائدہ مند۔beneficial in pregnancy

کئی بار حمل میں خواتین میں ہیموگلوبن کی مقدار بہت کم ہوتی ہے۔ ایسے میں کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے اس مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے جنین کی نشوونما بھی اچھی ہوتی ہے۔ دودھ میں بھگو کر کھجور کھانے سے آکسیٹوسن کی مقدار بڑھ جاتی ہے جو کہ ڈلیوری کے وقت بچہ دانی کی حساسیت بڑھانے کا کام کرتی ہے۔ خیال رہے کہ حمل کے دوران دودھ میں کھجور ملا کر کھانے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ حمل کے دوران اسے استعمال کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

نظام ہضم کو بہتر بنائیں۔ improve digestive system

رات کو دودھ میں کھجور ڈال کر پینے سے نظام ہاضمہ درست رہتا ہے۔ کھجور فائبر سے بھرپور ہوتی ہے جو کہ پیٹ کو صاف رکھنے میں مدد دیتی ہے۔ اگر آپ اسے باقاعدگی سے پیتے ہیں تو قبض کا مسئلہ نہیں ہوتا۔ کھجور معدے کو صاف رکھنے میں مدد دیتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اجوائن کو دودھ میں ملا کر پینے سے ان 5 مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔

دودھ کے ساتھ کھجور کے فوائد۔ Benefits of Dates with Milk

دودھ اور کھجور کا استعمال کیسے کریں۔ How to consume milk and dates

دودھ کو ہلکی آنچ پر رکھیں۔ جب دودھ تھوڑا گرم ہو جائے تو اس میں 5 سے 6 کھجوریں ڈال دیں۔ دودھ اور کھجور کو تھوڑی دیر پکنے دیں۔ اگر آپ چاہیں تو کھجوروں سے دانا بھی نکال سکتے ہیں۔ دودھ کو اتنی دیر تک گیس پر رکھنا پڑتا ہے کہ کھجور کا سارا ذائقہ دودھ میں آجائے۔ اس کے بعد کھجور کھائیں اور دودھ ہلکا گرم پی لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button