صحت مند غذا

خشک خوبانی کھانے سے صحت کے لیے یہ 5 فائدے، جانیے اس کے استعمال کا طریقہ اور کچھ نقصانات

خشک خوبانی کا استعمال صحت کے لیے بہت سے فوائد کا حامل ہے۔ ایسی صورتحال میں اس کے فائدے اور نقصانات جانیں۔

خشک میوہ جات صحت کے لیے بہت مفید ہیں۔ ایسا ہی ایک خشک میوہ خشک خوبانی یعنی خشک خوبانی ہے، آپ کو بتاتے چلیں کہ خوبانی کے اندر توانائی، پروٹین، سوڈیم، آئرن، کیلشیم، فائبر، وٹامن اے، وٹامن سی وغیرہ جیسے غذائی اجزاء موجود ہوتے ہیں. جو صحت کو کئی مسائل سے دور رکھ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ یہ صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ آج کا مضمون صرف خشک خوبانی پر ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتائیں گے کہ خشک خوبانی کے استعمال سے صحت کو کیا کیا فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ آپ اس کے کچھ نقصانات کے بارے میں بھی جان لیں گے۔

Benefits of dried apricots Side effects in urdu

1۔آنکھوں کا مسئلہ دور کرتا ہے۔

خشک خوبانی آپ کی آنکھوں کو صحت مند بنانے میں بہت مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔ واضح کریں کہ خشک خوبانی کے اندر وٹامن سی پایا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے آنکھوں کے مسائل جیسے خشک آنکھیں، رات کا اندھا پن وغیرہ کا خطرہ دور کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ وٹامن اے کے استعمال سے آنکھوں کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

2-ہڈیاں مضبوط بنائیں.

خشک خوبانی ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بہت مفید ثابت ہوتی ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ سوکھی خوبانی کے اندر بوران موجود ہوتا ہے۔ ایسی صورت میں اس کے استعمال سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔ ساتھ ہی اس کے اندر پایا جانے والا کیلشیم ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بہت مفید ہے۔ کمزور ہڈیوں والے افراد اپنی خوراک میں خشک خوبانی شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کا تیل یا ناریل کا تیل؟ کس تیل میں کھانا پکانا صحت کے لیے فائدہ مند ہے؟

3- خون کی کمی سے بچاتا ہے۔

خشک خوبانی خون کی کمی کو روکنے میں بہت مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔ بتا دیں کہ خشک خوبانی کے اندر آئرن موجود ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ جسم میں آئرن کی کمی کی وجہ سے خون کی کمی کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں خشک خوبانی کے استعمال سے خون کی کمی سے بچاؤ ممکن ہے۔

4۔وزن کم کرنے میں مفید ہے۔

آج کے دور میں لوگ اپنے بڑھتے ہوئے وزن سے بہت پریشان ہیں۔ ایسی صورتحال میں ان لوگوں کو بتائیں کہ خشک خوبانی کے اندر فائبر موجود ہوتا ہے جو کہ نہ صرف بھوک کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے بلکہ وزن کم کرنے میں بھی مفید ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ اپنی خوراک میں خشک خوبانی کو شامل کرکے وزن میں اضافے سے نجات حاصل کرسکتے ہیں۔

5۔خشک خوبانی قبض کو دور کرتی ہے۔

خشک خوبانی قبض دور کرنے میں بہت مددگار ثابت ہوتی ہے۔ واضح کریں کہ خشک خوبانی کے اندر فائبر موجود ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں اس کے استعمال سے قبض کے مسئلے پر بھی قابو پایا جا سکتا ہے۔ واضح کریں کہ قبض کا مسئلہ غلط خوراک یا جسمانی سرگرمیوں کی کمی کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ ایسے میں لوگ خشک خوبانی کو اپنی خوراک میں شامل کرکے قبض کے مسئلے سے نجات حاصل کرسکتے ہیں۔ تاہم اگر مسئلہ زیادہ سنگین ہو تو ڈاکٹر سے رابطہ ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں بار بار چائے-کافی نہیں بلکہ ان 5 طریقوں سے دودھ پئیں، صحت بہتر ہو گی۔

Benefits of dried apricots Side effects in urdu

خشک خوبانی کے نقصانات.

1- ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اوکراٹوکسین کا کچھ حصہ جسے زہریلا مادہ کہا جاتا ہے، خشک خوبانی کے اندر پایا جاتا ہے۔ ایسے میں اس کے استعمال سے جسم کے کئی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

2 – حاملہ خواتین یا دودھ پلانے والی خواتین کو اپنی خوراک میں خشک خوبانی شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہرین سے مشورہ لینا چاہیے۔

3 – خشک خوبانی کا استعمال فنگس کا مسئلہ پیدا کر سکتا ہے۔

4- اگر خشک خوبانی کو صحیح طریقے سے نہ چبایا جائے تو اس سے آنتوں سے متعلق مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات بتاتے ہیں کہ خشک خوبانی کھانے سے جسم کو کیا کیا فوائد حاصل ہو سکتے ہیں۔ لیکن اس کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتی ہے۔ ایسے میں سب سے پہلے اس کی محدود مقدار کا علم لینا ضروری ہے۔ تب ہی اسے اپنی خوراک میں شامل کریں۔ حاملہ خواتین یا دودھ پلانے والی خواتین اپنی خوراک میں خشک خوبانی شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔ یہاں تک کہ اگر آپ کسی خاص غذا پر عمل پیرا ہیں یا کسی سنگین مسئلے کا شکار ہیں، تب بھی خشک خوبانی کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے کسی ماہر سے مشورہ کرنا ضروری ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort