صحت کا دیسی علاج

خشک ادرک اور لونگ کے فائدے: خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے سے یہ 6 فائدے صحت کو ملتے ہیں

لونگ اور خشک ادرک کا استعمال صحت کو بہت سے فائدے دیتا ہے، جانیے خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے کے فوائد اور طریقہ۔

benefits of dried ginger and cloves in Urdu : خشک ادرک اور لونگ کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آیوروید میں خشک ادرک کو بطور دوا استعمال کیا جاتا ہے۔ خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے سے آپ کی صحت کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ خشک ادرک خشک ادرک کو خشک کرکے تیار کیا جاتا ہے، لوگ خشک ادرک کو پیس کر کئی مسائل میں استعمال کرتے ہیں۔ خشک ادرک سے تیار کردہ خشک ادرک کو کئی مسائل میں استعمال کیا جاتا ہے اور اس کے علاوہ اسے کھانے میں مصالحے کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ ادرک اور لونگ میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی سوزش اور بیٹا کیروٹین کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے سے آپ جسم کے کئی سنگین مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

benefits of dried ginger and cloves in Urdu

خشک ادرک اور لونگ کے فوائد (The benefits of dried ginger and cloves)

خشک ادرک اور لونگ میں موجود خصوصیات جسم کے لیے بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہیں۔ ان دونوں کو ایک ساتھ استعمال کرنے سے آپ کئی بیماریوں میں بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ لونگ میں موجود خصوصیات مردوں کے بہت سے مسائل کے لیے انتہائی مفید تصور کی جاتی ہیں۔ آئیے ہمیں آروگیہ ہیلتھ سنٹر کے آیورویدچاریہ ڈاکٹر ایس کے پانڈے سے خشک ادرک اور لونگ کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  گڑ اور کالی مرچ کے فوائد: گڑ اور کالی مرچ کا مرکب نزلہ و زکام جیسے 8 مسائل کو دور کرتا ہے

1. قوت مدافعت بڑھانے میں مفید ہے۔ (Useful in boosting immunity)

خشک ادرک اور لونگ کا استعمال جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ خشک ادرک اور لونگ کے اندر کیپساسین اور کرکومین جیسے اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں۔ ان دونوں کو ایک ساتھ کھانے سے مدافعتی نظام کو کافی فائدہ ہوتا ہے۔ قوت مدافعت کو مضبوط بنانے کے لیے خشک ادرک اور لونگ کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

2. دانت کے درد کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔ Beneficial in the problem of toothache

لونگ اور خشک ادرک میں موجود خواص درد کو دور کرنے میں بہت مفید قرار دیے جاتے ہیں۔ لونگ کو درد کم کرنے والا بھی سمجھا جاتا ہے۔ لونگ میں موجود اینٹی بیکٹیریل خصوصیات دانت کے درد میں بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہیں۔ لونگ کا تیل دانت کے درد کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ درد کے وقت ایک لونگ اور تھوڑی سی خشک ادرک دانت کے نیچے رکھ لیں تو درد دور ہو جاتا ہے۔ ان دونوں چیزوں کو ہلکا سا چبانے سے دانت کے درد میں آرام ملتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

3. سانس کے مسائل میں آرام (Relief in respiratory problems)

سانس کی تکالیف میں لونگ اور خشک ادرک کا کاڑھا پینے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ خشک ادرک، لونگ اور شہد ملا کر کاڑھی بنا لیں اور دن میں تین سے پانچ بار کھائیں۔ ایسا کرنے سے سانس کے مسائل میں فائدہ ہوتا ہے۔ اسے صرف سونگھنے سے نزلہ، کھانسی، دمہ، برونکائٹس، سائنوسائٹس وغیرہ جیسے مسائل میں فوری آرام ملتا ہے۔

benefits of dried ginger and cloves in Urdu

4. سوزش کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔( Beneficial in the problem of inflammation)

جسم میں سوزش کسی بھی مسئلے کی وجہ سے آسکتی ہے، ایسی صورت میں ادرک کا پاؤڈر اس موقع کو دور کرنے میں بہت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ جوڑوں کے درد کو کم کرنے کی خصوصیات بھی اس کے اندر پائی جاتی ہیں، ایسی صورت میں دو سے تین چمچ پاؤڈر کو پانی میں ابال کر پی لیں۔ ایسا کرنے سے گھٹنوں کا درد، جوڑوں میں سوجن وغیرہ کو دور کیا جا سکتا ہے۔ آپ اس کا پیسٹ جوڑوں پر بھی لگا سکتے ہیں۔

5. نظام ہاضمہ کے لیے مفید ہے۔ (Useful for the Digestive System)

لونگ کا استعمال ہاضمے کے مسائل سے نجات دلاتا ہے۔ لونگ اور خشک ادرک کو ایک ساتھ کھانے سے قوت ہضم میں اضافہ ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ لونگ کھانے سے پیٹ کے کیڑے بھی مر جاتے ہیں۔ روزانہ دو لونگ کھانے میں کھانے سے ہاضمہ اور نظام انہضام صحت مند رہتا ہے۔

6. قے اور متلی میں فائدہ مند ہے۔( Beneficial in vomiting and nausea)

قے اور متلی کے مسئلے میں لونگ اور خشک ادرک کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ قے کی صورت میں لونگ کے پاؤڈر کو خشک ادرک میں ملا کر شہد کے ساتھ کھانے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو متلی محسوس ہو رہی ہے تو 2 لونگ پیس لیں اور ایک چمچ چینی میں تھوڑا سا پانی ملا کر ابالیں اور ٹھنڈا ہونے دیں۔ اسے پینے کے بعد متلی آنا بند ہو جاتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ حمل کے دوران متلی کے مسئلہ میں بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں:   لیموں اور ہلدی کے فوائد: جسم کے ان 5 مسائل میں لیموں اور ہلدی کا استعمال فائدہ مند ہے۔

خشک ادرک اور لونگ کا مذکورہ طریقے سے استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کسی بھی قسم کی دوائی استعمال کرنے سے پہلے آپ کو ماہر ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button