صحت مند غذا

بھنڈی کا پانی خالی پیٹ پئیں، جسم کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

بھنڈی کا پانی پینے کے فائدے: بھنڈی کے پانی میں کئی طرح کے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو موٹاپے کو کم کرنے، بینائی بڑھانے میں معاون ہیں۔

Benefits of okra water: بھنڈی ایک ایسی سبزی ہے جسے دیکھ کر اکثر بچے منہ بناتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ گھر کے بزرگ بھنڈی کو ذائقے سے کھاتے ہیں۔ بھنڈی بہت سے غذائی اجزاء کا خزانہ ہے۔ بھنڈی میں پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، کیلشیم، فاسفورس، وٹامنز ‘اے’، بی، ‘سی’، تھامین اور رائبوفلاوین جیسے بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ بھنڈی مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے اور خون کے بہاؤ کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہے۔ خواتین کی انگلی ہی نہیں خواتین کا پانی بھی صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں. خواتین کے پانی کے استعمال کے فوائد اور اسے کیسے بنایا جا سکتا ہے۔

بھنڈی کا پانی کیسے بنایا جائے؟ –(How to make bhindi water)

بھنڈی کا پانی بنانے کے لیے 8 سے 10 انگلیوں کو درمیان سے کاٹ کر 2 گلاس پانی میں رات بھر بھگو دیں۔

جب انگلی کو رات بھر پانی میں بھگو دیا جائے تو پھلی سے بچا ہوا رس نچوڑ کر پانی میں ملا دیں۔

آپ کی بھنڈی کا پانی تیار ہے۔ اس کے علاوہ بھنڈی کے پانی کو ابال کر بھی بنایا جا سکتا ہے۔

بھنڈی کا پانی بنانے کے لیے 2 گلاس پانی گرم کریں۔

اس پانی میں 10 سے 15 انگلیوں کو درمیان سے کاٹ کر ڈال دیں۔

بھنڈی کو پانی کے ساتھ 2 سے 3 منٹ تک ابالنے دیں۔

جب عورت کی انگلی کا سارا رس پانی میں نکل جائے تو اسے گلاس میں چھان لیں۔

آپ کی بھنڈی کا پانی پینے کے لیے تیار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ہم صبح خالی پیٹ آلو کھا سکتے ہیں؟ ماہر کی رائے جانیں۔

benefits-of-drinking-bhindi-water-on-an-empty-stomach-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

بھنڈی کا پانی پینے کے فائدے –(Benefits of drinking bhindi water)

قبض کا مسئلہ دور کرتا ہے۔

بھنڈی کے پانی میں فائبر کی مناسب مقدار پائی جاتی ہے۔ فائبر ہاضمے کے مسائل پر قابو پانے میں مدد کرتا ہے۔ بھنڈی کے پانی میں فائبر کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے یہ معدے کی صفائی میں موثر ہے۔ جو قبض کے مسئلے پر قابو پانے میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔

قوت مدافعت کو بڑھانا

بھنڈی میں وٹامن سی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس لیے بھنڈی کا پانی قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ بدلتے موسم میں جن لوگوں کو نزلہ، کھانسی، بخار کی پریشانی ہوتی ہے. انہیں ہفتے میں 1 سے 2 بار بھنڈی کا پانی پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

بینائی میں اضافہ

بھنڈی میں وٹامن اے اور بیٹا کیروٹین پایا جاتا ہے. اس لیے یہ بینائی بڑھانے کا کام کرتا ہے۔ آنکھوں کی بینائی بڑھانے کے لیے. خواتین کا پانی باقاعدگی سے پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

خون کی کمی کی روک تھام

بھنڈی میں فولاد وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ آئرن کی زیادہ مقدار کھانے سے ہیموگلوبن میں اضافہ ہوتا ہے. جس سے خون کی کمی کی شکایت دور ہوتی ہے۔ خواتین کی انگلی کے غذائی اجزاء خون کے بہاؤ کو درست کرنے. میں بھی مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 چیزیں دیسی گھی میں ملا کر کھائیں، جسم کو ملیں گے کئی انوکھے فائدے

وزن کو کنٹرول کرنے میں مددگار

بھنڈی کے پانی میں موجود غذائی اجزاء وزن کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ وزن کم کرنے اور موٹاپے کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

benefits-of-drinking-bhindi-water-on-an-empty-stomach-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

بھنڈی کا پانی کب پینا چاہیے؟

بھنڈی کا پانی ہمیشہ کھانا کھانے سے آدھا گھنٹہ پہلے پینا چاہیے۔ کھانا کھانے سے پہلے بھنڈی کا پانی پینے سے جسم کو تمام فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ بھنڈی کا پانی کبھی بھی خالی پیٹ نہیں پینا چاہیے۔ اگر آپ حاملہ ہیں یا چھوٹے بچے کو دودھ پلا رہی ہیں. تو بھنڈی کا پانی پینے سے پہلے ڈاکٹر یا ماہر غذائیت سے مشورہ کریں۔ جن لوگوں کو بھنڈی سے الرجی ہے. ان کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ اس کا پانی نہ پییں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"