صحت مند غذا

کھانا کھانے کے بعد چھاچھ پینے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

کھانے کے بعد چھاچھ پینے کے فوائد: چھاچھ پینے سے صحت کے لیے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں لیکن کھانا کھانے کے بعد چھاچھ پینا زیادہ فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

چھاچھ پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ماہرین صحت کے مطابق اگر آپ روزانہ ایک گلاس چھاچھ پیتے ہیں. تو یہ نہ صرف آپ کو صحت مند رکھتا ہے بلکہ کئی خطرناک بیماریوں کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔ جسم کی گرمی کو کم کرنے اور ٹھنڈا رہنے کے لیے چھاچھ کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ چھاچھ پینا جسم کو ضروری غذائیت فراہم کرتا ہے، کیونکہ اس میں وٹامنز اور معدنیات جیسے وٹامن اے، بی، سی اور ای کے ساتھ ساتھ کیلشیم، آئرن، زنک اور پوٹاشیم بھی پائے جاتے ہیں۔ دوپہر کے وقت چھاچھ کا استعمال سب سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ چھاچھ براہ راست یا کھانے کے ساتھ کھاتے ہیں۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اگر آپ کھانے کے 5 سے 10 منٹ بعد چھاچھ پیتے ہیں تو اس سے آپ کو بہت سے صحت کے فوائد حاصل ہوسکتے ہیں؟ طبی ماہر غذائیت اور غذائی ماہر گریما گوئل کے مطابق کھانے کے ساتھ چھاچھ پینے سے کچھ دیر بعد چھاچھ پینا زیادہ فائدہ مند ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کھانے کے بعد چھاچھ پینے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

 کھانے کے بعد چھاچھ پینے کے فوائد.(Benefits Of Drinking Buttermilk After A Meal)

1. جسم کو Detoxifies.(Detoxifies the body)

کھانے کے بعد چھاچھ کا استعمال کھانے کے بہتر ہضم ہونے اور اسے توانائی میں تبدیل کرنے میں مدد کرتا ہے، کیونکہ اس میں رائبوفلاوین ہوتا ہے۔ یہ آپ کے جگر کے کام کو بہتر بناتا ہے، جو جسم سے زہریلے مادوں کو باہر نکالنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ٹماٹر خالی پیٹ کھانا فائدہ مند ہے؟ جانیے ماہرین سے

benefits-of-drinking-buttermilk-after-a-meal-in-Urdu
source image freepik

2. اپھارہ دور کرتا ہے۔(Relieves Bloating)

بہت سے لوگوں کو کھانے کے بعد پیٹ پھولنے کا مسئلہ ہوتا ہے۔ چھاچھ کا استعمال پیٹ کی گیس اور اپھارہ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور اپھارہ سے نجات دلاتا ہے۔

3. قبض کا کوئی مسئلہ نہیں ہوتا.(There is no problem of constipation)

قبض کا مسئلہ کھانا ہضم نہ ہونے کی وجہ سے ہوتا ہے۔ جب آپ کھانے کے بعد چھاچھ کا استعمال کرتے ہیں تو اس سے ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ چھاچھ پینے سے آنتوں میں صحت مند بیکٹیریا کو فروغ ملتا ہے، تیزابیت سے نجات ملتی ہے اور قبض سے بچا جاتا ہے۔

4. بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔(Keeps Blood Pressure Controlled)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق کھانے کے بعد چھاچھ پینے سے خراب کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ چھاچھ میں بائیو ایکٹیو پروٹین ہوتا ہے، جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

5. کھانے سے غذائی اجزاء کے جذب کو بہتر بناتا ہے۔(Improves absorption of nutrients from food)

اگر آپ کھانے کے بعد چھاچھ پیتے ہیں تو کھانے میں موجود غذائی اجزاء بہتر طور پر جذب ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے جسم کو مناسب غذائیت ملتی ہے اور جسم میں غذائی اجزاء کی کمی نہیں ہوتی۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکڑی سے دانتوں کے مسائل دور کریں، یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

benefits-of-drinking-buttermilk-after-a-meal-in-Urdu
source image freepik

چھاچھ کے صحت سے متعلق فوائد حاصل کرنے کے لیے دوپہر کے کھانے کے بعد چھاچھ پینا سب سے زیادہ فائدہ مند ہے۔ رات کے کھانے اور ناشتے کے بعد چھاچھ کے استعمال سے پرہیز کریں، کیونکہ چھاچھ ٹھنڈک کا اثر رکھتی ہے اور اس دوران آپ کے ہاضمے کی آگ کو کمزور کرتی ہے۔ اگر آپ اس دوران چھاچھ پیتے ہیں تو اس سے جسم میں بلغم بڑھ جاتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button