جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

میتھی کے بیجوں کا پانی پینے سے جلد کی یہ 5 پریشانیاں دور ہو سکتی ہیں۔

Fenugreek Seeds Water Benefits For Skin: میتھی کے پانی کے نہ صرف جسمانی صحت بلکہ جلد کے لیے بھی بہت سے فوائد ہیں، جانیے اسے باقاعدگی سے پینے کے 5 فائدے

Fenugreek Seeds Water Benefits For Skin: میتھی کے بیج صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ غذائیت سے بھرپور اس بیج کو نہ صرف کھانے سے. بلکہ اس کا پانی پینے سے بھی بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ یہ جسمانی، ذہنی، جلد اور بالوں سمیت مجموعی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ میتھی کے دانے جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں.ہم میں سے اکثر لوگ صبح خالی پیٹ میتھی کے دانے کھانا پسند کرتے ہیں. کچھ لوگ انہیں براہ راست استعمال کرتے ہیں، کچھ لوگ صبح کے وقت میتھی کے دانے پانی میں بھگو کر کھاتے ہیں. جب کہ کچھ انہیں ہربل چائے میں ابال کر پی لیں۔ لیکن ہم میں سے اکثر لوگ میتھی کے بیج کھاتے ہیں. لیکن بچا ہوا پانی پھینک دیتے ہیں۔

جبکہ یہ آپ کی صحت کے لیے خاص طور پر آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ میتھی کے بیجوں کو رات بھر بھگو کر پی لیں. یا صبح خالی پیٹ میتھی کے دانے کا پانی ابال کر پی لیں تو اس کے ساتھ میتھی کے دانے چبا کر کھائیں. اس سے جلد کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو جلد کے لیے میتھی کے بیجوں کا پانی پینے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

benefits-of-drinking-fenugreek-seeds-water-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

میتھی کے بیج جلد کے لیے کیسے فائدہ مند ہیں؟(Methi Seeds Benefits For Skin)

میتھی کے بیج جلد کے لیے ضروری غذائی اجزا سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس میں آئرن، کاپر، وٹامن بی، سی جیسے ضروری غذائی اجزا پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ مینگنیج، فاسفورس اور میگنیشیم جیسے غذائی اجزاء کا بھی بہترین ذریعہ ہے۔ جس کی وجہ سے یہ جلد کے ٹون کو بہتر بنانے اور جلد کو نکھارنے میں مدد کرتا ہے۔ قدرتی ڈیٹوکس ڈرنک اور خون صاف کرنے والا۔ یہ جسم اور خون میں جمع گندگی، نقصان دہ ذرات اور فری ریڈیکلز کو ختم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ان 5 طریقوں سے چہرے پر چقندر کا رس استعمال کریں، آپ کو گلابی رنگت ملے گی۔

جلد کے لیے میتھی کے بیجوں کا پانی پینے کے فائدے-(Methi Water Prinking Benefits For Skin)

  • ایکنی کے مسئلے سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔
  • جلد کے دانے، خارش یا دیگر الرجی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • دھبے صاف ہو جاتے ہیں، جلد چمکدار ہو جاتی ہے۔
  • یہ عمر بڑھنے کی علامات کو کم کرنے اور بڑھاپے میں تاخیر کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
  • یہ جسم میں ہائیڈریشن کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے، جو جلد میں نمی کو برقرار رکھنے اور اسے کومل بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: فنگل مہاسے عام مہاسوں سے مختلف ہیں ، اس کی شناخت اور اس کا علاج جانیں۔

benefits-of-drinking-fenugreek-seeds-water-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

میتھی کا پانی بنانے کا طریقہ – (How To Make Methi Water)

میتھی کا پانی بنانے کے لیے رات کو سونے سے پہلے 1 چائے کا چمچ میتھی کے دانے 200 ملی لیٹر پانی میں بھگو دیں۔ صبح اس کو گیس پر ہلکا گرم کر کے چھان لیں پھر اس میں شہد اور لیموں کا رس ملا کر پی لیں۔ اس سے جلد کو زبردست فوائد حاصل ہوں گے۔ لیکن میتھی کے بیجوں کو نہ پھینکیں، انہیں بھی چبائیں، یا آپ ان کو اگا کر اپنے سلاد میں شامل کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button