صحت کا دیسی علاج

سردیوں میں گرم پانی پینے سے یہ 5 فائدے ملتے ہیں، سردی کے مسائل دور رہیں گے۔

Benefits of drinking hot water in winter: سردیوں میں گرم پانی پینے کی وجہ سے جسم کے کئی مسائل آسانی سے دور ہوجاتے ہیں۔(

Benefits of drinking hot water in winter: سردیاں آتے ہی موسمی امراض کے مسائل بھی شروع ہو جاتے ہیں۔ بہت سے لوگ سردی سے بچنے کے لیے بہت سے کپڑے پہننا شروع کر دیتے ہیں۔ زیادہ کپڑے پہننے کی وجہ سے کئی بار سانس لینے میں پریشانی ہوتی ہے. اور چلنے پھرنے میں بھی پریشانی ہوتی ہے۔ ایسے میں جسم کو گرم رکھنے اور موسمی بیماریوں سے بچنے کے لیے سردیوں میں بھی جسم کو اندرونی طور پر گرم رکھنا ضروری ہے۔ سردیوں میں اگر آپ باقاعدگی سے گرم پانی پیتے ہیں تو جسم اندرونی طور پر گرم رہے گا۔ گرم پانی پینے سے وزن کم ہوگا اور قوت مدافعت بھی مضبوط ہوگی۔ آئیے جانتے ہیں سردیوں میں گرم پانی پینے کے دیگر فوائد کے بارے میں۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔(aids in weight loss)

اگر آپ بھی سردیوں میں وزن کم کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو باقاعدگی سے نیم گرم پانی پیئے۔ گرم پانی پینے سے وزن میں تیزی سے کمی آتی ہے اور پیٹ کی چربی بھی کم ہوتی ہے۔ سردیوں میں گرم پانی پینے سے بھوک جلدی نہیں لگتی۔ جو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

benefits-of-drinking-warm-water-during-winters-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

قبض سے چھٹکارا حاصل کریں.(get rid of constipation)

سردیوں میں گرم پانی پینے سے قبض ٹھیک ہو جاتی ہے۔ بہت سی غذائیں کھانے سے سردیوں میں قبض کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس طرح گرم پانی پینے سے قبض آسانی سے دور ہو جاتی ہے۔ گرم پانی پاخانہ کو نرم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے باقاعدگی سے پینے سے گیس اور تیزابیت کے مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں۔

قوت مدافعت کو مضبوط کریں.(strengthen immunity)

باقاعدگی سے گرم پانی پینے سے قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ گرم پانی موسمی بیماریوں سے بھی بچاتا ہے اور جسم کو اندرونی طور پر گرم رکھتا ہے۔ اس کو پینے سے نزلہ و زکام کے مسائل ٹھیک ہو جاتے ہیں۔ گرم پانی جسم کو زیادہ دیر تک ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- پھٹکری ان 7 طریقوں سے آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتی ہے. ،کس طرح استعمال کریں اور احتیاطی تدابیر۔

چمکتی ہوئی جلد.(glowing skin)

سردیوں میں باقاعدگی سے گرم پانی پینے سے جسم سے زہریلے مادے خارج ہوتے ہیں اور جلد بھی چمکدار ہوتی ہے۔ گرم پانی پینے سے جسم میں خون کی روانی بہتر ہوتی ہے اور جلد چمکدار ہوتی ہے۔ سردیوں میں کئی بار کم پانی پینے کی وجہ سے جلد خشک ہوجاتی ہے۔ ایسی صورت میں گرم پانی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں مدد کرتا ہے۔

benefits-of-drinking-warm-water-during-winters-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دانت کے درد میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in toothache)

سردیوں میں کئی بار بہت زیادہ مٹھائیاں کھانے کی وجہ سے دانت میں درد شروع ہو جاتا ہے۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے سردیوں میں گرم پانی پییں۔ گرم پانی پینے سے دانتوں کی گٹھیا کم ہو جائے گی اور سوجن سے بھی آرام ملے گا۔ گرم پانی پیتے وقت اس بات کا خیال رکھیں کہ یہ زیادہ گرم نہ ہو۔ پینے کے لیے ہمیشہ نیم گرم پانی استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں- چیا سیڈز کو رات بھر دودھ میں بھگو کر رکھیں، صبح خالی پیٹ کھانے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

گرم پانی جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیکن یاد رکھیں کہ اگر آپ کو کوئی بیماری یا الرجی کا مسئلہ ہے تو ڈاکٹر سے پوچھے بغیر گرم پانی کا استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button