بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

چقندر کھانے سے بالوں کی بہت سی پریشانیاں دور ہو جاتی ہیں، آپ کو صحت مند اور چمکدار بال ملتے ہیں۔

Beetroot Benefits For Hair In Urdu: بالوں کے لیے چقندر کھانے کے بہت سے فائدے ہیں، آئیے ماہرین سے جانتے ہیں کہ یہ بالوں کو صحت مند رکھنے میں کس طرح مددگار ثابت ہوتا ہے

Beetroot Benefits For Hair In Urdu: آپ اپنے بالوں میں کتنا ہی اچھا تیل یا شیمپو لگائیں. لیکن اگر آپ اپنے بالوں کو اندرونی طور پر غذائیت فراہم نہیں کرتے ہیں. تو پھر بھی بالوں سے متعلق مسائل آپ کو پریشان کرتے ہیں۔ آپ نے اکثر لوگوں کے ساتھ اس قسم کی پریشانی دیکھی ہوگی. کہ وہ اپنے بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرتے ہیں. لیکن پھر بھی ان کے بال گرتے ہیں. سفید ہوجاتے ہیں اور ساتھ ہی خشک اور بے جان نظر آتے ہیں۔ اس قسم کا مسئلہ جسم میں غذائیت کی کمی کی علامت ہے۔ خاص طور پر ایسے غذائی عناصر جو آپ کے بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت ضروری ہیں۔ اگر بالوں کی مناسب دیکھ بھال کے بعد آپ کے بھی بال گرنے لگتے ہیں. تو اب وقت آگیا ہے کہ آپ کو اپنی خوراک میں کچھ ایسی غذائیں شامل کریں. جو بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے اندر سے غذائیت فراہم کریں۔

بالوں کی اندر سے پرورش کے لیے ایسی ہی ایک ضروری غذا چقندر ہے۔ کلینکل نیوٹریشنسٹ اور ڈائیٹشین گریما گوئل کے مطابق چقندر کو صحت مند جلد اور بالوں کے لیے سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ چقندر وٹامن اے، سی، ای اور الیکٹرولائٹس کے ساتھ ساتھ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں پوٹاشیم، آئرن بھی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ جو بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت ضروری ہے۔ بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ اسے کئی طریقوں سے بھی استعمال کر سکتے ہیں، آپ چقندر کا رس پی سکتے ہیں یا اسے براہ راست کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ اپنے بالوں میں چقندر کا رس بھی لگا سکتے ہیں۔ آئیے بالوں کے لیے چقندر کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

بالوں کے لیے چقندر کے فوائد- (Beetroot Benefits For Hair)

1. کھوپڑی اور بالوں کے follicles کی پرورش کرتا ہے۔(Nourishes the scalp and hair follicles)

آئرن اور بہت سے ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور ہونے کی وجہ سے یہ خون میں آکسیجن کی سطح کو بڑھاتا ہے۔ جس کی وجہ سے ضروری غذائیت آپ کی کھوپڑی اور بالوں کے پتیوں تک وافر مقدار میں پہنچتی ہے۔ اس سے جسم میں خون کی کمی بھی دور ہوجاتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں؟ 5 وجوہات جانیں۔

benefits-of-eating-beetroot-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بالوں کی نشوونما میں مدد کرتا ہے۔(Helps in hair growth)

جب آپ کے بالوں کے پٹکوں کو کافی آکسیجن اور غذائیت سے بھرپور خون ملتا ہے، تو یہ بالوں کی نشوونما کو فروغ دینے میں بہت مدد کرتا ہے۔ اس سے بالوں کے فولیکلز بھی مضبوط ہوتے ہیں اور بال گرنا بھی کم ہوتے ہیں۔

3. سفید بالوں کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔(The problem of white hair goes away)

اگر آپ چقندر کا باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں، یا اس کا رس پیتے ہیں، تو آپ دیکھیں گے کہ بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ آہستہ آہستہ کم ہو جائے گا اور بال چمکنے لگیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: سلکی، سیاہ اور گھنے بالوں کے لیے یہ اسٹرابیری ہیئر ماسک لگائیں، جانیے اس کے فوائد اور بنانے کا طریقہ

benefits-of-eating-beetroot-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اس کے علاوہ چقندر کھوپڑی میں ہائیڈریشن کو بڑھانے، خشکی کو دور کرنے اور بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ چقندر کے جوس میں آملہ اور گاجر ملا کر پی لیں تو بالوں کے تقریباً تمام مسائل کو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"