صحت کا دیسی علاج

سردیوں میں صبح خالی پیٹ لونگ کھائیں، یہ 6 زبردست فائدے

سردیوں میں صبح خالی پیٹ لونگ کھانے سے صحت کے لیے بہت سے فائدے ہوسکتے ہیں۔ یہ قوت مدافعت کو مضبوط بناتا ہے اور ہاضمے کے مسائل کو دور کرتا ہے۔

لونگ دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور مصالحہ ہے۔ عام طور پر لونگ کو کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن، کیا آپ جانتے ہیں. کہ لونگ ہماری صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ لونگ وٹامنز، پروٹین، فائبر، کیلشیم، آئرن، فاسفورس، پوٹاشیم، کاربوہائیڈریٹس، مینگنیج اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں۔ لونگ کے استعمال سے کئی قسم کے صحت کے مسائل پر قابو پایا جاتا ہے۔ ویسے تو لونگ کو کئی طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ کھانا پکانے کے دوران لونگ کو مصالحے کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ ساتھ ہی، بہت سے لوگ چائے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے لونگ کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن، اگر لونگ کو صبح خالی پیٹ کھایا جائے تو اس سے صحت کو اور بھی زیادہ فائدہ ہوتا ہے۔ صبح خالی پیٹ دو لونگ کھانے سے کئی بیماریوں سے بچا جا سکتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں صبح خالی پیٹ لونگ کھانے کے فوائد کے بارے میں۔

صبح خالی پیٹ لونگ چبانے کے فائدے –(Benefits of chewing cloves on an empty stomach)

1. زکام اور کھانسی کا علاج.(cure for cold and cough)

لونگ کا استعمال سردی اور کھانسی میں بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لونگ میں اینٹی آکسیڈنٹس، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل خصوصیات پائی جاتی ہیں جو سردی اور کھانسی کو ٹھیک کرنے میں مدد دیتی ہیں۔ صبح خالی پیٹ لونگ کھانے سے جسم کی گرمی بڑھ جاتی ہے۔ اس سے زکام، کھانسی اور فلو جیسے مسائل سے نجات ملتی ہے۔

benefits-of-eating-cloves-on-empty-stomach-during-winters-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. سانس کی بدبو سے چھٹکارا حاصل کریں۔(Get rid of bad breath)

اگر آپ سانس کی بدبو سے پریشان ہیں تو روزانہ صبح خالی پیٹ لونگ کھائیں۔ لونگ چبانے سے سانس کی بدبو سے نجات ملتی ہے۔ لونگ میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں، جو سانس کی بو اور بیکٹیریل مسائل کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

3. ہاضمہ صحت مند رہتا ہے۔(Digestion remains healthy)

صبح خالی پیٹ دو لونگ چبانے سے ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ لونگ ہاضمے کے خامروں کی رطوبت کو بڑھاتی ہے جس سے ہاضمے کے مسائل سے نجات ملتی ہے۔ لونگ میں موجود فائبر آنتوں کی صفائی میں مدد دیتا ہے۔ روزانہ صبح خالی پیٹ لونگ کا استعمال قبض، تیزابیت، بدہضمی اور معدے کے السر جیسے مسائل کو دور کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں میں عمر کے لحاظ سے غذائیت کی ضروریات مختلف ہوتی ہیں، جانیے کون سے غذائی اجزاء کس عمر میں اہم ہوتے ہیں۔

4. قوت مدافعت مضبوط ہو جاتی ہے۔(Immunity becomes strong)

صبح خالی پیٹ لونگ کھانے سے قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ لونگ میں وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس موجود ہوتے ہیں جو جسم میں خون کے سفید خلیات کی پیداوار کو فروغ دیتے ہیں۔ وٹامن سی جسم کے مدافعتی نظام کو مضبوط کرتا ہے، جو بیماریوں اور انفیکشن سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔

5. دانت کے درد سے نجات حاصل کریں۔(Get rid of toothache)

لونگ کا استعمال دانتوں سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ لونگ میں یوجینول نامی عنصر پایا جاتا ہے جو دانتوں کے درد کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ روزانہ صبح خالی پیٹ لونگ چبانے سے دانت کے درد اور ہڈیوں کے مسائل میں کافی آرام ملتا ہے۔

benefits-of-eating-cloves-on-empty-stomach-during-winters-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

6. جگر صحت مند رہتا ہے۔(Liver remains healthy)

جگر جسم کا ایک اہم حصہ ہے۔ یہ جسم سے زہریلے مادوں کو خارج کرتا ہے۔ لونگ کا استعمال جگر کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ صبح خالی پیٹ لونگ چبانے سے جگر کے افعال کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔ لونگ میں موجود یوجینول جسم کو ڈیٹوکس کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بہت سے لوگ کچی ادرک کا استعمال کرتے ہیں۔ ادرک کو پکائے بغیر کھانے سے جسم کو بہت سے نقصانات ہوتے ہیں۔ اس کے بارے میں جانیں.

خالی پیٹ لونگ کھانے کے فائدے: سردیوں میں صبح خالی پیٹ لونگ چبانے سے صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ صحت کے کسی بھی مسئلے کا شکار ہیں تو لونگ کھانے سے پہلے کسی ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button