صحت مند غذا

روزانہ کھانا کھانے سے پہلے ادرک کا ایک ٹکڑا کھائیں، تیزابیت اور بدہضمی جیسے یہ 5 مسائل نہیں ہوں گے

کھانے سے پہلے ادرک کھانے کے فائدے: اگر آپ کو کھانا کھانے کے بعد پیٹ پھولنے کا مسئلہ ہو تو آپ کو کھانے سے پہلے ادرک کھا لینا چاہیے۔

ادرک کے بہت سے فوائد ہیں۔ جہاں یہ سوزش کش خصوصیات سے بھرپور ہے. اور درد اور سوجن کو دور کرتا ہے. وہیں یہ اینٹی بیکٹیریل بھی ہے اور موسمی بیماریوں سے بچاؤ میں بھی مددگار ہے۔ ادرک کی خاص بات یہ ہے. کہ اس میں کچھ خاص اینٹی آکسیڈنٹس بھی پائے جاتے ہیں جو ہائی بلڈ پریشر، دل کی بیماریوں اور پھیپھڑوں کے مسائل کو روکنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ ادرک کو مختلف طریقوں سے کھانے کے اپنے الگ فائدے ہیں۔ مثال کے طور پر، ہر روز کھانے سے پہلے ادرک کا 1 ٹکڑا کھانے کے اپنے الگ فائدے ہیں۔ دراصل، روزانہ کھانا کھانے سے پہلے ادرک کا 1 ٹکڑا کھانے سے آپ کے پیٹ کے بہت سے مسائل دور ہو سکتے ہیں۔ وہ کیسے، تو آئیے جانتے ہیں کھانے سے پہلے ادرک کھانے کے فوائد۔

کھانے سے پہلے ادرک کھانے کے فائدے. Benefits of eating ginger before meals

benefits of eating ginger before meals in urdu

1. بدہضمی کی روک تھام. Prevention of indigestion

ادرک بدہضمی کے مسئلے کا علاج ہے۔ دراصل، جب آپ کھانا کھانے سے پہلے ادرک کا 1 ٹکڑا چباتے ہیں، تو یہ معدے میں تیزاب کی پیداوار کو بہتر بناتا ہے اور اسے متوازن رکھتا ہے۔ ایسا ہوتا ہے کہ آپ جو بھی کھاتے ہیں آپ کا معدہ آسانی سے ہضم ہوجاتا ہے۔ اس کے علاوہ ادرک ہاضمے کے خامروں کی پیداوار کو بہتر بناتی ہے اور اسے متحرک کرتی ہے۔ اس طرح آپ کا نظام ہاضمہ صحت مند رہتا ہے اور آپ کو بدہضمی کا مسئلہ نہیں ہوتا۔

2. تیزابیت میں مددگار. Helps in acidity

اکثر اوقات تیزابیت کا مسئلہ زیادہ تیل مصالحہ دار چیزیں کھانے یا زیادہ بھاری کھانا کھانے کے بعد ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں ادرک بہت فائدہ مند ہے۔ دراصل، جب آپ کھانے سے پہلے ادرک کا ایک ٹکڑا شہد میں ملا کر چباتے ہیں، تو یہ ایک اینٹاسڈ کی طرح کام کرتا ہے اور معدے میں بننے والے تیزاب کو بے اثر کر دیتا ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کو تیزابیت نہیں ہوتی اور نہ ہی آپ کو ایسڈ ریفلکس کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس طرح کھانے سے پہلے ادرک کھانے سے آپ سینے کی جلن اور کھٹی ڈکار کے مسئلے سے بچ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ان 8 قسم کے افراد کو کھجور نہیں کھانا چاہیے، ماہر غذائیت سے جانیے یہ کیوں نقصان دہ ہو سکتی ہے۔

3. کھانے کے بعد اپھارہ کا مسئلہ.  Problems with bloating after eating

کھانے کے بعد پھولنے کا مسئلہ بہت پریشان کن ہے۔ پیٹ کی پرت میں تیزاب اور سوجن کو بڑھا کر اپھارہ کام کرتا ہے۔ پھولنے کے مسئلہ میں پیٹ پھول جاتا ہے۔ ایسی حالت میں ادرک بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک کے رس میں کچھ خصوصیات ہیں جو تیزاب کو بے اثر کرتی ہیں۔ یہ قدرتی طور پر جسم کے ہاضمہ انزائمز کو متحرک کرتا ہے اور ایک سوزش کے ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ سب سے پہلے سوزش کو دور کرنے اور پیٹ کی پرت کی حفاظت میں مدد کرتا ہے۔ اس طرح یہ اپھارہ بھی آہستہ آہستہ کم کرتا ہے۔

4. خراب میٹابولزم کو ٹھیک کرتا ہے۔  Corrects bad metabolism

معدے کے بہت سے مسائل خراب میٹابولزم کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ اس سے پیٹ میں قبض ہو سکتی ہے۔ قبض دور کرنے میں ادرک کا بہت بڑا کردار ہے۔ یہ میٹابولزم کو تیز کرتا ہے اور قبض کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ یہ معدے کو صاف کرتا ہے اور آنتوں کی حرکت کو بہتر بناتا ہے۔ درحقیقت، ادرک میں قدرتی جلاب کی خصوصیات ہوتی ہیں جو آنتوں کی حرکت کو فروغ دینے میں مدد کرتی ہیں اور اس طرح قبض کا علاج کرتی ہیں۔ اس لیے جب آپ کھانے سے پہلے ادرک کھاتے ہیں تو آپ کا معدہ صحت مند رہتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ جانیں کہ یہ آپ کی صحت کو کس طرح متاثر 

benefits of eating ginger before meals in urdu

5. پیٹ کے انفیکشن کو روکنے میں مددگار.  Helps to prevent stomach infections

ادرک پیٹ کے انفیکشن کو روکنے میں مددگار ہے۔ اس کی اینٹی بیکٹیریل خاصیت جراثیم کو کم کرتی ہے۔ یہ انفیکشن کو کم کرتا ہے۔ یہ پی ایچ کو متوازن کرتا ہے اور ای کولی بیکٹیریا کو مارتا ہے۔ یہ معدے کے فنگل اور بیکٹیریل انفیکشن کو کم کرتا ہے۔ مزید برآں، ادرک متلی اور الٹی کو دور کرکے اپھارہ کو کم کرنے اور ہاضمے کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ یہ پیٹ کے درد کے مسئلے میں بھی مددگار ہے۔

اس لیے ہر روز کھانے سے پہلے ادرک کا 1 ٹکڑا کھائیں۔ آپ اسے کالا نمک اور شہد ملا کر کھا سکتے ہیں۔ آپ اسے دوپہر کے کھانے سے پہلے اور رات کے کھانے سے پہلے کھا سکتے ہیں۔ آپ جب چاہیں کھا سکتے ہیں۔ یہ آپ کو پیٹ سے متعلق تمام مسائل سے بچانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort