خواتین کی صحت

حمل کے دوران امرود کھانے کے فوائد اور نقصانات ، غذا کے ماہرین سے جانیں۔

امرود پکا ہو یا کچا ، کھانے میں اس کے میٹھے ذائقے کی وجہ سے یہ ہمیشہ مزیدار ہوتا ہے۔ امرود بہت سے لوگوں کا پسندیدہ پھل ہے اور وہ اسے روزانہ کھانے کی خواہش رکھتے ہیں۔ لیکن جب عورت حاملہ ہوتی ہے تو وہ کھانے پینے کی بہت سی چیزوں کے بارے میں تلاش میں رہتی ہے ، اسے کون سی چیزیں کھانی چاہئیں اور کن چیزوں سے دور رکھنا چاہیے۔ اگر آپ حاملہ ہیں اور آپ کو پھل کھانا پسند ہے تو آپ ضرور امرود کا استعمال کریں۔  زچگی کے ماہر اور امراض کے ماہر کا کہنا ہے کہ حمل میں امرود کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کو بہت سے غذائی اجزاء فراہم کرتا ہے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ایک سے زیادہ درمیانے سائز کے امرود کا استعمال نہ کریں یعنی دن بھر میں تقریبا 100  یا ڈیڑھ سو گرام۔

حمل کے دوران امرود کے صحت کے فوائد (Health Benefits Of Guava During Pregnancy)

قوت مدافعت کو بہتر بناتا ہے۔(Improves Immunity)

امرود میں وٹامن سی ہوتا ہے جو آپ کی قوت مدافعت بڑھانے میں مدد کرتا ہے اور یہ آپ کے جسم کی میٹابولزم کو بھی بڑھاتا ہے۔ یہ آپ کے جسم کو مختلف بیماریوں اور انفیکشن سے محفوظ رکھتا ہے۔

Benefits of eating guava during pregnancy
Benefits of eating guava during pregnancy

بلڈ پریشر کی سطح کو متوازن کرتا ہے (Controls BP)

حمل کے دوران بلڈ پریشر کی سطح اکثر زیادہ ہوتی ہے۔ امرود کا استعمال آپ کے بلڈ پریشر کو نمایاں طور پر بڑھانے کا خطرہ کم کرتا ہے۔ اس سے آپ کی چھوٹی گاڑی اور وقت سے پہلے پیدائش کا خطرہ بھی کم ہو جاتا ہے۔

بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتا ہے (Balances Sugar Level)

حمل کے دوران یا بعد میں حاملہ ذیابیطس کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ یہی نہیں ، اس دوران آپ کو زیادہ میٹھی چیزیں نہیں کھانی چاہئیں اور فائبر سے بھرپور چیزیں اور ایسی چیزیں کھانی چاہئیں جو آپ کے بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول میں رکھ سکیں۔ اس کے لیے آپ امرود استعمال کر سکتے ہیں۔

بواسیر اور قبض کو روکتا ہے۔ (Prevents Hemorrhoids)

بہت سی خواتین کو حمل کے دوران قبض اور بواسیر کا سامنا کرنا پڑتا ہے کیونکہ اس دوران آپ کے ہارمونز بہت سست ہو جاتے ہیں۔ امرود میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اس لیے یہ اس قسم کی حالت سے بچنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔

عمل انہضام کو بہتر بناتا ہے۔ (Improves Digestion)

حمل کے دوران امرود کا استعمال آپ کے نظام ہاضمہ کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے اور آپ کو ہاضمے سے متعلق علامات جیسے جلن ، قے ​​یا متلی نظر نہیں آتی۔ اس دوران آپ کو تیزابیت سے بچنے کے لیے زیادہ سے زیادہ الکلین چیزیں کھانی چاہئیں۔

اینٹی آکسیڈنٹس پراپرٹی کینسر کے خطرے کو کم کرتی ہے۔(Antioxidants Property Lowers Cancer Risk)

اگرچہ حمل میں کینسر کا خطرہ بہت کم ہوتا ہے ، لیکن پھر بھی آپ کو ہر بیماری سے اپنے آپ کو چوکس رکھنا چاہیے اور احتیاطی تدابیر اختیار کرنی چاہئیں۔ امرود میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو کینسر کو آپ کے جسم سے دور رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔

Benefits of eating guava during pregnancy
Benefits of eating guava during pregnancy

بینائی کے لیے اچھا ہے۔(Good For Eyesight)

امرود میں وٹامن اے ہوتا ہے اور یہ آپ اور آپ کے بچے کی بینائی کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے اندھے پن یا کم بینائی کے امکانات بہت کم ہو جاتے ہیں۔

حمل میں امرود کے مضر اثرات.(Side-effects of Guava in Pregnancy)

  • امرود فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے ، لہذا اس کا زیادہ استعمال اسہال کا سبب بن سکتا ہے۔
  • حمل کے دوران پکا ہوا امرود نہیں کھانا چاہیے۔ اس کی وجہ سے ، دانتوں کے مسائل دانت کے درد کا باعث بن سکتے ہیں۔
  • بغیر دھوئے امرود کھانے سے بیماری یا انفیکشن ہو سکتا ہے جسے لیسٹریاس کہتے ہیں۔
  • امرود کو قدرتی طور پر استعمال کرنا کسی بھی امرود کے ضمیمہ لینے سے بہتر ہے۔
    تو امرود کھانے کے یہ کچھ منفرد فوائد تھے جو آپ حمل کے دوران حاصل کر سکتے ہیں اور یہ فوائد نہ صرف آپ تک محدود رہیں گے بلکہ آپ کا بچہ آپ کے امرود کھانے سے بہت زیادہ فوائد حاصل کر سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button