مردانہ کمزوری

مردوں کو مونگ پھلی کھانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

مردوں کے لیے مونگ پھلی کے فوائد: مونگ پھلی کا استعمال مردوں کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ جانتے ہیں کہ کس طرح.

مونگ پھلی کا استعمال مردوں کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ بہت سے غذائی اجزاء جیسے میگنیشیم، فولیٹ اور وٹامن ای مونگ پھلی میں پائے جاتے ہیں۔ مونگ پھلی پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہے۔ اس کے استعمال سے جسم میں توانائی بھی رہتی ہے۔ جسمانی نشوونما کے لیے روزانہ محدود مقدار میں مونگ پھلی کھائی جا سکتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو مردوں کے لیے مونگ پھلی کے فوائد بتائیں گے۔ اس موضوع پر بہتر معلومات کے لیے ہم نے دہلی کے ہولی فیملی ہسپتال کی ڈائیٹیشین ثنا گل سے بات کی۔

1. عضو تناسل.(Erectile Dysfunction)

مردوں میں عضو تناسل یا نامردی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ کو مونگ پھلی کا استعمال کرنا چاہیے۔ آپ مونگ پھلی کو بھوننے کے بعد کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ مونگ پھلی کو گڑ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

benefits-of-eating-peanut-for-men-in-urdu

2. توانائی کو بڑھاتا ہے.(Increases Energy )

مردوں میں قوت برداشت بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ نیاسین مونگ پھلی میں پایا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے جسم میں توانائی بڑھ جاتی ہے۔ آپ شہد کے ساتھ مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔ بھنی ہوئی مونگ پھلی کو دودھ کے ساتھ لیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے لیے اشوگندھا کے فائدے: اشوگندھا مردوں کی یہ 5 پریشانیاں دور کرتی ہے، جانیے ڈاکٹر سے فوائد

3. سپرم کوالٹی کو بہتر بناتا ہے –( Improves Sperm Quality )

مونگ پھلی میں ایک اینٹی آکسیڈنٹ ہوتا ہے جسے ریسویراٹرول کہتے ہیں۔ اس کا استعمال سپرم کے معیار کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ مونگ پھلی کا استعمال وٹامنز، منرلز، غذائی اجزاء، اینٹی آکسیڈنٹس کی اچھی مقدار ہے۔ آپ اسے دودھ میں مونگ پھلی کا پاؤڈر ملا کر کھا سکتے ہیں۔

4. جنسی مسائل دور ہوتے ہیں۔(Sexual problems are removed)

مونگ پھلی کا استعمال مردوں میں جنسی مسائل پر قابو پانے کے لیے فائدہ مند ہے۔ آپ ہر روز ناشتے میں مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔ مونگ پھلی میں وٹامن بی، رائبوفلاوین، وٹامن بی 6 اور وٹامن بی 9 وغیرہ پائے جاتے ہیں۔ زرخیزی کو بہتر بنانے کے لیے آپ روزانہ مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔

benefits-of-eating-peanut-for-men-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

5. مسلز بنائے جاتے ہیں –(Builds Muscles )

مونگ پھلی کھانے سے پروٹین کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ پروٹین جسم کی نشوونما کے لیے ایک ضروری غذائیت ہے۔ جو مرد مسلز بنانا چاہتے ہیں انہیں چاہیے کہ وہ پروٹین سے بھرپور غذائیں کھائیں جس میں مونگ پھلی بھی شامل ہو۔ پٹھوں کی نشوونما کو بڑھانے کے لیے، آپ کو مونگ پھلی سے بنے مونگ پھلی کے مکھن کا استعمال کرنا چاہیے۔ صرف گھر میں مونگ پھلی کا مکھن استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں: ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینے سے مردوں کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

مونگ پھلی کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ہے لیکن دن میں ایک مٹھی سے زیادہ مونگ پھلی نہ کھائیں۔ زیادہ مونگ پھلی کھانے سے پیٹ میں درد ہو سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button