صحت مند غذا

آلو کھانے کے بہت سے فوائد ہیں ، جانتے ہیں کہ آلو ہاضمے کے لیے کتنے فائدہ مند ہیں۔

اگر ہم سفید آلو کے بارے میں بات کرتے ہیں.تو صرف اس کی خراب تصویر ہمارے ذہن میں ابھرتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آلو دنیا بھر میں پائے جانے والے بیشتر غیر صحت بخش کھانوں میں استعمال ہوتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آلو کھانے کے بھی کچھ فوائد ہیں۔ آلو آپ کے نظام ہاضمہ اور مجموعی صحت کے لیے کئی طریقوں سے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ آلو کھانے کے لیے نہ صرف مزیدار ہے .بلکہ اس میں غذائی اجزاء بھی بھرپور ہوتے ہیں۔ کولمبیا ایشیا ہسپتال کے سینئر کنسلٹنٹ اور غذائی ماہر ڈاکٹر شالینی گارون بلس کے مطابق .ایک درمیانے سائز کا سفید آلو آپ کو 130 کیلوریز ، 4 گرام پروٹین ، 0 گرام کل چربی ، 37 گرام کاربس ، 4 گرام فائبر ، 2 گرام چینی دیتا ہے۔ ، 2 گرام آئرن ، 48 ملی گرام میگنیشیم ، 926 ملی گرام پوٹاشیم ، 121 ملی گرام فاسفورس ، 48 ایم سی جی فولیٹ۔ اس میں سے نشاستہ آپ کے آنتوں کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے .یعنی آپ کے معدے کی صحت کے لیے۔ مزید جانیں کہ کیسے۔

آلو کا نشاستہ آنتوں کے لیے اچھے بیکٹیریا پیدا کرتا ہے۔(Good For Gut)

سفید آلو کا ایک اور فائدہ یہ ہے کہ وہ آپ کے آنتوں کے لیے اچھے بیکٹیریا پیدا کرتے ہیں۔ اگر آپ ان آلو کو کھانے سے پہلے ٹھنڈا کرتے ہیں تو یہ آپ کے پیٹ کے لیے اچھے اور فائدہ مند بن جاتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آلو میں موجود نشاستہ ٹھنڈا ہونے پر مزاحمتی نشاستے میں بدل جاتا ہے۔ اس طرح پری بائیوٹکس تیار ہونے لگتی ہیں۔ جو آپ کے معدے کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔

یہ آپ کے پیٹ کو بھرنے میں مدد کرتا ہے۔(It Helps In Filling Your Stomach)

اگر آپ مزیدار کھانا کھانا چاہتے ہیں اور وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کے پاس اس کے لیے سفید آلو کا آپشن موجود ہے۔ آپ روٹی یا پاستا میں بھرے ہوئے سفید آلو کھا سکتے ہیں۔ آپ کو طویل عرصے تک بھوک نہیں لگے گی۔ یہ اس میں موجود فائبر کی وجہ سے بھی ہے۔ یہی نہیں ، مزاحم نشاستہ اس میں موجود ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کون سی سبزیاں کھائیں اور کون سی سبزیاں سے پرہیز کیا جائے گردے میں پتھری نہ ہو؟

آلو مزاحم نشاستہ کیا ہے؟ (What is Resistant Starch)

نشاستہ کاربوہائیڈریٹ کی ایک قسم ہے جو چینی اور گلوکوز پر مشتمل ہے۔ پودوں کے پاس نشاستہ ہوتا ہے تاکہ وہ اپنی توانائی کو محفوظ کر سکے۔ بہت سے پودے قدرتی طور پر اس نشاستے کو محفوظ کرتے ہیں۔ آلو میں ایک خاص قسم کا نشاستہ ہوتا ہے جسے مزاحمتی نشاستہ کہتے ہیں اور یہ نشاستہ آپ کے جسم سے ہضم نہیں ہوتا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اسے ہاضمہ خامروں میں توڑا نہیں جا سکتا۔ اس وجہ سے یہ آپ کی بڑی آنت میں جاتا ہے۔ جہاں یہ آپ کے پیٹ کے لیے فائدہ مند مائکروجنزم بناتا ہے۔ جو آپ کے نظام ہاضمہ کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ اس کے علاوہ سفید آلو کھانے سے دیگر درج ذیل فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔

سفید آلو کھانے کے دیگر فوائد.

پوٹاشیم کا بھرپور ذریعہ.(Rich Source Of Potassium)

آپ کے جسم کو توانائی دیتا ہے۔
آپ کے جسم کو کوئی بھی کام کرنے کے لیے کاربس سے توانائی کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس قسم کے آلو نہ صرف کاربوہائیڈریٹس سے بھرپور ہوتے ہیں بلکہ ان میں فائبر بھی زیادہ ہوتا ہے۔ جو انہیں ایک صحت مند آپشن بناتا ہے۔ یہ آپ کے بلڈ شوگر کو بھی کنٹرول میں رکھتا ہے۔

تو یہ سفید آلو کے کچھ صحت کے فوائد تھے۔ اگر آپ میٹھے آلو اور سفید آلو کے درمیان انتخاب کرنا چاہتے ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ان میں کیلوریز کی تعداد یکساں ہے۔ اسی طرح کے غذائی عناصر بھی موجود ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"